2013. január 5., szombat

~2. Évad, 10. Fejezet : Béke, Végső Készülődés Liam Bulijára.~

Reggel, ahogy felkeltem éreztem, hogy hogyan kell döntenem.
Még így is nehéz volt, hogy tudtam, ez a helyes, de meg kellett hoznom ezt a döntést.
Huhh. Ez húzós lesz!-álltam fel az ágyból ezzel a gondolattal.
Egyenesen Liam felé mentem.
-Gyere Liam!-mentem el mellette és bementem egy üres szobába, ami ezúttal a földön heverő kék melltartóból és szürke alsógatyából ítélve Sacci és Harry szobája.
Leültünk az ágyra.
-Szóval...Úgy döntöttem, hogy megbocsátok-itt Liam elmosolyodott.- DE! És itt jön a nagybetűs 'DE!' rész... Nem szeretném, hogy még egyszer így megbántsd Vikit. Ha megteszed, esküszöm, hogy magam gondoskodom róla, hogy elfelejtsen téged! És nem fog érdekelni, hogy a bátyám vagy.-mondtam nagy és jelentőségteljes pislogások kíséretében.
Liam lehajtotta a fejét és lesütötte a szemét.
-Értem. És teljesen igazad van. Jogosan küldtél el tegnap a bús picsába és teljesen jogosan véded Vikit is. Én tényleg azonnal megbántam, hogy megcsaltam. El sem tudod képzelni, hogy mennyire.-rázta a fejét szomorúan.
Nekem meglágyult a szívem és megöleltem.
-Ne tedd ezt vele még egyszer.-suttogtam a fülébe.
-Krystal, én Vikivel akarom leélni az életem. Vikiben minden meg van..-mosolygott halványan Liam.
-Például?
-Sokat lehet hülyülni vele, lehet komolyan beszélni vele, okos, aranyos, jó fej, gyönyörű, vicces, annyira szép a mosolya, annyira szeretem a nevetését.-Liam.
-Igen. Én is ezt szeretem benne. Bár persze én más értelemben, mint te meg minden nyűgömet, gondomat mindig meghallgatja, és ha tud még segít is.
-Nekem nála jobb barátnőm tényleg sosem volt, és persze nem is lesz.. Lassan 18 éve, hogy ismerem, és tényleg annyira türelmes velem.. végig hallgatja a nyáladzásaimat Zaynről szájhúzás nélkül, tanácsot ad mindenben amiben tud. Én imádom.-mosolyogtam én is.
Ekkor nyílt az ajtó és belépett rajta Harry.
-Szűz anyám, ti mit kerestek itt?? A frászt hozzátok rám!-ugrott egyet Harold.
-Beszélgetünk...(?) De már végeztünk. Bocsi.-mondtam és felálltam és kimentem. Liam utánam jött ki a szobából.
-Liam lassan mennetek kéne.-szólalt meg Sacci a kanapén olvasva.
-Ja tényleg. Srácok készülődés!-szólt rá a kanapén punnyadó fiúkra.
-Igen is Daddy Direction.-szalutált Louis és berohant a szobájába.
Mindenki szétszéledt és ment öltözködni.
Én bementem a szobába Zayn után.
-Mit beszélgettetek Liammel? Kibékültetek?-mosolygott, miközben levette az alvós pólóját.
Én egy percig nem tudtam megszólalni. Még mindig nem tudtam megszokni, hogy milyen eszméletlenül szexi felső teste van.

-Ja... öm... igen. megbeszéltem vele mindent. -mondtam, amikor levegőhöz jutottam és odadobtam Zaynnek egy pólót, ha már én álltam közelebb a szekrényhez.
Nem sokkal később a fiúk leléptek mi lányok pedig hárman maradtunk.
-Mit kéne ma csinálni...?-simogatta az állát Sacci, mintha szakálla lenne. Ezen én és Viki elég viccesem összenéztünk és nevettünk.
-Én nem tudom.-mondta, de ekkor eszembe jutott valami.-Jézusom basszus!!!-ugrottam fel.
A lányok csak kérdően néztek rám.
-Ma van Liam szülinapja! Úristen teljesen kiment a fejemből!! Basszameg! Azonnal fel kell hívnom Lana-t.-fogtam a fejem és felkaptam a telefonom.
Bepötyögtem Lana számát és már hívtam is.
-Szia Kry! Épp most akartalak hívni. Minden készen áll az esti bulira.-jelentette be egyből Lana.
-Úristen éppen ezért hívtalak! Minden megvan? Juuj köszönöm, köszönöm, köszönöööm!-hálálkodtam neki.
-Gyertek ide fél 3-ra, és még jobban tökéletesítjük a dolgokat. Amúgy meg, Saccinak ma kéne elmenni a tortáért.-emlékeztetett.
-Sacci!!! Ma! Torta!!! -kiabáltam Saccinak idegesen.-Jézusom Lana, hogy bírsz ennyi mindent észben tartani?
-Megszoktam, hogy mindig nekem kell mindent megjegyezni. és hidd el, hogy ez még igazán nem számított bonyolultnak.-mondta megnyugtatóan Lana.
-Okés. Na akkor fél 3-ra ott vagyunk nálad a tortával együtt. Szia pusziluunk!-mondtam és letettem a telefont.
-Fél kettő.. nem kéne indulni?-Viki.
-Dede! öltözzünk fel, és szerintem vigyünk valami váltóruhát a bulira. Meg sminket.-mondtam és bementem a szobába.
Amint beléptem az ajtón megint megcsörrent a mobilom. Lana száma villogott a kijelzőn.
-Na mi az?-vettem fel.
-Ööö.... Csak annyi, hogy eszetekbe ne jusson ruhát hozni. Mert mindenkinek egy nagyon különleges ruhát szereztem a bulira. És lesz sminkes úgyhogy amiatt sem kell aggódni. Na puszi!-és letette.
Én csak néztem magam elé és kitrappoltam a szobából.
-Lányok! Nem kell se ruha se smink. Lana most mondta, hogy hívott sminkest, meg, hogy elvileg szerzett nekünk valami különleges ruhákat.-mondtam összevont szemöldökkel.
Aztán visszavonultam a szobába.
Felvettem egy amerikás topot és mellé egy csípőre felhúzós rövid gatyát, ami alatt egy fekete nejlon harisnya húzódott. Ebben a szerelésben igen szépen feltűnik a köldök piercing-em. Biztos ami biztos alapon, vittem magammal egy farmer dzsekit is.

Ezek mellé felkaptam a legegyszerűbb szarrá hordott fehér vászon Converse cipőmet. Azért, hogy mégse ijesztgessem LA népét, felvittem egy picike alapozót spirált, meg szemcerkát, és már készen is álltam.
Mikor kimentem a többi lány is akkor készült el, és már indultunk is.
Amikor odaértünk a cukrászdába, akkor voltak vagy 70-en előttünk. Szóltunk, hogy nekünk mára van egy elkészítendő tortánk, és máris a sor elejére kerültünk.
Elvittük a tortát. Nekem nagyon bejött a Liam felirat is, meg a nagy Batman is rajta. Az egész egy mestermű volt.
Egészen pontosan fél 3-ra értünk Lana házához. Bementünk és Lana boldog mosollyal fogadott minket.
-Sziasztok! Na meg van a torta?
-Meg!-válaszolt Sacci.
-Gyertek tegyétek le az ebédlő asztalra.-mondta és bevezényelt minket a hatalmas konyhájába.
Letettük a tortás dobozt, szépen, finoman, nehogy baja essen a benne lévő tortának.
-Amúgy mennyit fizettetek érte?-nézett Lana.
-Ömm... azt hiszem 500-600 dolcsit. Nem volt sok, a minőségéhez képest.-rántott vállat Viki.
-Értem. Na akkor. Mikor végeznek a srácok a forgatáson?-jött az újabb kérdés.
-Nem tudom. Felhívom Zaynt.-mondtam és pár lépést arrébb vonultam a mobilommal és tárcsáztam Zayn számát.
Kicsöng.......kicsöng......kicsöng.........kicsöng....... Végül a hangposta jelentkezett.
Kinyomtam és megpróbáltam Louist. Nála is ugyan ez.
Aztán Liamnél próbálkoztam. Ő sem vette fel.
Egyre inkább kezdtem izgulni, hogy miért nem vette fel se Liam, se Zayn, se Lou.
Negyediknek megpróbáltam Hazza-t. Ő se vette fel.
Mi a halálnak van ezeknek telefonjuk, ha fel sem veszik?!-gondoltam idegesen magamban
Nagy levegőt vettem és tárcsázta az utolsó reményemet, Niallt.
Két csöngés után éppen ki akartam magamtól nyomni, aikor Niall beleszólt.
-Hali Kry, mizu?
-Semmi. Figyu a többiek miért nem veszik fel a mobiljukat?-kérdeztem idegesen.
-Ja, csak mert most másztunk ki a tengerből. Mi olyan fontos, hogy mindenkit körbetelefonáltál?-Niall.
-Ömm... Ja.. Adnád Zaynt? Ezt tőle szeretném megkérdezni.-kértem Niallt.
-Okéés.-mondta és már csak azt hallottam, ahogy szól Zaynnek, hogy én keresem. Aztán Zayn szól bele.
-Szia Baby! Na mi az?
-Szió. Csak annyi, hogy ma mikor végeztek?-kérdeztem meg vééééégre!
-Elvileg 3 óra múlva. Vagyis olyan... fél 6 és hat között.-válaszolt.-Miért?
-Áhh, azt, majd meglátjátok!-mondtam és letettem a telefont és zsebre vágtam.
Becsörtettem a konyhába és vigyorogva levágódtam egy székre.
-Na mikor végeznek?-Lana.
-Öhm.. fél 6 és hat között. Viszont, kérhetek egy pohár vizet inni?
-Persze máris!-mondta Lana és lekapott a polcról egy poharat töltött bele vizet és odatette elém.
-Köszii.-mondtam és gyorsan megittam.
-Akkor kik is jönnek a bulira Viki?-Sacci.
-Szinte mindenki akit hívtam. Jeremy, Tom, Rachel, Roland, Susan, Amy, meg még vagy 10-en. És te kiket hívtál meg Lana?-most Vikiről Lana-ra szegeződtek a tekintetek.
-Öhmm... Justin Timberlake, Katy Perry, Ke$ha, Robert Pattinosn, Kristen Stewart, Taylor Lautner.... soroljam még?-mosolyodott el Lana.
Mi csak egyszerre kezdtük el némán rázni a fejünket. Nem bírtunk megszólalni. Egy csomó hírességgel bulizunk, Lana Del Rey hihetetlen méretű villájában. Durva.
-Tényleg Lana! mutasd meg a ruhákat amiket mondtál nekem!!-jutott eszembe.
-Okés! Gyertek!-intett és felmentünk az emeletre.
Lana megállt egy ajtó előtt. Kinyitotta, és mintha a ruha- és cipő mennyországban lettünk volna. Bal oldalt csak, gyönyörűbbnél gyönyörűbb magas-és lapos talpú cipők, a jobb oldalt pedig csodaszép ruhák, de valami hihetetlen mennyiségben.
Azt hittem ott halok meg. Nekem sincs kevés ruhám, de ehhez képest nekem üres a szekrényem.
-Az igen....-szólaltam meg végül.
-El ne ájuljatok. -kuncogott Lana.-Szóval itt az első ruha.-mondta és leemelt a vállfa akasztóról egy hihetetlenül gyönyörű pink ruhát.

 -Ezt Krystalnak szántam. -mosolygott és ideadta nekem a ruhát, én meg csillogó szemmel fogtam a kezembe.
Leszedett egy másikat.
Egy fekete pánt nélküli ruha volt, és a derék fölötti részének jó részét pisike szegecsek borították. rohadt jól nézett ki.

 -Nem érdekel, hogy ki mit mond, de ez az enyém!-mondta Viki, mite Lana még inkább elmosolyodott.
-Pontosan. Ez neked is lett szánva.-Lana.
-WAHAHAAAA!!!!- adott ki érdekes hangot Viki, amikor elvette a ruhát Lana kezéből.
-És most, Sacci.-mondta és megfogott egy másik ruhát.
Egy rohadt szép fekete koktélruha volt Saccié. Néhol picike kövecskék voltak rávarrva

 -WoW!!!- csodálkozott el Sacci.- Ez de jól néz kii!!!!!-ugrándozott örömében.
-Próbáljátok fel őket!-urasított Lana.
Felvettük a ruhákat, és mindenkin lélegzet elállítóan nézett ki.
Lana ránk bízta, hogy választhattunk neki ruhát a bulira. Kisebb veszekedések árán megtaláltuk neki a tökéletes darabot.
Egy édes kis feszülős fekete, selyem koktélrucit, amit ici-pici kövekből kirakott alakzat díszített.

Természetesen Lana-nak is állatian állt, és miután vissza öltöztünk, lementünk még dolgozni a lenti dekoráción.



Ha hy! Ismételten 5 kommentért hozom a kövit, és megint csak írjátok le a kedvenc részeteket ebből a fejezetből, és hogy 1-10 -ig  mennyit ért el nálatok. Nahh hajráá!! :DD -Szikra. *-* ♥

6 megjegyzés:

  1. Nagyon jó :3 És és.. 10/10, meg.. a kedvenc: "-Krystal, én Vikivel akarom leélni az életem. Vikiben minden meg van..-mosolygott halványan Liam."
    Azt hiszem, tudod miért.. :,) Kövit. :3

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó! :)) 10/10 egyértelműen.*-* :D Kedvenc rész, amikor Krystal halálra izgulja magát :D xd Köviit :DD *-*

    VálaszTörlés
  3. Kövit ! 10/10

    VálaszTörlés
  4. Következőt ! :DD 10/9.5 Ivett voltam.

    VálaszTörlés
  5. Jó lett :D 10/9 Kedvenc rész: amikor készülődnek a bulira :D

    VálaszTörlés