2013. február 20., szerda

~3. Évad, 3. Fejezet : Új Otthon.~

Találkoztam Taylorral és beültünk kajálni egy Nando's-ba.
Idő közben elmeséltem neki annak az okát, hogy miért jöttem haza egyedül Berlinből.
-Komolyan nem képesek elfogadni, hogy ilyen lettél?- kerekedett ki Tay szeme.
Én csak ráztam a fejem.
-Nekem sem kellenének olyan barátok, akiket zavar, hogy olyan vagyok, amilyen. Szerintem jól tetted, hogy ott hagytál mindent és jöttél haza.-Taylor.
-Jó, de... Áhh igazad van Tay. Leszarom őket!- csattantam fel összevont szemöldökkel.
-Juuj, van egy ötletem Kry! Költözz hozzám! Van itt Angliában egy házam. Nem túl nagy, de mi azért lazán elférünk benne.- ajánlkozott Taylor lelkesen.
-Hát én... -kezdtem bizonytalanul, mire Tay mérően nézett rám.- Na jó! Odaköltözöm. - jelentettem mosolyogva.
Taylor boldogan állt fel az asztaltól és elindultunk hozzám.
-Akkor összepakoljuk a cuccaidat és ma már nálam alszol.- lelkesedett Tay, ahogy beléptünk a házba.
-Igenis. - szalutáltam röviden és gyorsan felmentem a szobámba.
Összedobáltam  a ruháimat, amik szükségesek, a sminkjeimet, és fogtam egy papírt meg egy tollat.
Lementem az emeletről és az ebédlőasztalon írni kezdtem. Gondoltam hagyok egy levelet a "barátaimnak", hogy ha hazajönnek ne nagyon keressenek engem.

"Ha itthon vagytok, ne keressetek, mert már nem lakom itt. Taylorhoz költöztem. Címet nem adok, mert nem szeretném, hogy folyamatosan ott zaklassatok, de ha annyira beszélni akartok velem, akkor telefonom még mindig van. Ha nem veszem fel, az azért van, mert nem vagyok rátok kíváncsi. Nem kell aggódni értem, tökéletesen meg leszek Taylorral. Majd jövök, ha akarok. Pá!  xxKrystal."

Leírtam és ott hagytam a levelet, ahol leginkább meglátják. felkaptam a cuccaimat és indultunk is.
-Na akkor Remek! Van egy lakótársam!- vigyorgott Taylor és eligazított, hogy merre kell menni.
Amikor odaértünk szó nélkül vittük be a cuccaimat.
-Huu, de szép ház.- dicsértem meg.
-Hehe.. Köszi.-mosolygott Taylor. -Megmutatom a szobádat. Gyere velem!-mondta és húzni kezdett egy szépen berendezett kis folyosó felé.-Ez itt az én szobám.-rúgta be az ajtót egy szobában, ami igényesen be volt rendezve.
-Széép.-bólogattam elismerően.
-És akkor ez lesz a tied. -mutatott egy másik szoba felé, ami hatalmas volt, és elképesztő volt az egész.
-Wáóó! De komoly! Nagyon jóó!!-vigyorogtam.
-Na, akkor rendezkedj be, és nézz körbe nyugodtan. Én beszélek még pár haverommal. -mondta és ott hagyott a szobában.
Miután kipakoltam elmentem és megismerkedtem a ház többi részével.
Tay szobája: 
Konyha:
Nappali:
Én szobáám:
Fürdő:
Miután körbe néztem visszamentem a szobámba. Tay az ágyam szélén ült, amitől egy pöppet megijedtem.
-Kry, bemutatok neked valakiket. -mosolygott rám Taylor, én pedig végigmértem és az ölében észrevettem két kis szőrgombócot. Két kiskutya volt. Egy barnás fekete, meg egy hófehér.
-Juuj, de édesek!!!-mentem oda és elvettem Tay öléből a kis fehér pamacsot.
-Aki most nálad van, az Petal. Ő pedig itt Minka.-emelte a magasba a másik kis állatot.
-Olyan édesek!!-gügyögtem a kis fehérnek.
Ezek után egész nap döglöttünk és beszélgettünk Taylorral.
-Na, én megyek aludni szerintem. -álltam fel a kanapéról úgy hajnali fél 2 körül.
-Jó.-mondta és megölelt.- Jóéjt.
-Neked is..-mosolyogtam és bementem a szobámba.
Levetkőztem és még gyorsan elmentem letusolni, aztán egy szál bugyiban bedőltem az ágyba és elővettem a laptopomat. Megint beléptem Twitterre és sok mindennel szembesültem.
Még mindig teli volt a képemmel az egész Twitter. Rámentem a 1D hivatalos Twitterre és ott nem volt semmi, csak a berlini koncert pontos kezdési időpontja meg hasonlók.
Minden fiú Twitter adatlapjára benéztem. Volt néhány új kiírás.
Harry: "Hello srácok! Remélem lesztek páran a holnaputáni koncerten.:) Mindenki jól fogja magát érezni!! xHarry."
Louis: "Gyerekek hamarosan koncert! Gyerteeeeeeeeeek!! :DDD ♥ -Louis"
Niall: "Hiányzik a Nando's-os kaja... Haza akarok menni!!"
Liam: "@KryPayne Remélem semmi bajod.. Nem lesz semmi hugi! Szeretünk..!♥-Leeyum"
Liam kiírását olvasva csak forgattam a szemem és püffögtem..
Chöö... Persze...-gondoltam és mentem ex barátom Twitter lapjára.
Zayn: "Kérlek titeket fejezzétek be a találgatást, hogy mi van velem és Krystallal. Legyen elég annyi, hogy most nem vagyunk meg túl jól egymással és vannak konfliktusaink. Majd remélem ez is rendeződik mint minden. Legyetek szívesek hagyjátok abba a képek és a különböző kitalált sztorik terjesztgetését.!! -xxZayn."
Hát, minden esetre jól körül írta a szakítást.
Megráztam a fejemet és kikapcsolás meg minden nélkül lecsuktam a laptopot és levágtam az ágy mellé, én pedig bebújtam az ágyba.
Zaynen járt az eszem. kíváncsi lettem volna, hogy most éppen mit csinál, hogyan, és miért. Én meg csak feküdtem a plafont nézve, elmerülve, egészen addig, amíg mély álomba nem merültem....

2 megjegyzés: