2013. február 3., vasárnap

~2. Évad, 23. Fejezet : Vásárlás, Futás A Rajongók Elől.~

Egészen addig elhülyéskedtünk, amíg Liam telefonja meg nem csörrent. Míg ő elvonult beszélni, mi csendben vártuk, hogy visszajöjjön.
-Srácok el kell mennünk próbálni. Minden jegy elkelt a komcertre, szóval a legjobb teljesítményt kell, hogy nyújtsuk. - jött be Liam vigyorogva a szobába.
-Lányok, ti jöttök??- pattant fel lelkesen Niall.
Én es Viki gyors pillantást vetettünk egymásra.
-Szerintem nem. Van mit megbeszélnünk Kry-jal. Maradunk. Kell egy... Csajos délután... - Viki.
-Biztos?- fordult felém Zayn.
-Ahhaaa. El leszünk  mi itt.. Párizsban rengeteg bolt van. És el leszünk mi ketten. Ismersz minket. - mosolyogtam lelkesen.
-Oké, akkor mehetünk is.- Liam.
A többiek elindultak kifelé  Zayn meg magához húzott és megcsókolt. A rövidke csók után Zayn még mindig hozzám simulva suttogott a fülembe.
-Vigyázz magadra...
-Meglesz. De te is. - súgtam vissza mosollyal az arcomon és erősen megmarkoltam Zayn fenekét.
Erre ő pajkosan el vogyorodott.
-Meglesz.- mosolygott vissza és erővel megcsókolt.
-Na szerelmesek, ne most romantikázzatok!!- heherészett Hazza és közben megragadta Zayn kezét és az ajtó felé kezdte rángatni.
Gyorsan adott még egy pici szájrapuszit nekem Zayn, és hagyta magát kivonszolni.
Én és Viki folytattuk a semmittevést még egy darabig, aztán elindultunk boltnéző túrára.
Legkellemesebb meglepetésemre itt Párizsban külön boltja volt a kedvenc márkámnak, a Lancôme-nak. Azonnal bementem az üzletbe és éreztem, hogy Viki egyhamar engem nem rángat ki innen.
Úgy egy órát töltöttem el a boltban és én összesen egy parfümöt, egy szempilla spirált meg egy szájfényt vettem. Tudtam volna még vásárolni, csak egyrészt rohadt drága bolt, másrészt meg nem tudtam eldönteni, hogy mit vegyek még.
-Kry, hogy a fenébe tudsz ennyi időt eltölteni egy rohadt, boltban???- forgatta rám a szemét Viki.
-Ismersz Viki.- mosolyogtam és elővettem az újonnan beszerzett szájfényemet, meg egy kis tükröcskét, és kikentem a számat.
-De akkor is jó színe van nem?- mutattam a számra, Viki meg csak továbbra is forgatta a szemét.
-De, Krystal, nagyon szép. Zayn biztos értékelni fogja, ha szájfénnyel kimázolva csókolod majd meg...- Viki.
-Ajj, most miért rontod el a kedveem..??- nyávogtam kicsinyesen.
-Én csak mondtam. Ne vedd már úgy a szívedree!!.- lökött meg a vállával barátnőm.
-Chö... -húztam fel az orrom és mentem tovább. - De legalább van íze.- nyújtottam felé a nyelvem.
-Hmm... Milyen ízű??
-Azt hiszeem... Málna. - toltam Viki orra alá a szájfényes tubust.
-Na add csak ide!!- kapta ki a kezemből és saját ajkait kezdte kenegetni vele. Amikor végzett, visszanyújtotta nekem.
-Szívesen...- vettemel tőle.
-Ahham. Tényleg málnás. Egy ilyen nekem is kell! - kerekedett ki Viki szeme és visszamentünk a Lancôme boltba.
Ezek után még vagy 15 boltot végig jártunk, és mindkettőnk kezei tele voltak szatyrokkal.
Gondoltunk egyet és bementünk egy mekibe.
Mindketten borzasztó éhesek voltunk, úgyhogy egy-egy BigMac-et rendeltünk.
Szép lassan megkajáltunk, majd elindultunk hazafelé.
Elértünk a szálloda elé, és láttuk, hogy éppen akkor állt meg a srácok kisbusza. Megvártuk őket a kapuban, és Zayn hatalmas, boldog mosollyal az arcán, önfeledtten szorított magához.
-Hiányoztál.-csókolt meg.
-Te is.. Bár csak pár órát voltunk távol egymástól.- nevettem csókunkba.
Egyszer csak furcsa hangot hallottunk.
Mintha egy tucat lány egyszerre sikít. A hang egyre közeledett. Megfordultunk és egy igen nagy csapat lánnyal találtuk szembe magunkat. És egyre közeledtek.
Mind a heten kitágult szemekkel néztünk össze.
-Befelééé!!- kiáltott Niall, mi pedig teljes gyorsasággal rohanni kezdtünk a szállodába. Én és Viki kicsit lassabban mentünk, mert a sok szatyrot nem volt időnk átadni a fiúknak.
A lift csiga lassúsággal jött a földszint felé.
-Basszus inkább lépcsőzzünk!- javasolta Viki.
Erre mindenki elindult a lépcső felé és kettesével véve a lépcsőfokokat, rohantunk felfelé.
Úgy az 5. emeletig megállás nélkül mentem felfelé, de ott nem bírtam tovább és lihegve meg álltam.
-Mi a baj Kry??- ért mellém Zayn.
-Se... Sem... Semmi..- ziháltam.- Csa  ..Csak nem vagyok mosta...nában túl jó... kondiban. Te menj to...vább!
-Dehogy hagylak itt Krystal! Téged is ismernek ezek a rajongók. Képesek és megnyúznak téged, csakhogy megmondd, hol a szobánk.-Zayn.
-Akkor menjünk!- mondtam, megfogtam a kezét és rohantunk tovább. Úgy tűnik, azok a lányok gyorsak voltak, mert a lépcsőházban hallottuk a sikításukat.
Amint fel értünk a 8. emeletre, egyenesen az ajtóhoz mentünk.
Liam egy csomót baszakodott az ajtóval.
-Ajj Liam, siess már!!- mondtam és abban a pillanatban nyílt is az ajtó és mi berontottunk rajta és azonnal bezártuk magunk után.
-Hát... Ez... Húzós... Volt...-lihegte Niall, és rádőlt a vállamra.
-Az...-mondta mindenki egyszerre.
Aztán az ajtó előtt éles sikítást hallottunk az ajtó előtt és egy pillanatra megriadtunk, de aztán távolodott a hang és megnyugodtunk.
-Basszus...- fújtatott Liam.
-Szerintem pihenjünk kicsit...- nyúlt el Viki Liam ölében.
-Jó ötlet...- követtem Viki példáját és eldőltem Zayn combjain.

^~^~^~^~^

A kis pihenő után átmentünk Zaynnel a mi szobánkba.
-Én elmegyek fürdeni..- lépett mögém Zayn.- Nem csatlakozol??- kérdezte, és megpuszilta a fülem alatt lévő kis részt, mire én lehunytam a szemem.
-Hmm... Szerintem most nem. Összedobok valami vacsit.. Te addig menj csak.- mosolyogtam és a konyha felé vettem az irányt, Zayn meg a fürdő felé.
Röpke 20 perc alatt megcsináltam a paradicsomos spagettit, aztán  leültem a kanapéra és vártam, hogy Zayn kijöjjön.
Amikor végre kijött, elmentem én is lecsutakolni magamat.
Utána megvacsoráztunk és mentünk nyugodtan aludni.

1 megjegyzés: