2013. március 6., szerda

~3. Évad, 6. Fejezet : Morning!, Kis Kitérő, SMS.. :D ~

"Az egyik híresség ágyában és lakásán voltam. Méghozzá egy nagyon felkapott híresség hálószobájában......"

Aki mellett feküdtem, nem más volt, mint........... Justin Bieber.
A számhoz kaptam a kezemet és megpróbáltam visszaemlékezni, de az alkohol kitörölte agyamból az este emlékeit.
Kicsusszantam az ágy szélére és ott ültem. Igazából nem túlzottan bántam a dolgot, egyedül az idegesített, hogy nem emlékszem semmire.
Jó ideje ültem ott idegesen, amikor éreztem, hogy Justin megmozdul mellettem.
-Jó reggelt kislány.!- köszöntött álmosan.
-Szia.- mosolyogtam.
-Hogy aludtál?- csókolt bele a nyakamba.
-Egész kényelmesen. Viszont... Nem nagyon emlékszem, hogy mit is csináltunk éjszaka.. -kuncogtam és jelentőségteljes kérdő pillatnást vetettem rá.
-Na szerinted mit?? Vetkőzős pókert játszottunk. Amúgy nem. Azért nincs egyikünkön sem ruha, mert igen, lefeküdtünk. -adott gyors, tömör választ JB. -Huh.. Kár, hogy nem emlékszem.- nyaltam meg a számat perverzül.
-Egy kis emlékeztető sosem árt...- búgta érdes hangján és megcsókolt.
Szépen lassan lejjebb haladt a nyakamra. Azt kezdte harapdálni, csókolgatni.
Kis idő múltán Justin ledöntött az ágyra és ott folytatta tovább a dolgot.
Valószínűleg az egész éjszakát újra játszottuk. De most nem voltam hulla részeg és erre emlékezni fogok. :DD

*Később...* 

-Na tetszett kislány?- húzott magához Justin.
-Fuh, elképesztő vagy JB.- motyogtam, és a lélegzetem már úgy, ahogy rendeződött.
-Kösz.- nevetett.
-Figyu, én telefonálok egyet jó?- ültem fel.
-Oké.- bólintott Justin.
Az egyik takarót magam köré tekertem és a földön heverő nadrágom zsebéből elővettem a mobilomat.
Kimentem a szobából és bementem valami játékszobába és leültem.
Felhívtam Taylort.
-Szia Kry, hol a fenében vagy? -kapta fel a telefont, ahogy hallom, idegesen.
-Szia Tay. Öö... Hát.. Én, izé... Mással töltöttem az éjszakát...- hebegtem.
-Kivel? Hol?- kérdezte.
-Justin Bieberrel.-sóhajtottam.
-Az, igen. -motyogta elismerően Tay, és hallottam a hangján, hogy valamelyest megkönnyebbült.
-Na jó, én most leteszem. Ööö... Majd hazamegyek. Szia.- és letettem.
Visszabattyogtam a szobába, ahol Justin már félig fel volt öltözve. Csak a felsője hiányzott, de így is nagyon tetszett, amit látok.
-Hova készülsz?- kérdeztem, miközben visszaborultam az ágyba.
-Én sehova. Csak átjön pár haverom. Ajánlatos neked is felöltözni, bár nem hiszem, hogy a srácokat zavarná, ha így jelennél meg előttük, de ezt meg én nem hagyom.- mosolygott és adott egy rövid csókot. (Hozzáteszem, eszméletlenül jól csókol.:D )
-Mikor jönnek a haverjaid? És, ha szabad megkérdeznem, kik?- vontam fel a szemöldökömet.
-Kb. 1 órán belül, és jön Austin Mahone, meg elvileg még Conor Maynard.
-Szóval ez amolyan... Kan-buli lesz?
-Valami olyasmi.-Justin.
-Akkor én lelépek. Úgy is haza kell mennem Tayhez.- mondtam, amikor felvettem az utolsó ruhadarabomat is: a pólómat.
-Legalább azt várd meg, hogy ide érjenek. Be akarlak nekik mutatni.
-Justin, tisztázzuk; mi nem járunk. De persze ez nem zárja ki, hogy a jövőben nem lehet köztünk semmi, csak azt mondom, hogy egyelőre korai. A tegnapi csak... Az alkohol miatt volt. A ma reggeli pedig... Mert emlékeztetni kellett. - mosolyogtam.
-Értem. De azért a számodat itt hagyod nekem?
-Itt.- kuncogtam - papír? Toll?A
-Ott az éjjeli szekrényen.-mutatott rá.
Odaléptem, és gyorsan lefirkáltam a számomat.
-Köszi.- vigyorgott rám édesen.
-Nincs mit. Én viszont most lépek. Sziaa.- haraptam az ajkamba, mire Justin magához rántott és megcsókolt.
-Szia. - köszönt el a csók után.
Megfordultam és leléptem.
Ahogy kiértem az ajtón, rájöttem, hogy alig 3 utcányira vagyok otthonról.
Vállat vontam és elindultam.
Röpke 15 perc alatt hazaértem. Taylor a konyhában ült és egy kávét iszogatott.
-Szió! Mizujs?- léptem mellé.
-Halii! Semmi. Viszont mi az, hogy Justin Bieberrel töltötted az éjszakát??- kérdezte azonnal fülig érő szájjal.
-Semmi... Vagyis, hát, valami mégis, mert lefeküdtünk, de az első körre nem emlékszem. Túl részeg voltam.- nevettem.
-Na várjál. Első? Volt második is??- nézett értelmetlenül.
-Voooolt. Az már reggel... -tördeltem az ujjaimat.
-Ahhoz úgy gratula. -nevetett elismerően Tay.
-Pff... Kösz.- vihogtam vele.
Elmeséltem neki mindent viszonylag részletesen, aztán eszembe jutott valami.
-És tényleg, mi lett végül azzal a sráccal, akot összeszedtél?- húzogattam a szemöldökömet perverzen.
-Ja, ööö... Haza hoztam. És mi is.. Khmm. Elvoltunk. -Taylor.
-Jaa, bocs!- emeltem magamhoz a kezemet. - Legalább  mindkettőnknek jó éjszakája volt.- vihogtunk egymás ölébe borulva.
*Picit később*
-Basszus, ott hagytam az egyik bankkártyámat a másik házban!- jutott eszembe, mert éppen a pénztárcámban kutakodtam.
-Elmegyünk érte?- ült feljebb Tay, aki éppen a kanapén punnyadt.
-Hát kéne, mert pont annak a kártyámnak tudja mindenki a PIN kódját.- sóhajtottam és felálltam.
Egyikünk sem különösebben törődött a kinézettel. A lehető legegyszerűbben öltöztünk fel és már mentünk is.
Mikor odaértünk egy ismerős kocsi parkolt a ház előtt. Viki kocsija.
Nagy levegőt vettem és benyitottam a lakásba. Sacci és Viki az ebédlő asztalnál ültek.
Mindketten felálltak és meg akartak ölelni.
-Na, ezt inkább hanyagoljuk oké? -húztam el a számat, Sacci pedig a lehető legmegbotránkozottabban meredt rám. -Csak itthon hagytam valamit véletlen. Összeszedem és már megyek is.- motyogtam és felmentem a szobába, ami egykoron én és Zayn közös birodalmunk volt.
Kihúztam az éjjeli szekrényem alsó fiókját, de nem volt ott semmi. Pedig határozottan emlékszem, hogy oda tettem.
Lementem a lépcsőn, és gondolatban szinte már őrjöngtem.
Tudtam, hogy valamelyik lány kutakodott és találta meg.
-Hol van? - szegeztem hozzájuk szigorúan a kérdést.
-Mi hol van?- kérdezett vissza Viki. Ismerem. Tudom, hogy tudja miről van szó.
-Nagyon jól tudod te azt. Add ide a bankkártyámat!- követeltem.
-Minek kell?
-Neked ahhoz mi közöd van? Csak add ide és kész!- kezdtem egyre idegesebb lenni.
-Mire neked annyi pénz, mint amennyi azon van?-Viki.
-Ki mondta, hogy egyszerre fogom elkölteni? Amúgy meg szerintem az én pénzem, amihez NEKED az ég világon semmi közöd. Szóval add ide azt a kibaszott bankkártyát!- mostmár elkezdtem felemelni a hangomat.
Viki elkezdte kihalászni a kártyát a zsebéből.
-Lehetne, hogy ne úgy mozogj, mint egy reumás tetű?? -siettettem.
-Nesze!- adta oda végül a kezembe.
-Kösz. Na ugye, hogy nem volt olyan nehéz??- tettem fel a költői kérdést. -Akkor megyek is. Csá!- mondtam és mát indultam is. Tay a kocsiban várt, aztán elindultunk haza.
-Mi tartott neked eddig?- kíváncsiskodott Taylor.
-Viki baszakodott egy órát. -forgattam a szememet.
Miután haza értünk, egész nap csak pihentünk. Éjjel kaptam egy SMS-t, és sejtettem, hogy ki volt. Justin.
~~~~
J: Szevasz kislány! Mi újság?:)
K: Hellóka! Semmise. Arra?:D
J: Semmi. Figyu holnap nem lenne kedved eljönni randizni esetleg? :$
K: Háát, végülis oké :D
J: Akkor egy vacsi? :))
K: Oksi. A többit majd holnap délelőtt megbeszéljük jó?:)
J: Jó. :) Akkor jóéjt. Puszi:) <3
K: Jó éjt. Szép álmokat. :D Csóók:3 <3
~~~~
Ezek után vigyorogva, fülig érő szájjal mentem fürdeni és aludni. 
Vártam a másnapot........:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése