2013. február 10., vasárnap

~2. Évad, 27. Fejezet : Hihetetlen..:oo :'/ ~

Miután alaposan kiröhögtük szegény Lout, mindenki elment öltözködni. Úgy döntöttünk, hogy ma körbe nézünk picit Milánó városában.
Felvettem valami egyszerűt, amiben azért még sem mondják rám, hogy, hogy nézek ki, és mentünk is.
Betértünk egy Starbucksba, inni egy kávét. Éppen nagyban beszélgettünk, amikor kiszúrtam egy ismerős csajt.
Távolról csak arcának körvonalait és haja színét láttam, mert a kávézó egyik legsötétebb, legtávolabbi zugába volt húzódva egy sráccal, akivel nem sok választotta el a csóktól..
A lány egy pillanatra rám kapta tekintetét. Abban másodpercben megbizonyosodtam arról, hogy ismerem. A kék szempár tekintete égette az enyémet, és engem ismerős érzés fogott el. Sajnos még mindig nem láttam sokat a lány arcából, de borzasztó kíváncsi lettem.
-Mit nézel annyira Cicc?- simogatta meg a combomat Zayn.
-Ja... Semmit..- ráztam meg a fejem, de fél szemmel láttam, hogy az ismeretlen ismerős és a fiú távolabb húzódnak.-Hol van Harry?- tudakoltam, amikor feltűnt, hogy nem ül az asztalnál.
-Elment hozni valami sütit.- Zayn.
Erre csak bólintottam egyet és ismét a lányra szegeztem a szemem.
Egyszer csak Harry a látóterembe lépett, és véletlen neki ment a vörös hajú lánynak.
A lány megfordult, és amikor tekintete Harryébe akadt, ijedten nézett, Harry pedig tágra nyílt tekintettel leste az "idegent"......

*Harry szemszöge.*

Éppen a sütiket vittem a barátaim felé, amikor figyelmetlenségemben nekimentem egy nekem háttal álló lángvörös hajú lánynak.
-Jajj, nagyon saj....- kezdtem, de a lány megfordult, és amint megláttam arcát nem tudtam folytatni.
Hírtelen hurrikánként csapott le rám a fájdalmas felismerés. 
A lány ijedten pislogott rám.
-Sa...Sacci??- dadogtam és lélegzetem gyorsult, a vérnyomásom az egekbe szökkent.
-H...Har... Harry...- igen. Ő biztos Sacci volt.
Ekkor mellénk lépett Kry.
-Sacci, te vagy az???- kérdezte ő is teljesen elképedve.
-Krystal..- Sacci.
Krystal szeme könnybe lábadt és alsó ajkát beharapta.
-Sacci, mi egészen eddig halottnak hittünk téged. Hetekig depisek voltunk.- szegény Kry, itt már zokogott -Hogy tehetted ezt?? -kérte számon Saccit.
-Krystal, én nem akartam...- kezdett bele Sacci, mire Kry elrohant. Zayn utána. A többiek csodálkozva lesték Saccit.
Végülis érthető Kry kiborulása.
Sacci több, mint 1 hónapig hagyta, hogy halottnak higgyük. Ez minden, csak nem normális. Szerintem legalább is.....

*Krystal szemszöge.*

Nem... NEM!! Nem tudom felfogni.
Hogy lehet ez?? És, ha Sacci él, akkor kit temettünk el Sacci Peyton néven?? Hogy tehette ezt velünk Sacci?
Ezen kérdések egyikére sem tudtam a választ. Kicsit le lassítottam a járdán, amikor dobogást hallottam a hátam mögött.
-Krystal várj!!- loholt utánam Zayn.
Én meg fordultam és megvártam. Amikor utólért, megölelt.
-Nincs semmi baaaj...- nyugtatott, amikor látta, hogy könnyeim patakokban folynak.
-Miért tette ezt?! Nem értem, hogy volt képes erre!- bőgtem Zayn vállába.
-Sssh.. Nyugi.. Hidd el, én is ugyan úgy nem értem ezt.- súgta.
Egy darabig csak álltunk ott, az utca közepén ölelkezve, aztán Zayn megmozdult.
-Visszamegyünk a kávézóba beszélni Saccival?
-Nem akarok vele beszélni. Most sikerült tökéletesen kiiktatnom az életemből, erre kiderül, hogy él, és még csak meg sem próbált esetleg... Elbújni a kávézóban. Pedig én 100%-ra veszem, hogy észrevett minket..- fújtattam mérgesen.
-Krystal, gondolkodj felnőtt fejjel kérlek! A legészszerűbb, ha megbeszéljük vele. De valami kevésbé nyilvános helyen... Rátelefonálok Liamre.- mondta Zayn, elővette a mobilját és már hívta is Liamet.
Én szép csendben beletörődtem abba, hogy meg kell ejtenem ezt az igen érzelemteljes beszélgetést Saccival. Ez nem lesz könnyű...
Zayn már vissza is tért és kézen fogott.
-Visszamegyünk a szállodába. A többiek is jönnek, és hozzák Saccit.-Zayn.
Én egy lemondó sóhajjal jeleztem, hogy tudom, hogy nem tudok mit tenni.
Hagytam, hogy Zayn haza rángasson.
Mikor mi hazáértünk még nem volt a lakosztályban senki. Leültünk és beszélgettünk kicsit Zaynnel.
-Vajon Sacci tudja, hogy a... Féltestvérem?- kerdeztem.
-Fogalmam sincs. De, ha nem tudja, biztos lesokkolja majd.. -válaszolt Zayn.
Ekkor nyílt az ajtó és betoppant az egész bagázs, köztük Sacci is.…………

2 megjegyzés: