2012. október 3., szerda

~3. Fejezet : Bonyodalmak~

Remek! Ennek is ilyenkor kell ide jönnie?
-Krystal...-kiáltotta, de amint meglátta, hogy ott van velem egy fiú ledermedt.
Liamnek az néha rossz és néha jó tulajdonsága, hogy nagyon védelmező típus. Velem kapcsolatban meg pláne. Ha egyetlenszer is a fiú barátaimon kívül más fiú jött a közelembe, már rossz szemmel nézett rá.
De talán már más meglátásai vannak ezzel a fiú témában.
-Hugi ki ez a gyerek?-Kérdezte. Nem...Tuti nincsenek más meglátásai.
-Ja ő?-böktem Zayn felé.-Ő csak egy barátom.Zayn.-mosolyogtam bájosan.-Tegnap találkoztunk, és nagyon jóba vagyunk-vigyorogtam.
Lehet, hogy egy kicsit túlzásba vittem a vigyorgást, mert Liam egy kicsit ideges lett.
-É-értem..-mondta.-Szerintem rohadtul gyorsan takarodj ki innen!-mondta Zaynre nézve,és hallatszott,hogy próbál nyugodt hangot megütni.
Én kerekre tágult szemekkel néztem.Ahogy Zayn ki viharzik a szobából.
-Te meg mi a fenét művelsz??-kiabáltam rá.
-Te elhiszed,hogy ez a gyerek csak haverkodni akar??-kérdezte.
-Mi van ha nem? Akkor sem kell így beszélni!-kezdtem kiosztani.
-Nem fogok egy ilyen srácot a közeledbe engedni.-mondta egyre idegesebben.
-Ajj Liam!! 16 éves vagyok nem pedig 6!-vetettem a szemére.
-De gondolom te sem örülnél, hogyha körülöttem hemzsegne mindenféle nőcske.
-Miért mondod ezt feltételes módban? Nem feltételes mód, hanem kijelentő mód. Helyesbítve: Én sem örülök, hogy mindenféle nőcske hemzseg körülötted.-javítottam ki.
-Nem értem miről beszélsz Krystal. Nekem ott van a barátnőm Kate, és semmi több.-vitatkozott.
-Jaa.. Persze semmi több. Csak Kate háta mögött még vagy 5 lányt szédítesz.
-Ez csak az én dolgom!-kiáltott rám idegesen.
-De ez rohadtul igazságtalan! Te kétnaponta más lányt viszel haza, engem meg még csak meg sem közelíthetnek a fiúk.-idegesekedtem.
-De én idősebb vagyok mint te.
-Egyetlen évvel Liam! Az még nem a világ vége...-Forgattam a szemeimet.
-De akkor is a húgom vagy, és kötelességem téged mindentől megvédeni.-Liam.
-Liam én ezt értem. De már lassan felnőtt vagyok. Úgy érzem, hogy ideje lenne önállóan döntéseket hoznom.-vontam össze a szemöldökömet.
-Kry...-sóhajtott.-Na jó. Ígérem, hogy mostantól hagyom, hogy kissé önállóbb legyél, és egyedül is hozz döntéseket.-nézett lemondó arccal.-De majd kérdezz meg engem bizonyos...ööö..dolgokról.-nézett rám jelentőségteljesen.
-Rendben bátyus...Majd ha odáig eljutok akkor te leszel az első akivel ilyesmiről beszélni fogok!-nevettem, majd megöleltem.-Akármennyire is idegesítenek a védelmező ösztöneid, te vagy a legjobb bátty a világon!-mosolyogtam.
-Köszi hugi. Te pedig... Akármennyire is elegem van a nyavajgásodból, és a makacsságodból, nagyon jó kishug vagy.-heherészett.
-Akkor mostantól semmi bajod nem lesz Zaynnel ugye?-kérdeztem, mire ő alsó ajkát kezdte harapdálni.-Leeyum!! Kérlek!
-Na jó. Oké Kry.-ment bele végül a szemét forgatva.
-Juhhu! Köszi!-Tapsikoltam, majd puszit nyomtam az arcára, és elindultam az ajtó felé.
-Héhéhéé! Hova mész hugi?-nézett rám nagy szemekkel.
-Ja, csak Zaynhez. Zayn öltözőjébe... itt leszek még ma nyugi. Amúgy a 163-as öltözőben vagyok ha kellenék. Na puszi!-mondtam, majd kiléptem az öltözőből.
[.............................................]

-Nem megyünk el valahová?-kérdezte Zayn halkan.
-Nem lehet. Te is tudod, hogy bármelyik percben kihívhatnak egyikünket.-magyaráztam.
-Ha nem találnak az öltözőben akkor a telefont is használják...-nézett rám ravaszul.
-Zaaayn...-kuncogtam.-Jólvan... Menjünk-Egyeztem bele.
-Akkor menjünk!-mondta, és el indultunk a lift felé.
Mikor leértünk a büféhez egyetlen asztalt találtunk csak üresen. Ledobtam oda a táskámat, és mentem is Zaynnel.
-Mit kérsz?-kérdezte kedvesen.
-Öö.. Egy Hamburgert, meg... egy kólát kérek!-mondtam.
Zayn leadta a rendelést, majd visszamentünk a helyünkre, leültünk és vártuk a kaját.Egyszer csak Zayn riadtan nézett át a mellettünk lévő asztalhoz.
-Mi a baj?-pillantottam rá.
-Basszus! az a lány a volt barátnőm. Totál zizi a csaj... Még mindig zaklat meg minden.-forgatta a szemét.
-Mit akarsz tenni? Meg futamodsz?-vetettem fel.
-Nem. Jobbat találtam ki.-mondta, majd furcsa mosoly áradt szét az arcán.
-Éspedig?-néztem rá vissza gyanakodva.
Ő csak rám kacsintott és megfogta az asztalon lévő kezemet, mielőtt én bármit is felfogtam volna a dolgokból.
-Mit művelsz??-suttogtam.
-Kérlek! Ha ide jön úgy kell tenned, mintha együtt lennénk. Oké?-kérdezte.
-Na jó!-Mentem bele a játékba szemforgatva.
Már egy ideje ültünk, amikor a lány oda kiabált Zaynnek:
-Zaayn!! Te vagy az??-És közben felénk tartott.Amint meghallottam a lány hangját kirázott a hideg. Tipikus hisztis "Én vagyok a királylány" típus. Blee....
-Helló Stephanie.-köszönt Zayn visszafogottan és megszorította a kezemet.
-Szia.-nézett rám.-Te meg ki vagy?-kérdezte undorítóan flegma hangnemben.
-Khmm... Csáó. Én Zayn barátnője vagyok.Krystal Payne.-Vetettem elé ugyanolyan flegmára véve a hangnemet.
-Igen?-nézett Zaynre merően.
-Igen.-Válaszoltam én Zayn helyett.
Ekkor megjött a pincérnő és hozta a kaját. Letette elénk.
-Köszönjük!-Mondtuk majdnem egyszerre Zaynnel.
-Öö..Stephanie! Megengeded, hogy ketten ebédeljünk Zaynnel?-Kérdeztem megint csak flegmán.-Vagy esetleg maradnál, hogy még feltűnőbben nyomulj a barátomra?-kérdeztem flegma vigyorral az arcomon.
-Mekkora egy rohadék vagy!!-nyávogta.
-Te tapadsz úgy szegény Zaynre, mint egy tapadókorong. Nem veszed észre, hogy utál téged és elege van belőled?! -mondtam teljes nyugalommal.
Stephanie szeme kitágult, és látszott rajta, hogy komoly gondokkal küszködik. Megfogta a felkaromat, és felrángatott a székemről, majd adott egy (megjegyzem elég gyengusz) pofont.
Erre felment bennem a pumpa és visszaütöttem. Csak én nem tenyérrel és nem olyan kis erővel. Majdnem teljes erőmből ökölbeszorított kézzel egy jól irányzott ütéssel pofán vágtam.
Kissé megrogyott a térde, és a szemét könnyek öntötték el, de nekem ugrott. A hajamat célozta meg.Úgy verekedett mint valami kiscica. Fogtam leszedtem a kezét a hajamról, és megint ütöttem.
Ezúttal gyomorszájra céloztam.Kiugrott az öklöm elől, de megragadtam a haját, és ezúttal rúgtam. Megint gyomorszájon. Letérdelt,én pedig eleresztettem, mire Zayn hátulról lefogott.
-Eressz el!!-Kapálóztam Zayn karjaiban.-Engedj el!
-Nyugi Kry!Shh..!-nyugtatott Zayn.
-Legközelebb kinyírlak dögölj meg!-kiabáltam oda Stephanie-nak.
Zayn visszavitt engem az öltözőjébe.

1 megjegyzés: