2013. február 25., hétfő

~3. Évad, 4. Fejezet : Pláza..~

*Taylor Momsen szemszöge*

/Reggel/

Halál kómásan felültem az ágyamban. Kinyújtóztattam elgémberedett izmaimat és fel álltam. Kifelé menet bepillantottam Krystal szobájába is, de ő még mélyen aludt. kimentem a konyhába és csináltam magamnak és Krynak is majd ha felkel, kávét.
Elkezdtem agyalni a mai programon.
Bemutatom Krystalt a bandám (The Pretty Reckless) többi tagjának.
Bennel tegnap este beszéltem, és ő azt mondta, hogy nagyon szívesen megismerné Kryt. Mark és Jamie szintén. Szóval, ha Krystal is beleegyezik, akkor ma összehozok egy kis találkát a tagokkal.
Még mindig nagyban agyaltam, amikor félkómásan kijött Kry.
-Jó reggelt..- köszönt.
-Reggelt. Hogy aludtál az új szobád új ágyában??- kérdeztem szélesen vigyorogva.
-Hmm.. Remekül. Mindenesetre ez az ágy, jobb, mint az állítólagos "luxus" lakosztályok ágyai. Meg már régen aludtam egyedül egy ekkora ágyon. és nagyon jól esett..-nyújtózott Kry, mire én elnevettem magam.
-Ezért jó, ha az ember egyedülálló. Amúgy itt a kávéd.- biccentettem.
-Köszike-motyogta Kry, elvette a konyhapultról a bögrét és leült velem szemben.
-Mit akarsz ma csinálni?? Mármint... Gondolom egy szakítás után nem az az első dolgod, hogy szórakozz...-kezdtem óvatosan.
-Ajj Tay... Hagyjuk már.. Úgy nézek ki, mint aki halálosan ki van akadva?-kérdezte Kry színpadiasan és mindketten nevetni kezdtünk.
-Na jóó... akkor arra gondoltam, hogy ma bemutatnálak a The Pretty Reckless többi tagjának is..- adtam hangot ötletemnek.
Krystal egy pillanatra elgondolkodóan nézett, aztán arcán mosoly terült szét.
-Jó ötlet!! Akkor, mikor megyünk?-lelkesedett Kry.
-Háát, nagyjából egy óra, szóval.... jobb, ha készülünk.- javasoltam, és mindketten felpattantunk és bementünk a szobáinkba.
Én ruhában nem tettem semmi extrát. maradtam a drága jó stílusomnál és magamra kaptam az első cuccot, ami a kezem közé akadt. Valahogy így nézett ki:
Krystal is valahogy így tett. Az ő öltözéke hajazott az enyémre, de nem zavart.
Ezek után fogtuk magunkat és elindultunk. A házból kifel jutott eszembe, hogy helyet nem beszéltünk meg. Előhúztam a mobilomat és felhívtam Ben-t.
-Cső csajszi, mi a szitu??-szólalt meg Ben.
-Hali! Akkor hol tali??-tértem a lényegre.
-Összeszedem a srácokat, és mondjuk.... ott a plázában?? Vagyis a pláza előtt. És majd bemegyünk.
-Nekem jó! Szerintem Krynak is..  Mi már elindultunk. Addig legfeljebb kávézunk egyet. Na akkor majd ott. Sziaa.-mondtam és letettem.
-Na mi van Tay??-Kry.
-Áhh.. semmi. Megyünk a plázába és ott várjuk meg a srácokat. -mondtam és bepattantam a kocsima és már hajtottunk is a pláza felé.
Amikor a pláza előtt kiszálltunk, alaposan megbámultak bennünket. Egyszer csak megállított 3 lány Kry-t.
-Na, mi van veled és Zaynnel? Zayn rájött, hogy nem vagy több, csak egy utolsó kis csitri?? Vagy megunta a gnóm arcodat??-nevetett gonoszan az egyik lány.
-Hát édes, csak hogy tudd! Én dobtam Zaynt. És, ha már így felhoztad, hogy én vagyok gnóm, akkor ajánlhatok neked esetleg egy tükröt, aztán pedig egy fasza plasztikai sebészt.-osztotta ki az arcoskodó csajt Krystal.
-Nem vagy menőő.. Ha nem vetted volna észre, mindenki utál téged..-húzta fel az orrát a csaj.
-Ha mindenki utálna, akkor nem lenne 3 millió követőm Twitteren, és nem kapnék nap, mint nap amolyan... rajongói leveleket, amikben azt ecsetelik, hogy mennyire imádnak, stb...- éreztem, hogy még csak most jön a dolgok java. Hát jól éreztem...- Szóval szerintem menj vissza abba a kutyaólba, amelyikből kiszabadultál, húzz egy zacskót az agyonvakolt búrádra és bújj el!- ennek hallatára a lány szája tátva maradt. Én nem bírtam tovább és hangosan elröhögtem magam.
-Te meg mit röhögsz rock ribanc??-lépett elém egy másik lány fenyegető fejjel. Én, mint valami neveletlen kölök, a képébe röhögtem.
-Nem tudok mit reagálni az ilyen mű cicamicákra, akik azt hiszik, övék a világ. Nem vagy te semmivel több, csak mert nap, mint nap apuci pénzéből mész el plázázni és több száz fontokat versz el arra, hogy úgy nézz ki, mint egy utolsó kurva.. Én a hozzád hasonlókon csak röhögni tudok.- magyaráztam még mindig nevetve.
-Mindketten akkora kurvák vagytok, hogy hihetetlen...-vicsorgott a harmadik lány.
-Mindenkinek megvan a maga véleménye. És minket nem érdekel ti mit gondoltok. Na hello!- köpte a szavakat Krystal, majd kézen fogott és elviharzottunk a három lány mellett.
Hallottuk, hogy még ott püffögtek egymásnak hárman, de nagy ívben leszartuk, és csak mentünk tovább.....

Bocsika, hogy csak most hoztam, és, hogy ilyen rövid lett, de most sok dolgom van. Amint tudom, hozom a következő fejezetet. Puszii: -Szikraa.*-*♥

2 megjegyzés: