2013. január 8., kedd

Figyelem!!!

Most egy darabig nem lesz új fejezet, mert sokat kell tanulnom (-.-) és el lett véve a laptopom. Amikor tudok, sunyiban folytatom a fejezetet, de arra kérlek bennetet, hogy egyetek türelmesek a következő fejezetig. -Szikra. *-* ♥
Itt van egy kis ízelítő a következő részből :

Miután a dekoráció tökéletesítve lett, leültünk egy picit. Ne tudtunk sokáig pihenni, mert csengettek. Megérkezett a sminkes.
-Szia Lana!!-köszönt lelkesen egy kedves lány.
-Szia Penelope! Már vártunk!-ölelte meg Lana a sminkes lányt.
-Sziasztok, ti biztosan a hátom csajszi vagytok, akiről Lana mesélt.-mosolygott lelkesen Penelope.
-Aha. Én Krystal Payne vagyok. De barátoknak csak Kry. Ő Victoria Stones, ez pedig itt, Sacci Peyton.-mondtam és kezet fogtam a lánnyal.
-Engem szólíts csak Vikinek!-bájolgott Viki.
-Én Penelope Stewens vagyok. De nektek csak Penny.-kedveskedett a lány.
-Akkor lássunk is neki! Kit sminkelsz először Penny?-kérdezte Lana.
-Hát, kezdem vele, mert rajtad nincs semmi smink. Addig Viki, Krystal, és Sacci lemossák a sminket ezzel.-és odanyújtott a kezembe egy sminklemosót.
Hárman bevonultunk a fürdőszobába, és lemostuk azt a pici vakolatot ami a fejünkön volt. Ez összesen 10 perc volt. Utána kimentünk és visszaadtuk Pennynek a sminklemosót. Lana sminkje már majdnem készen állt. Még 5 perc várakozás után egy hihetetlen sminkkel állt fel Lana a székből.
-Wáóóh!!! Ez de durvaaa!!!!-tátotta el a száját Viki.
-Most ki jöööön?!-nézett reménykedve Sacci.
-Krystal. Idő közben kitaláltam, hogy mit alkotok neki.-mosolygott cinkosan Penny és leültetett a székre én pedig hagytam, hogy úgy kimázoljon, ahogy akar. Elvégre csak profi sminkes....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése