2013. április 13., szombat

~3. Évad, 15. Fejezet : Elintézve!~

*1 hét múlva*

/Liam szemszöge./

Holnap van Kry szülinapja én pedig megyek intézni az ajándéka papírjait. Megvettük neki a srácokkal közösen és már be is van rendezve. Ebből már talán már rájöttetek, hogy Krystal egy saját házat kap. 169 négyzetméteres házat, ahová beférnek ketten Zaynnel. És bulikat is csinálhatnak.
Most érkeztem meg az ingatlanoshoz intézni az utolsó átvételi papírokat. A házat Zayn nevére írattuk, mert ha a húgom nevére tettük volna, akkor ahhoz kellett volna az ő aláírása, amiből viszont rájön mindenre.. És ez meglepetés lesz. Remélem mindenki tud otthon titkot tartani..
Beléptem az ingatlan intéző irodájába.
-Jó napot. Mr. Payne, igaz?- lépett felém az öltönyös férfi.
-Igen. Jó napot kívánok. - ráztam vele kezet.
-Én Mr. Black vagyok. Foglaljon helyet, kérem!- mutatott az asztalával szembeni székre.
Leültem és velem szemben ő is.
-Szóval, akkor melyik háznak a papírjaira lenne szüksége?- kérdezte.
-Amire megkötöttük a szerződést...- mondta zavartan.
-Ja, igen. Elnézést, tudja borzasztóan szétszórt vagyok. Máris előkeresem.- rázta a fejét és az asztalán tornyosuló papírhalomban kezdett turkálni.
5 percig ott kutakodott aztán előhúzott 3 tűzőgéppel összetűzött lapot. Gyorsan átolvasta, megnézte az aláírást és felém fordította.
-Ez lenne az. Még egyetlen aláírás hiányzik. Amiről megbeszéltük, hogy most intézzük.- magyarázott.
Én csak bólogattam. Értettem miről beszél, de az agyam nem teljesen tudott oda koncentrálni a dolgokra. A húgom szülinapján agyaltam.
-...Akkor  itt kellene aláírni. -mutatta az aláírandó pontozott vonalat és a kezembe adott egy tollat.
-Rendben. - motyogtam és aláfirkantottam.
-Ezt a példányt is írja alá, de ezt vigye el. Bármikor szükség lehet rá. - mondta és egy másik ugyan olyan papírt nyújtott a kezem alá. Azt is aláírtam.
Még mielőtt elindultam kitöltöttem a csekket a ház áráról és átadtam az ingatlanosnak.
-Köszönöm uram. Itt vannak a ház kulcsai. Két-két lakáskulcs.- adta a kezembe a kulcsokat.
-Köszönöm. Viszlát!- mondtam és kezet ráztam vele megint és elhagytam az irodát.
Vigyorogva vettem elő a telefonomat és hívtam fel Vikit.
-Szia szívem. Meg vannak a papírok meg a ház. -mondtam egyből.
-Szió. Rendben. Akkor szólok Taylornak, hogy odamegyünk és akkor a haverjai vagy kik akiket felajánlott, segítenek berendezni. A kulcsok nálad vannak? - Viki.
-Nyugi Nyuszó! Minden itt van. Elhozom a szőnyeget ami kell és odamegyek a házhoz oké? Mire te ott leszel addigra én is.- nevettem.
-Jójó. Puszi sziaa.
-Puszi.- köszöntünk el és letettük.
Én bemásztam a kocsiba és indultam a szőnyegboltba, ahol pillanatok alatt berakták a kocsimba a szőnyeget én pedig mehettem tovább.
Vikivel egyszerre érkeztünk meg. Kiszálltam a kocsimból, oda mentem hozzá és adtam neki egy csókot.
-Na szia.- Viki.
-Szia. Taylorék?- kérdeztem egyből.
-2 perc és itt vannak. - amint ez a mondat elhagyta a száját megjelent Taylor kocsija benne 4 nagy emberrel. Ezek valószínűleg a segítők.
-Szevasztok!- pattant ki Taylor a kocsiból.
-Sziaa.- köszöntünk egyszerre Vikivel.
-Itt vannak az emberek. Ömm... a bútorok is perceken belül itt lesznek. - mosolygott Tay.- Addig nem nézünk körbe bent?
-De!- mondtam és mindannyian bementünk.
Közben felhívott engem Louis és ők is jönnek Niallel meg Harryvel segíteni berendezkedni.
Mire végigjártuk a nagy házat, a fiúk, Jenni és Sacci meg a bútorosok is megérkeztek így elkezdtük berendezni a házat.
A bútorszállító autó 4-szer fordult meg, mire minden bútort elszállított Kry házába.
Késő estig pakoltunk és rendezkedtünk. A késő este az úgy nagyjából hajnali fél4-et jelent.
Amikor hazaestünk Zayn és Kry is aludt. Egy pillanatra benéztem a szobájukba és Krystal Zayn mellkasán halkan szuszogva aludt. Zayn átölelve tartotta őt.
Kry még nem is sejti, hogy a holnapi lesz élete legjobb születésnapja..


Sziasztook! Bocsi, hogy ilyen soká hoztam és ilyen lapos lett ez a rész, de garantálom, hogy a következő rész már jóval eseménydúsabb lesz. :D Komizzatok és JELENTKEZZETEK A RAJZVERSENYRE KÉRLEK!!! Köszii:D Puszkoo : -Szikraa.

1 megjegyzés: