2013. február 5., kedd

~2. Évad, 25. Fejezet : Romantikus Randi, Koncert, Ajándék.~

A rövidke csendes pihenő után úgy döntöttünk, hogy én és Zayn, meg Viki és Leeyum elmegyünk a koncert előtt egy kis romantikus randira.
Azt tudom, hogy Liam a diadalívhez viszi Vikit, de én azt hallottam Nialltől, hogy  Zayn engem valami étterembe visz. Nem tudom, hogy ebből mennyi igaz, de nekem tök mindegy, hova visz, csak vele legyek. (<3)
Zayn már a kocsiban bekötötte a szememet, nehogy véletlen meglássam, hova is visz.
Zayn kézen fogva felvezetett egy lépcsőn, aztán egy lift vitt minket valahová. A liftezés után ugy 5-6 lépést tettünk, aztán Zayn mögém állt és levette a sálat a szememről, és elém tárult a lehető leggyönyörűbb látvány. A párizsi Eiffel torony tetején álltunk az őszi sötétedés után. Be láttam egész Párizst. Lélegzet elállító pillanat volt.
-Istenem! De gyönyörű..!- ámultam el teljesen.
-Tetszik?- suttogta a fülembe Zayn.
-Hihetetlen!! Nagyon!! -rebegtem. Tényleg nem tudtam bővebben leírni. Elképesztő volt.
-Van itt még valami...-mosolygott és 90 fokot fordított rajtam.
Egy asztal állt velem szemben, szép, igényesen megterítve, gyertyafénnyel ellátva. 
-Ez komoly?? - fordultam Zayn felé.
-Halál komoly. Egy romantikus gyertyafényes vacsora az Eiffel torony tetején. Erre vágytál nem?- puszilt meg a nyakamon.
-Szeretlek Zayn!- mosolyogtam válaszul és magamhoz húztam és a lehető legszenvedélyesebben megcsókoltam.
-Menjünk együnk.- nézett a szemembe Zayn a csók után.
Én csak bólintottam.
Leültünk kajálni és mit ad isten?! Spagetti evés közben megtapasztaltam a Susi és Tekergős csókot.
Istenem, bárcsak sose lett volna vége annak a pillanatnaak!
-Egy kis séta így kaja után?- kérdezte Zayn, ezzel megszakítva a romantikus csöndet. 
-Jó!- egyeztem bele és ott hagyva mindent, elmentünk sétálni.
Kézen fogva sétáltunk, amikor minden előjel nélkül szakadni kezdett az eső.
Zayn magához vont és az esőben csókolóztunk.
Aztán rohanni kezdtünk. Valami száraz helyre. Pont akkor állt meg az Eiffel torony előtt a kocsi, amivel jöttünk. Gyorsan be pattantunk és bőrig ázva öleltük át egymást. Aztán felnevettünk.
-Ennél jobb, nincs a világon. Egy romantikus vacsora és séta az Eiffel toronynál, utána pedig csókolózás az esőben, életem szerelmével. - mosolygott Zayn.
-Ne túlozz. Lehet, hogy nem én leszek az, akivel leéled az életed..- hajtottam le a fejemet.
Zayn két ujjával felemelte a fejemet és megvárta, hogy a szemébe nézzek.
-Nem túlzok. És hidd el, biztosra   veszem, hogy melletted fogok meghalni. -suttogta és megcsókolt.
-Annyira szeretlek!!- nyögtem csókunkba.
-Én is szeretlek.. -Zayn.
Szép lassan megérkeztünk a szállodába. Felmentünk a szobába, megszárítkoztunk és felöltöztünk.
Kopogtak..
-Nyitom én..! -kiáltott be hozzám Zayn.
A srácok és Viki jöttek be. Amint én is elkészültem, indultunk, hogy ne késsünk el.

*1 és fél óra múlva.*

-Basszus  de izgulook!!- pattogott Zayn a tükör előtt.
-Nyugii! Tudod mit? Tessék. -mondtam, miközben levettem az egyik csattomat a hajamból. -Ez legyen nálad. - mosolyogtam és az övtartójára csippentettem az aprócska ezüst pillangót. 
Zayn csak vigyorgott és megpuszilt.
-Srácok kezdés van!!- Paul.
-Sok sikert Zayn. Ügyes leszel. Szeretlek. -mosolyogtam bátorítóan.
-Még egy csókot!!- mondta édesen, és mellém lépett,megcsókolt és már ott sem volt.
Én és Viki, feszült figyelemmel követtük az egész koncertet és közben tomboltunk.
Én Zayn szólóinál az ájulás határain voltam. Viki pedig Liam szólóinál.
Aztán egy, egy és fél óra éneklés és ugrálás után elbúcsúztak a francia közönségtől és levánszorogtak a színpadról.
Én Zayn nyakába ugrottam.
-Annyira jó voltál!!- motyogtam a nyakába.
-Köszi édesem.- nyomott egy puszit a számra.
A koncert után a srácok rekord idő alatt átöltöztek és mentek autogramokat osztogatni.
Miután ez is lezajlott elindultunk haza.
A úton csöndben voltunk. Mindenki füle csengett a sok tinilány visításától.
Fáradtan értünk fel a szobánkba és elmentünk fürdeni, aztán aludni készültünk, amikor eszembe jutott valami.
-Zayn, várj egy percet kérlek!- szóltam utána, mielőtt bement volna a háló szobába.
-Hmm..?- fordult vissza.
-Van itt neked valami.... Szóval.. Voltunk Vikivel vásárolni, és én ezt nem hagyhattam ott. - mondtam és elővettem a Zaynnek szánt kis meglepetést.
Nem volt más, mint kis, szerencse karkötő. Cérnából volt fonva.
-Nagyon szép Kry. Köszönöm. - mosolygott rám és megpuszilt.
-Menjünk aludniii!!!- lelkesedtem a jó pihe-puha ágy, és Zayn ölelő karjainak gondolatától.
Bebújtunk az ágyba, és mindketten úgy elaludtunk, mint akit bealtatóztak....

2 megjegyzés: