2013. február 5., kedd

~2. Évad, 24. Fejezet : Furcsa Idegen, Let's Go Próba, Nialler.~

Reggel Zayn már nem volt mellettem, amikor kinyitottam a szememet. Körbe jártam az egész lakosztályt, de sehol nem volt. A nappaliban a kis dohányzóasztalkán találtam egy papírt. Zayn rendetlen betűi és görbe sorai már 2 lépésről látszottak... Odaléptem, leültem a kanapéra és a kezembe vettem a levelet.
"Krystal!. Korán reggel kellett mennünk próbálni a fiúkkal, mert ma van a koncert. Ne haragudj, nem akartalak felkelteni. Viki a másik szobában van. Ha akartok gyertek el. Szeretlek. Zayn. <3 "
Hát oké. -gondoltam és kimentem a konyhába.
Kivettem a hűtőből a csokit, amit tegnap vettem és enni kezdtem.
Kb a csoki felénél tartottam, amikor kopogtak. Felálltam ajtót nyitni.
Egy ismeretlen fiú állt az ajtóban.
-Helló. Miben segíthetek..?- mosolyogtam kedvesen.
A fiú tetőtől talpig végig mért, aztán elismerő pillantással állt meg szeme a combomon. Talán nem rövidgatyában és trikóban kellett volna ajtót nyitnom.
-Khm... Ha befejezted a nézelődést, talán elmondhatnád, hogy ki vagy és miért jöttél.- heherésztem.
A fiú rám kapta tekintetét és elmosolyodott.
-Victoria Stones-t keresem.
-Öhm.. Ő a legjobb barátnőm.. De egy másik szobában van. De várj itt egy percet, felöltözök és megmutatom a szobáját. - mondtam.
-Ja, mostmár mindegy...- felelte a fiú és elviharzott.
Én csak csodálkozó tekintettel magam elé nézve becsuktam az ajtót.
Oké... Legyen úgy...  - gondoltam és visszaültem a kanapéra.
Aztán megint kopogtak.
-Pffuuu...- álltam fel idegesen.
Kinyitottam és most Viki állt az ajtóban, teljes harci díszben.
Tökéletes smink, csini ruha, és az a szokásos gyönyörű mosoly.
Vikire egy szempontból mindig féltékeny voltam. Ő olyan szép, és az alakja is 100%-ig hibátlan.
Ez a kis... "féltékenységem" persze sosem gátolta barátságunkat, de akkor is!
Jó, én sem vagyok annyira csúnya, de Viki kis korunk óta az a "feltűnő szépség", akinél nem bírod ki, hogy meg ne bámuld az utcán. Chö... olyan szívesen néznék én így ki...
-Sziia Vikii!- üdvözöltem széles, őszinte mosollyal az arcomon.
-Sziia Kry!- ölelt meg - Megyünk meglesni a fiúk próbáját?- lelkesedett, miközben becsukta az ajtót.
-Hááááát, ha megvárod, hogy elkészüljek, akkor mehetünk..- mosolyogtam.
-Kry, persze, hogy megvárom. Nélküled semerre sem megyek szívem.- válaszolt.- Na akkor, hess öltözni!- buzdított.
-Jó-Jó!- nyújtottam ki rá a nyelvem és bementem a szobámba készülődni.
Röpke 45 perc alatt elkészültem és villám gyorsan startoltunk is.
-Kry, ne siess már annyira! Menni is alig tudok!- szólt rám Viki.
-Mitől nem tudsz?- kérdeztem rá csodálkozva.
-Hát... Mondjuk úgy, hogy jó esténk volt Liammel.- felelt Viki.
Amikor felfogtam válaszát felé fordultam.
-Fuuuj Viki!! Inkább hazudtál volnaa... Erre az infóra talán mégsem kellett volna rá kérdeznem…. -montam undorodva.
Tényleg rohadtul nem voltam kíváncsi a bátyám és a legjobb barátnőm közös szexuális életére.
-Mintha, ti sosem csináltátok volna Zaynnel...- húzta fel Viki az orrát.
-De, csak annyi a különbség, hogy Zayn nem a bátyád és könnyebben elképzeled "olyan" helyzetben.. Ezt ne felejtsd el! - magyaráztam.
-Jogos...- nevetett Viki.
Szép lassan, Viki tempójában (xDDD) odaértünk a próba helyszínére. Igazából maga a színpad volt, csak még közben szerelték. A srácok épp a WMYB-t próbálták. Mi úgy surrantunk be, (Paul segítségével), hogy senki nem vett észre minket. Aztán amikor végeztek a What Makes You Beautifullal, felrohantunk a színpadra a fiúkhoz.
-Hát csak eljöttetek?- kérdezte Liam, Vikit ölelve.
-Perszee! Látnunk kellett, ahogy gyakoroltok!- mosolyogtam.
-Akkor figyeljetek tovább onnan. -mutatott Zayn két közeli székre.- Mi meg csináljuk tovább a dolgokat.- és megcsókolt.
Mi leültünk Vikivel és figyelemmel követtük a srácok próbáját. 
Úgy nagyjából 1 óra folyamatos próba után mind az öten fáradtan hasaltak le a színpad közepére.
-Mehetünk??- állt Niall fölé Viki.
-KAJÁT!!- Hörögte válaszul Niall.
Én röhögni kezdtem.
-KAJÁÁÁT!!!- Niall.
-Nyugi Niall. Hozunk levest és kanalat hozzá.- mondtam, direkt  Liamet piszkálva a kanállal.
-Kanál?? Nehogy!!!- pattant fel Liam. Aztán látta a gonosz vigyort a fejemen. -Ahhoz képest, hogy ilyen pici vagy, roppant sok gonoszság fért beléd.- hunyorgott rám bosszúsan, én meg kiöltöttem felé a nyelvem. - Ne nyújtogatsd, mert kitépem!- fenyegetett meg nevetve Liam.
-Srácok!- Paul- hoztam kikapcsolódásnak egy ki mekis kaját.- tartott a kezében egy csomó mekis zacsit. A legnagyobb fajtából..
-KAJAAAAA!!!!- rohanta le Niall Pault.
Mindenki evett és majdnem mindenki jól is lakott. Igen, csak majdnem, mert Niall még két BigMac és két nagy adag krumpli után is éhes volt.
-Hova a bánatba fér egy ilyen kis srácba ennyi kaja???- Viki.
Nialll csak büszkén simogatta a hasát.
-Menjünk haza lécciiiiii!! Fáradt vagyook...- Lou.
-Én is. - értett egyet Zayn és Harry.
Haza mentünk és a fiúk ledőltek aludni, mi meg kint ültünk csöndben a kanapén Vikivel.
-Csak nekem hiányzik nagyon Sacci? Ha ő most itt lenne.. Fuh, ő mit össze vásárolna..- nevettem halkan.
-Nekem is hiányzik. Nagyon is. Nem telik el nap, hogy legalább egyszer ne gondolnék arra, hogy milyen lenne itt most, ha velünk lenne. De Kry, hagyjuk ezt a témát kérlek! Nem akarok sírni.- nevetett Viki is.
-Jó.- mentem bele gyorsan és tovább ültünk a csöndben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése