2013. március 31., vasárnap

~3. Évad, 13. Fejezet : Meghívás.~

*Krystal szemszöge*

/Vissza a jelenbe/

Jennivel nagyon jól éreztük magunkat. Taylor is nagyon megkedvelte Jenni-t és a fiúk is jóban lettek vele.
-Te Jenni, mi lenne, ha ma átjönnél hozzánk??- vetette fel az ötletet Taylor. - Kry, te meg még áthozhatnád Saccit, meg Vikit is. Úgy is kíváncsi vagyok rájuk.
-Szerintem jó ötlet.- vigyorgott Jenni.
-Hát... Megkérdezhetem a lányokat...
-Akkor menjünk és kérdezzük meg!- Jenni.
-Okéé.. -mentem bele és beszálltunk a kocsimba.
Elindultunk hazafelé. Amikor hazaértünk Jenni fülig érő szájjal rohant be a házba.
Egyből Louis ölébe vetette magát.
-Na milyen volt Nyuszi? -kérdezte Louis Jenni-től egy csók keretében.
-Naaaagyon jó!! -Jenni.
Én észrevettem, hogy Zayn nincs a nappaliban.
-Hol van Zayn?
-A szobában.- válaszolt Harry.
-Mindjárt jövök.- mondtam és felmentem Zaynhez.
Kopogtam, de nem szólt ki senki, úgyhogy benyitottam.
Zayn aludt. Olyan édesen és cukin, hogy nem volt szívem felkelteni.



Mellé léptem, adtam a szájára egy puszit és a fülébe súgtam hogy "szeretlek".
Kezemet végig simítottam borostás arcán és nagyon halkan, kimentem a szobából..
Lementem vissza a többiekhez a nappaliba és leültem Liam mellé.
-Lányok... mármint.. Sacci és Viki. Taylor meghívott titeket ma... hozzánk. Jenni jön, csak arra lennék kíváncsi, hogy ti is benne vagytok-e.
-Hát... Oké. Végülis csak nem olyan rossz arc ez a Taylor Momsen...- ment bele Sacci.
-Én nem tudom. Kry, Taylorról elég sok rosszat hallani.- húzta el a száját Viki.
-Semmi baj vele. Sosem értettem, miért hiszel a pletykáknak..- ráztam a fejemet.
-Az nem pletyka, hogyha videó van róla, hogy holt részegen New Yorkban vandálkodik. - Viki.
-Istenem! Na jó, Viki... Figyelj, ha nem akarsz, nem kell jönni. Szerintem Taylor sem fogja a szívére venni.- vontam össze a szemöldököm.
-Elmegyek. Már csak kíváncsiságból is.- állt végül fel.
-Akkor tempó lányok. Taylor már vár.- mosolyogtam. -Gyere Viki!- súgtam neki és félre húztam.
-Mi az?
-Köszönöm. Remélem, hogy a sok rossz ellenére, amit Taylorról hallasz, megkedveled őt. Hidd el nekem, hogy nagyszerű lány.!
-Jó.  rendes leszek vele, ígérem. Megpróbálom hanyagolni a csípős beszólásokat. -sóhajtott Viki.
Én erre csak megöleltem.
-Akkor menj. Szedj össze valami ruhát, mert nálunk alszotok.- mosolyogtam, Viki meg felment.
Én is felmentem, csak én vissza Zaynhez.
Még mindig ugyan úgy aludt. Odamentem hozzá, bebújtam mellé és megöleltem. Olyan jó illata volt!
Zayn keze a hátamra csúszott és elkezdett simogatni. Fent volt. Csak akkor csinálja ezt.
Felé fordítottam a fejemet és láttam, hogy gyönyörű barna szemei nyitva voltak és engem fürkésztek.
-Szia.- köszönt álmos hangján.
-Szia.- suttogtam és ajkamat az övére tapasztottam.
-Mikor jöttetek vissza?- kérdezte, miután elszakadtunk egymástól.
-Nem rég. Úgy negyed órája talán. De akkor is feljöttem hozzád, csak akkor még nagyon aludtál.
-Miért nem keltettél fel??- Zayn.
-Nem akartalak. Tudod, hogy nem szeretlek felkelteni.- mondtam kicsit olyan durcás kisgyerek hangon.
-Jóólvan. Figyelj, mi lenne, haa.... Ma együtt töltenénk az éjszakát..?- kérdezte a nyakamat puszilgatva.
-Nem lehet. Taylor meghívta Saccit, Jennit, meg Vikit hozzánk. És ha nem akarom, hogy Viki... összevesszen Tay-el, akkor ott kell lennem. -magyaráztam
-Holnap?- kérdezte és a szemében remény csillogott.
-Meglátom.- fogtam rövidre a válaszadást.
-Oké. De...-itt Zayn mondandóját félbeszakítva kopogtak.
-Gyere! - mondtam nyugodtan.
-Kry, mi készen vagyunk. -Sacci.
-Máris jövök- mondtam és felpattantam. Zayn is magam után húztam. -Nekem mennem kell.  -motyogtam hozzá bújva.
-Holnap jössz?
-Biztos. Mivel haza kell hozni a lányokat is majd. Megbeszéljük, hogy mi lesz a holnap éjszakával...- mosolyogtam ajkamat beharapva.
-Jó.- húzogatta a szemöldökét perverze.
Mind a ketten lementünk. A három lány már az ajtóban várt rám.
-Gyerünk már gerlepár!! Nem igaz, hogy ennyire meghaltok egymás nélkül. - Sacci.
-Jól van már!- néztem rá.
-Vigyázz magadra.- súgta Zayn.
-Meg lesz. Szeretlek.- mosolyogtam és adtam neki egy búcsúcsókot.
-Én is szeretlek.- mondta ő is és még megölelt, aztán indulnom kellett.
-Istenem, milyen nehezen szakadtatok el..-Viki.
-Jó, nyugi van! Ha nem később jövök le nekem kell rád várni, mert te éppen a bátyámmal nyálaztál össze mindent. Örülj neki, hogy neked nem azt kell nézned, ahogyan a bátyáddal csókolózom. - nevettem.
-Nincs is bátyám!- nevetett Viki is. -De még tesóm sem.
-Tudoom...-vihogtunk egymásnak dőlve.
Miután kicsit lenyugodtunk, a kocsit is beindítottam és elindultunk. Kíváncsi voltam, hogy mit tartogat még a mai este...

1 megjegyzés: