2013. március 5., kedd

~3. Évad, 5. Fejezet : Egy Jó Nap, MI A FENE.?! :o ~

*Krystal szemszöge.*

Miután otthagytuk azokat a kis kérkedős lányokat,  elmentünk és végigbaktattunk az egész plázán.
-Mikor jönnek m....-kérdeztem volna, de ekkor megcsörrent Tay mobilja.
Felvette és 2 percig beszélgetett, majd letette.
-Na mi vaan?- kérdeztem kíváncsian.
-Semmi, menjünk a pláza kapujához. 5 perc és itt vannak a fiúk.- állt fel Taylor a padról, ahol éppen ültünk.
-Hát, akkor go! - mosolyogtam és én is felpattantam a helyemről.
Mikor odaértünk a bejárathoz, a két fiú már ott várt minket. Taylor egy picit előre szaladt és öleléssel üdvözölte Ben-t és Mark-ot.
Amikor én is odaértem Tay után a mind a két srác rám vigyorgott.
-Sziasztok! Krystal Payne vagyok.- nyújtottam kezet mosolyogva.
-Ugyan már Krystal! Ne legyünk ilyen szertartásosak!- nevetett fel Mark és megölelt.
Én vissza öleltem. Tetszett Mark lazasága.
Ben szintén egy meleg -ezt nem félre érteni! :D- mosollyal az arcán és egy öleléssel rendezte le a köszönést.
-És akkor mi lesz a mai prograam??- kérdezte Ben, Tay felé fordulva.
-Hmm... Hát én arra gondoltam, hogy most így délután elvagyunk itt a plázában, este pedig elmehetnénk így négyen bulizni egyet a Star Light's-ba.- vigyorgott cinkosan Tay. Gondolom mindenkinek leesett, hogy a Star Light's az egy szórakozó hely. 
-Szerintem jó ötlet! -lelkesedtem és a hajamat az egyik vállamra söpörtem.
-Akkor üssük el addig valamivel az időt!-Ben.
-Hé, mi lenne, ha abban a kis kávézóban -mutatott Mark az egyik kávézó felé - adnánk egy röktönzött kiskoncertet? Ismerem a tulajt, és van bent dob, gitár, mikrofon, erősítő, minden, ami kellhet.- lelkesedett egyre jobban.
-Háát, Kry te tudsz énekelni?- kérdezte Taylor.
-Ömm... Elvileg igen...-bazsajogtam idiótán.
-És gyakorlatilag?- vonta fel a szemöldökét Ben.
-Elvileg gyakorlatilag is. - nevettem.
-Na, akkor nyomás befelé!!- ragadott meg a kezemnél fogva Tay és nagy léptekkel a kávézó felé vettük az irányt.
Fél óra alatt Mark elintézett mindent és amig ő meg Ben behangolták a gitárt, meg az egyebeket, mi Taylorral félre vonultunk a személyzet egyik mosdójába egy akusztikus gitárral és előre énekelgettünk kicsit.
20 perc múlva Ben jött és szólt, hogy mehetünk.
Én borzasztó ideges voltam, ugyanis meglehetősen sok ember tartózkodott a kávézóban.
-Tay, nem biztos, hogy menni fog.- súgtam a fülébe remegő hangon.
-Nyugi Kry.! Csak... Képzeld azt, hogy ők a családod, akik előtt bármikor, bármit el mersz énekelni. Menni fog, hidd el nekem. Van némi tapasztalatom a dologban.- kacsintott Taylor. -Először felmegyek én és bemutatlak. Aztán lesz, ami lesz. -bítatott.
Én csak bólintottam egyet és megálltam a színpad mellett, amig Taylor felszaladt.
-Hello emberek!! Mi vagyunk a The Pretty Reckless. És van egy különleges vendégem, aki ma velem fog énekelni. Köszöntsétek Krystalt! Huuu!!- jelentett be.
Szépen felkonferált engem én pedig remegő lábakkal fel botladoztam Tay mellé.
-Akkor kezdjük ezt a röktönzött kis koncertet egy picit lassabb számmal, a "Nothing Left To Lose"-val!!- ujongott Tay, Mark és Ben pedig belekezdtek a dolgukba.
(A zene: http://m.youtube.com/watch?v=Jnnom573g-Q )
A számot ÉN és Taylor énekeltük és tényleg felemelő érzés volt mindenki előtt kiengedni a hangomat.
A "Nothing Left To Lose" befejeztével az emberek egyre csak gyűltek a kávézóban a színpad körül, és mindenki tapsolt, velünk énekelt, vagy valami hasonló.
A bandával eljátszottuk még a "Make Me Wanna Die"-t (A zene: http://m.youtube.com/watch?v=txBfhpm1jI0 ), a "Miss Nothing"-ot (A zene: http://m.youtube.com/watch?v=hFlHsKExcYg ), a "Just Tonight"-ot (A zene: http://m.youtube.com/watch?v=Y7VGOnV2QhU ), és a kedvencemet a "Zombie"-t (A zene: http://m.youtube.com/watch?v=P2LF-tQ6vwg ).
Mire mindennel végeztünk már délután 4 volt.
-Na, akkor buli??- Mark.
-Még jó! - válaszoltunk Taylorral, Ben meg csak nagy bőszen bólogatott.
-Haza kéne menni előtte. Csak mert, ha egész éjjel nem leszünk otthon kaját kell adnom a kutyáknak. -motyogta Taylor a telefonjában kutakodva.
-Meg nektek át kéne vedleni nem, lányok?- Ben.
-Öltözzön át a halál, de én biztos nem. Pont jó ez így. - nevettem fel.
-Jogoos!- értett egyet velem Taylor.
Amint kiléptünk a pláza kapuján az én telefonom kezdett zizegni.
Előszedtem a zsebemből és megnéztem a kijelzőt. Viki. Forgattam a szememet és fújtattam egyet, majd felvettem.
-Mit akarsz? Most van jobb dolgom is, mint, hogy veled foglalkozzam.- kezdtem flegmán.
-De jó fej vagy Kry.-háborgott Viki.
-Csak ennyit akartál? Mert akkor inkább leteszem. -vágtam neki durván.
-Nem... Krystal, holnap én és Sacci hazamegyünk.-közölte.
-Szuper, és ehhez nekem mi közöm? Vagy miért kéne, hogy érdekeljen??- kérdeztem érdektelenül.
-Hát... Mert velünk laksz...
-Ööö... Nem. Viki, te nagyon el vagy tévedve. Már rég Tayhez költöztem. Mondhatni, ez volt az első dolgom, amikor hazaértem. Úgyhogy mostantól semmi közöm hozzátok. És minden cuccomat elvittem a házból, úgyhogy semmimet ne keressétek. Na cső!- és levágtam a telefont.
-Ki volt az, akivel ilyen ingerülten beszéltél?- kíváncsiskodott Taylor.
-Csak Viki. De nem érdekel. Teszek rá! Most első sorban az a fontos, hogy bulizzunk egy jó nagyot.- mosolyogtam lelkesen, miközben már csak ketten, beültünk Tay kocsijába. A fiúk másik kocsival jöttek.
Röpke 15 perc alatt hazaértünk.
-Na gyorsan adok a vakarcsoknak kaját aztán mehetünk is. -szaladt be a konyháa Taylor. Én utána ballagtam és segítettem neki.
Amint a két kutyuli meghallotta a tálak zörgését, a semmiből hirtelen ott termettek Tay lábánál és farkcsóválva pitiztek a vacsiért.
Letettük a tálakat a picúrok pedig rögtön mohón kezdték enni a kajájukat.
Mi meg indultunk is.
Elég messze mentünk. Háromnegyed óra volt az út.
Végül egy puccos szórakozó helyre érkeztünk. Valószínűleg nem a csórók diszkója volt, mert 10 ezer fontnál olcsóbb kocsit nem lehetett látni a parkolóban.
Kiszálltunk a kocsiból és a bejárathoz mentünk.
-Szia Jack!-köszönt Taylor az egyik biztonsági őrnek.
-Szevasz Tayl. Mi járatban?
-Csak eljöttünk a srácokkal meg egy barátnőmmel bulizni. Be is engedsz??- mosolygott.
-Ja, persze. A srácok már bent vannak. Jó szórakozást!- mondta ez a bizonyos Jack, mi meg bementünk.
Rengeteg híres embert véltem felfedezni a tömegben. Például : Demi Lovato, a Little Mixes lányok: Perrie, Leigh-Anne, Jade, Jesy. És én pedig a rock díva, Taylor Momsen oldalán érkeztem.
Taylorral egyből a bárpultuhoz mentünk és egy-egy Vodkával indítottunk. Kis ideig csak hülyéskedtünk a pultnál, aztán még néhány pohár máj pusztító után már eléggé be voltunk csípve ahhoz, hogy igazán felszabadultan bulizzunk.
Taylorral a lehető legjobban éreztük magunkat.
-Te Kry! Ott van az a rohadt helyes srác. Arra gondoltam, hogy fel akarom szedni. Csak az éjjelre. Nem segítenél??-kiabálta Taylor, mert a hangos zenétől alig hallottam, amit mond.
-Hogyne segítenék?! Örömmel. Figyelj! Tedd, amit gondolsz, de próbálj meg utánozni oké?- utasítottam és lassan, vadítóan kezdtem táncolni.
Taylor is követte a példámat, és egymáshoz simulva szexisen táncoltunk.
Láttam, hogy a fiú vad tekintettel méregeti Tay-t.
Átkaroltam a derekát és még mindig táncikálva a füléhez hajoltam.
-Azt hiszem a pasi téged bámul. Bejött az ötletem!- mondtam, aztán feltűnk, hogy a fiú közeledik felénk. -Na én lépek is!- mondtam gonoszan vigyorogva.- aztán védekezni!- vihogtam és eltűntem a tömegben. 
Megtaláltam Ben-t, aki kicsit szintén ittas volt. Vagyi... Az ittas az enyhe kifejezés. Pontosabban inkább feltűnően nem volt szomjas. Mint ahogy én sem. :D
-Mizujs Beeen??- állítottam oda mögé.
-Ja semmi Cica. Nem akarsz el jönni velem egy picit... Nyugisabb helyre?- húzogatta perverzen a szemöldökét.
Ennyire nem vagyok eszetlen. Ezt azért még vissza tudom utasítani.
-Kösz, nem. Most éppen.. Bulizok. Na szevasz!- mondtam és leléptem.
Egesz este jól éreztem magamat. Bár még két rövid ital után már nem emlékszem a dolgokra........

Arra ébredtem, hogy a nap puha sugarai lágyan simogatják meztelen hátamat.
Hanyatt feküdtem, magamra húztam a selymes, fekete, szatén takarót és körbe pásztáztam a szobát. Ismeretlen volt.
Egyszer csak felhorkant mellettem valaki. Az arca el volt fordulva tőlem, ezért fogalmam sem volt, hogy kinek az ágyában vagyok.
Feltérdeltem, és áthajoltam a pasas felett, hogy lássam, ki az.
Amikor felismertem az arcát, a szívem is meg állt egy másodpercre. Az egyik híresség ágyában és lakásán voltam. Méghozzá egy nagyon felkapott híresség hálószobájában......

1 megjegyzés: