2013. február 19., kedd

~3. Évad, 2. Fejezet : Home!, Találka.~

Jóóó szórakozást!! :3 -Szikraa.*-*♥

~~A leszállást hamarosan megkezdjük, kérjük önöket, hogy kapcsolják be biztonsági öveiket.~~
Erre keltem. Félkómásan tettem, amit a bemondónő kért.
A leszállás alatt szép lassan felébredtem. Amikor kinyílt a repülő ajtaja én kiléptem rajta, mély levegőt vettem. Teli szívtam a tüdőmet a friss, nedves, angol levegővel.
Elképesztő érzés volt végre újra Londonban lenni.
A repülőtéren fogtam egy taxit és azzal mentem haza indultam.
A taxi kitett otthon a házunk előtt. Fizettem és a cuccaimmal együtt bementem.
Furcsa érzés volt hazajönni. A lakás, mintha tök ismeretlen lett volna. Föltrappoltam abba a szobába, amelyikben én és Zayn lakunk.
Elővettem az itthoni laptopomat és bekapcsoltam. Felmentem Twitterre és minden teli volt a fiúkkal, velem, Saccival meg Vikivel.
Úgy tűnik, valami lesifotós lekapott engem a reptéren egyedül, meg egy csomó friss kép volt, ahogy sétálok ki a londoni reptérről, nagyjából 25-35 perccel ezelőtt.
Ezt a képet az én Twitter falamra is kitették és olyanokat írtak hozzá a Directionerek, hogy : "Komolyan szakítottatok Zaynnel?" meg hogy : "Miért nincs veled Zayn??".
Egyikre sem válaszoltam.
Ahogy lejjebb görgettem a Twitter oldalán megláttam, hogy Taylor Momsen kiírt nekem valamit.
Taylor Momsen mostanában a kedvencem. Twitteren sikerült felvettem vele a kapcsolatot és nagyon jóban lettünk annak ellenére, hogy Tay nem egy nagy 1D fan.
Szóval kaptam tőle egy kiírást.
"@KryPayne  Londonban vagyook! Ha hazaérsz hívj fel! ;) xxTay"
Fogtam, felkaptam a mobilom, kikerestem Taylor számát és hívtam.
-Hallo, szia Kry!- vette fel az első csöngetés után.
-Tay! Most érkeztem nemrég vissza Londonba. 
-Juhuu! Akkor nem találkozunk??
-De!- vágtam rá. - Hol? Mikor?
-A... A Big Benhez találok csak el, szóval ott, és... Most van délután 2, hát akkor 3-kor??
-Nekem jó. Akkor majd ott tali.-mosolyogtam.
-Jójóó. Sziaa.- köszönt el és letette a telefont. 
Felálltam a gép elől és kerestem valami olyan ruhát, amiben nem utaztam órákat.
Felvettem az első ruhadarabot, ami a kezembe akadt és mellé valami.... kicsit Taylor Momsen hatású sminket.
<--Ruha
<-- Smink.

 Sminkelés közben a szobában csörögni kezdett a mobilom. Mint a szélvész, úgy rohantam ki a fürdőből és sikeresen el is taknyoltam amikor a szoba csúszós parkettájára léptem. Csúnyán bevágtam a fejem, de nem nagyon érdekelt. Felkaptam a telefont meg sem nézve, hogy ki hív. 
-Hallo?
-Krystal?? Jézusom, Kry, te tényleg elmentél?? -Sacci.
-Persze. Mit hittetek? Azt, hogy csak átmegyek egy másik szállodába?? Nem.. Itthon vagyok, és épp most készülök találkozni Taylorral.- jelentettem ki.
-Taylorral?? Azzal, akivel megcsalt engem Harry?? Hát kösz. Egy igazi minta barátnő vagy...-cöcögött Sacci.
-Nem azzal, te barom! Taylor Momsennel. Amúgy meg nem tudom neked éppen mi közöd lenne hozzá, ha Taylor Swifttel találkoznék. Szerintem az én dolgom.- fújtam mérgesen a telefonba.
-Ja, kösz. De jó fel lett valaki! Igaza van Zaynnek. Tök más lettél.- szűrte a fogai közt Sacci.
-Ha nem tetszek, akkor nem kell hívogatni! És, ha ennyire igaza van Zaynnek, akkor inkább legyél az ő legjobb barátnője!- itt már majdnem kiabáltam.
-Talán jobb is lenne olyasvalakivel barátkozni, aki nem ilyen elvont és nemtörődöm típus.-Sacci.
-Na, akkor húzzál oda a többiekhez, és nem kell velem törődni. Csá!-kiáltottam idegesen és lecsaptam a telefont. 
Befejeztem a sminkelést és még egy picit ültem a nappaliban. háromnegyed 3-kor elindultam a megbeszélt találkozómra Taylorral....

Most csak infóóráról tettem fel ezt a fejezetet. Otthon vannak gondok, szóval onnan nem nagyon tudok feltenni, de barátnőmtől meg ilyenekről még jutok valamire.. remélem tetszett és kommentet ne felejtsetek hagyni!! ;) -Szikraa.*-*♥

3 megjegyzés: