2013. április 7., vasárnap

~3. Évad, 14. Fejezet : Taylorral, Zayn Meglepetése♥~

Amikor megérkeztünk Viki szájhúzva mászott ki a kocsiból, míg Jenni meg Sacci lelkesen vigyorogva masíroztak utánam.
-Tay, itt vagyunk!- kiabáltam, amikor beléptünk a házba.
-Juuuuj!!-rohant elő Taylor, de a két kiskutya is letámadott mindenkit.
-Oh, de édesek!!-Jenni.
-Igen. -helyeselt Taylor mosolyogva. -Szóval ti vagytok Sacci és Viki. Melyikőtök melyik?-kérdezte Tay kedvesen.
-Én Sacci vagyok. Ő meg Viki, aki most egy picit durcás, de majd feloldódik. -legyintett Sacci.
Én szorosan Viki mellé lépte és a fülébe súgtam :
-Legalább erőltess a képedre egy vigyort! Hisz látod, hogy nem is rossz fej!- erősködtem.
Viki egy alig észrevehetőt sóhajtott és elmosolyodott. Elég őszintének tűnt ahhoz lépest, hogy durván meg kellett erőltetnie magát.
Odatátogtam neki egy "köszönöm"-öt és elléptem mellőle.
-Gyertek megmutatjuk a lakást!- karoltam Taybe és elindultunk a legközelebbi szoba felé ami Tayloré volt.
-Ez az én szobám!- mutatott körbe Taylor.
-De széép!!- Sacci.
-Tudom.. akkor most Kry birodalma..- és beléptünk az én szobámba, amin még Viki is elcsodálkozott.
-Azt a jó mindenit.- mondta tátott szájjal Vikk. -Ez komolyan a tied? - ámult az én eléggé nagy birodalmam láttán.
-Igeen.. -mosolyogtam.
Végigmutogattuk nekik az egész házat és egész jól elszórakoztunk.

*Pár óra múlva*

-Ez hülyee!!! Kiborítja az egészet!!- röhögött Viki visítva.
A nappaliban ültünk és hülyéskedtünk. Taylor épp egy dobozos narancslevet öntött egy hatalmas pohárba. Már egy ideje túlöntötte a poháron... konkrétan minden tocsogott a narancslében. Mi mind az 5-en majd' megfulladtunk a röhögéstől.
-Nah kész! Itt a narancslééé!!!- Taylor megfogta a csurom narancsleves poharat és elindult vele felénk.
-Ide ne merd hozni!!- figyelmeztette Viki még mindig a nevetéstől könnyes szemmel.
Tay és Viki nagyon jól kijönnek.... most már. Remélem Viki is belátja, hogy nem is olyan rossz arc Taylor, mint ő azt hitte.
Most éppen azzal szórakoztunk, hogy a lehető legragacsosabb és legédesebb löttyel öntözgettük egymást. Tudom, hogy ovis dolog, de ha mi ezzel el vagyunk, nem mindegy? :DD
Szóval senki nem tudta ki lesz Taylor és a narancslé áldozata. Mindenki csendben, vigyorogva figyelte, ahogy a rocker szőkeség közelít. Lassan leült a helyére, kortyolt egyet a narancsléből... Egyszer csak gonosz mosoly terült szét a képén Saccira nézett, aki éppen nem oda figyelt és hoppá! Telibe öntötte narancslével.
Mi a halálunkon voltunk a vihogástól. Én személy szerint majdnem megfulladtam.
Sacci sokkot kapott, de azért röhögött. Mivel már mindenki ragadt valamilyen löttytől (én valami baracklé-szerű cucctól), támadt egy ötletem.
-Lányok, mi lenne, ha kimennénk a medencébe? Egy kis éjszakai fürdőzés.- vetettem fel.
-Senkinek nincs rajtad meg Tayloron kívül itt fürdőruhája...-Viki.
-És szerinted ruhában nem lehet úszkálni? De végül is csak lányok vagyunk, szóval bugyiban és melltartóban is lehet..
-Én megyek!!- ugrott fel Sacci és mindenkire rácsöpögött a narancslé ahogy felpattant.
-Én iss!!-Jenni.
Végül Viki is bele ment Taylort pedig meg sem kellett kérdezni.
Kirohantunk a medencéhez. Én menet közben lekaptam a felsőm, meg a gatyámat is és elsőként ugrottam egy fejest.
Szép lassan mindenki beugrott és a vízben szórakoztunk. Egymás nyakába ültünk és úgy csatáztunk. Én voltam Taylor nyakában, Viki Jenni nyakában , Sacci meg a bíró volt. Aztán persze én is és mindenki bíráskodott. Az lepett meg igazán, amikor Viki lestoppolta, hogy most ő lesz Tay nyakában. Én nagyon örültem, hogy így megkedvelték egymást. úgy nagyjából hajnali fél 2-ig medencéztünk, aztán bementünk. Mikor kimásztunk a medencéből borzasztóan hideg volt. Hát... végül is már tél van, csak nagyon enyhe :)
Bementünk a házba és adtunk mindenkinek valami alvós cuccot.
Még a szobámban fent voltunk egy darabig. Hajnalokig hülyéskedtünk, és amikor elaludtunk, már kint elkezdett világosodni.
***

Reggel (pontosabban délután) úgy keltünk, hogy mind az öten az én ágyamban feküdtünk. Én rendesen a helyemen, Viki mellettem és engem ölelt (Ne értsétek félre, mi mindig is így aludtunk Vikivel régen), Sacci és Tayl a lábunknál/ lábunkon, Jenni pedig úgy mindenkit letarolva rajta feküdt mindenkin, átlósan az ágyon. Vicces volt.. a feje kicsit lelógott az ágyról, a szája pedig nyitva volt. Alig bírtam visszatartani, hogy ne röhögjek. 
Lehetetlen volt kimásznom az ágyból. Megmozdítottam a lábamat, mire Viki halkan felnevetett.
-Jó tudni, hogy már te is fent vagy...- mondta nevetve. 
-Jaa, hogy te is? Viszont te se nagyon tudtál kimászni mi??- nevettem én is.
-Nem... Te, az nagy gáz, ha nem érzem magam csípőtől lefelé? Jenni elfekszi mindenemet.. Meg Tayl és Sacci. - mocorgott kelletlenül Vikk. 
-Hehe.. majd csak felkelnek. De most, hogy mondod kezd zsibbadni a lábam...- vontam össze a szemöldökömet. 
-Amúgy... Taylor tényleg nem olyan rossz, mint gondoltam.- látta be Viki lesütött szemmel. 
-Na látod! Utálom, amikor előítéletes vagy... Először ismerj meg valakit, aztán mondj róla véleményt. Ne a pletykákból állapítsd meg milyen is ő!
-Na jól van! Igazad van. Most már semmi bajom nincs Taylorral. sőt, kimondottan megkedveltem.- Viki. 
-Ennek nagyon örülök..- mosolyogtam és elég nehézkesen, de megöleltem.
Még fél órát vártunk és mindenki felkelt. Kint ültünk a konyhában, amikor nyújtózkodás közben a gerincem egy hatalmasat roppant.
-Jenni ez is miattad van!- mondtam viccesen. 
Erre ő kérdően nézett rám.
-Annyit feküdtél rajtam, hogy recseg-ropog a hátam... Nehéz vagy!!- kötöttem az orrára. 
-Nem iiis... Csak 53 kiló...-Jenni.
-Na éppen elég ahhoz, hogy kisebb sérvet kapjak!!- kerekedett ki a szemem, de közben vigyorogtam. 
-Na kösz..- játszotta a durcást. 
-Mikor megyünk hazaa?? Hiányzik Niall...- biggyesztgette ajkát Sacci.
-Nekem meg Zayn, úgyhogy szerintem öltözzünk!- álltam fel.
-Itt én vagyok az egyetlen, aki kibír 1-2 napot a pasija nélkül??- kérdezte Viki, szemét forgatva.
-Szerintem igen, mert nekem is hiányzik Louii. -Jenni.
-Na jó... én megyek öltözni. Gyertek ti is válasszatok valami ruhát..- mondtam és berángattam mindenkit a szobámba.
Nagy nehezen mindenki talált magának valamit, ami megfelelt az ízlésének.
Én ruháám:

 Saccié :
Ahogy elnéztem, neki nagyon is bejött ez a rockos stílus, így neki nem sokat kellett válogatnia. :D
Vikié :
Szegénynek nem volt más választása, szinte csak fekete ruháim vannak...xD
Jennié :Ő alapból imádta a stílusomat szóval neki sem kellett sokat válogatnia :DD
Taylor pedig úgy öltözött, mint általában. 
-Te Kry, tudod mi lesz jövő héten?- hozta fel Viki.
-Jövőhét?- kérdeztem vissza viccesen. 
-A szülinapod te okos. -Sacci.
-Kajak? Már is december van??- néztem fel zavarodottan.
-Igen. Te tényleg ennyire nem figyeled a dátumot?? - nevetett Viki.
-Nem nagyon..- ráztam a fejem.
-Hát jó... Majd lesz valami..-Sacci.
Elindultunk. Taylor nem jött velünk. Elvileg más dolga volt.
Amikor hazaértünk Zayn nem volt sehol.
-Srácok, hol van Zayn? - kérdeztem, miután körbejártam a házat.
-Elment. Azt mondta, hogy majd felhív téged. - Harry.
-Hát jó...- mondtam és ledőltem Liam mellé a kanapéra.
A nagy csöndben mindenki kicsit bealudt. Engem a zsebemben vibráló telefonom keltett fel.
-Szia Cica! -szólt bele Zayn, amikor felvettem.
-Szióó. Hol vagy??- kérdeztem egyből.
-Gyere ki a kertbe!- csak ennyit mondott és letette.
Kinéztem az ablakon. Sötét volt. Legalábbis abból az ablakból kinézve, amelyik az utcára nézett.
[Ehhez a részhez pár ajánlott zene : They Don't Know About UsYouLittle Things ]
A hátsó ablak felé pillantottam, ami a kertre nézett. Elakadt a lélegzetem.  A kertben világos volt. Már amennyire. Gyertyák voltak lerakva szív alakban és a szív közepén az én rosszfiúm állt egy vörös rózsával a kezében.
 Kirohantam az ajtón, egyenesen Zayn karjai közé. Annyira meghatott ez a meglepetés, hogy a szememből könnyek szöktek ki.
-Tetszik?- kérdezte édes hangon.
Én csak megcsókoltam. A lehető legszenvedélyesebben, hogy jelezzem, hogy nagyon tetszik.
-Imádlak!- mosolyogtam a csókunkba Zayn pedig felemelt és megpörgetett a levegőben, amire én felnevettem.-Amúgy ezt most milyen alkalomból kapom? - kérdeztem kíváncsian, amikor letett.
-Mert szeretlek. És mert jövő héten szülinapod. Gondoltam mi ketten előbb is ünnepelhetnénk..- csókolt a nyakamba.
-Jóó...- mentem bele és megcsókoltam.
 Lehúztam róla a bőrkabátot ami rajta volt.
-Kicsit berendeztem nekünk a hátsó kisházat.- suttogta a fülembe.
A kertben volt leghátul egy használaton kívüli házikó. Valószínűleg Zayn arra gondolt.
Elkezdett arrafelé húzni én meg mentem vele. Mire odaétünk egyikünkön sem volt fehérneműn kívül semmi.
A kisházban is égett pár gyertya csak a romantikus hangulat kedvéért. Zayn ledöntött az ágyra és ott folytattuk tovább az éjszakát......

Gyerekek kérlek szépen benneteket, jelentkezzetek arra a nyavalyás rajzversenyre!! Szinte senki nem mutat semmi érdeklődést eziránt, pedig én szinte biztos agyok benne, hogy tudtok rajzolni! Kérlek jelentkezzetek!! -Szikraa.♥

2 megjegyzés:

  1. wáá! nagyon jóó!! *-* :DD

    VálaszTörlés
  2. az a vicces, hogy tényleg ennyire elterülök alvás közben :D
    amúúgy nagyon jó lett.:)) <3

    VálaszTörlés