2013. március 24., vasárnap

~3. Évad, 11. Fejezet : Tárgylás Liammel, Új Csaj Akit Bírok.~

Szóval felmentünk Liammel a szobába.
-Liam, mi bajod van? Csöppnyi örömöt, vagy együttérzést sem mutatsz semmi iránt. Mintha nem örülnél, hogy kibékültem Zaynnel. - ráztam a fejemet értetlenül.
-Az a bajom Krystal, hogy nem tudod eldönteni, hogy mit akarsz az életeddel. Hol együtt vagy Zaynnel, hol nem, és ez idegesít. Döntsd el végre mit akarsz!- mordult rám a bátyám.
-Figyelj... Jogosan vagy velem olyan, amilyen. Hidd el, hogy megbántam az egész hisztit. De te is tudod, hogy világéletemben ilyen voltam. Sose tudtam mi is a jó nekem és mindig változtattam az éppen aktuális állapotomon..- sütöttem le a szememet.
-Akkor éppen ideje lenne dönteni Kry. Ez senkinek sem jó. Zaynnek meg neked főleg. És mi sem bírjuk már, hogy ha olyan napod van, akkor szeretsz mindenkit, ha meg olyanod, akkor mindenkit hibáztatsz mindenért.-hadart idegesen Liam.
-Igazad van. Most már... megpróbálok megállapodni itt. És így.-mosolyogtam.
-Remélem sikerül. -mosolygott vissza és felsóhajtott.- Hiányoztál te őrült nőszemély!-ölelt meg.
-Te is.-mondtam visszaölelve.
Lementünk és mindenki mosolyogva fogadott. Végig néztem mindenkin és észrevettem egy idegen lányt.
-Kry, ő Jenni. Az új barátnőm..-mutatta be Louis, akinek a kezét fogta a lány.
Én mosolyogva nyújtottam kezet az "új jövevény"-nek.
-Krystal Payne. Zayn barátnője éés Liam húga.- mutatkoztam be.
-Jennifer Wilkinson. Loui barátnője.-vigyorgott szélesen a lány.
-Juj, Krystal, most akkor visszaköltözöl??- csillant fel Sacci szeme.
-Nem. Maradok Taylornál. Egyelőre.- mondtam és abban a pillanatban megcsörrent a mobilom. Éppen Taylor hívott.-Egy pillanat!- mondtam és elfordultam. -Mondd!
-Szia Kry!! Nincs kedved eljönni a próbára velem meg a srácokkal?
-Hát... Tay, most nincs... bocsi.
-Hát okés. akkor megyek szia puszi!- és letette.
Én visszafordultam a többiekhez.
-Taylor Swift??- Jenni.
-Ööö.. nem. Taylor Momsen! - nevettem.
-Komolyaan?? Imádom a csajt!- lelkesedett Jenni.
-Tényleeg?? Na, szerintem mi jóban leszünk..-karoltam ás somolyogva Jenni-t.
-Nem tudnánk elmenni a próbára? - kérdezte ajkát harapdálva.
-Ooo, dehogynem. Csak telefonálok egyet.- mondtam és félre vonultam Jennivel az oldalamon, és felhívtam Tay-t.
-Na mi az Kry, meggondoltad magad?- vette fel Tay.
-Hát, igen. De, ami azt illeti eljönne velem Jenni is.
-Kii?? -Tayl.
-Egy barátnőm, aki nagy TPR mániás. -hagytam rá egyszerűen.
-Jöjjön! Örömmel várjuk! A próba 2 óra múlva kezdődik addig van időtök.
-Okés puszi!- és letettük.
-NAA???-kérdezte izgatottan Jenni.
Úgy döntöttem, hogy megviccelem egy kicsit, úgyhogy magamra erőltettem a lehető legszomorúbb, legbaljósabb arcomat.
-Hát, Taylor azt mondta, hogy......-itt hagytam egy kis idegtépő szünetet, mialatt Jenni idegei össze roppantak.- PERSZE, HOGY JÖHETSZ!!!- jelentettem ki kicsit hangosabban a kelleténél.
Jenni ugrándozott örömében. Miután engem ölelt meg, kirohant és megölelte Louist.
-Mikor megyünk?- fordult felém Jenni vigyorogva.
-2 óra múlva. Úgyhogy lassan készülni kell.
-Akkor menjünk készülni!- és felrángatott az emeletre.
Én maradtam úgy, ahogy voltam Jenni, viszont hajat csinált, sminkelt, stb.
A ruhája egy fekete póló meg gatya volt és mire elkészült, indulhattunk is.
Csak ketten mentünk és út közben mindenről jó alaposan kifaggattuk egymást.
Nagyon megkedveltem ez alatt a kevéske kis idő alatt Jennit. Szinte biztos vagyok benne, hogy Taylor is meg a fiúk is bírni fogják.
De minden esetre nagyon remélem.. :D

Sziasztok! 
Sajnálom, hogy ennyit csúsztam az új fejezettel, de sok a dolgom. Szóval mint észre vettétek Van Jenni, aki Loui barátnője. Ő ugyan olyan állandó szereplő lesz, mint Viki, vagy Sacci. Őt is, mint Kry összes legjobb barátnőjét (Viki, Sacci) az én egyik barátnőmről mintáztam. A képen is ő látható, de ez mellékes. Szóval remélem mindenki tetszését elnyeri az új karakter. Puszi! -Szikraa.♥

3 megjegyzés:

  1. nagyon jó lett!! *---* :DDDD <3<3

    VálaszTörlés
  2. azért arra kíváncsi lettem volna, hogy jöttem össze Louisal. :p de nagyon nagyon imádlak és köszönööööm.:))) egyébként marha jó lett... siess kövivel. <3

    VálaszTörlés