2013. január 13., vasárnap

~2. Évad, 13. Fejezet : Riporter Nő, Klip, Liaaaam!!! ~

"Megérkeztünk egy helyes kis épület elé, és amikor kiszálltunk én, Sacci és Viki picit lefagytunk, de a srácok halál természetesen viselkedtek."

Szóval kiszálltunk a kocsiból. Én Zayn kezét fogva mentem, de nem nagyon láttam, mert vakuk százának villanásai vakítottak el.
-Zayn mi van itt??-kérdeztem az ijedtségtől zihálva.
-Csak fotósok. Ne félj, nem lesz semmi baj.-nyugtatott halál nyugodt hangon, de tudtam, hogy belül ő is olyan feszült, mint én.
Mély levegőt vettem és szorítottam Zayn kezét, ahogy tudtam.
Amikor beértünk a házba, még ott is fotósok tömkelege volt. Egyre jobban remegtem. Hátra néztem Vikire és Saccira is. Mindenki a párja kezét fogta, és a lányok ugyan olyan állapotban voltak, mint én.
Egy biztonsági őr és Paul lépett mellénk. Paul szorosan mellém állt, gondolom látta rajtam, hogy nincs minden rendben.
Aztán beértünk egy nagy terembe, ahol volt még pár fotós. HURRÁ!(-.-)
Egy nő kedvesen fogadta a srácokat.
-Sziasztok fiúk! Hát ti lennétek a One Direction! Csodásan festetek, de egy ici-pici igazítás azért elfér rajtatok.-pattogott a nő izgalmában.
Kicsit lealapozták a fiúk fejét, még jobban belőttés a sérójukat, és kezdődött is az interjú.
Azt vettem észre, hogy a riporter csaj igen szépen nyomul Zaynre.
És jött egy kérdés, amire a válasz letörölte a nő arcáról a kacér vigyort.
-Nos, fiúk. Van barátnőtök?-Riporter.
-Csak hármunknak. Ketten még szinglik!-Liam.
-Igen? És melyikőtöknek van?-itt még mindig kacéran vigyorgott.
-Nekem, Liamnek és Harrynek...-Zayn.
Én rámosolyogtam, dobtam neki egy puszit ő pedig vissza. A riporter hátrafordult, és szúrós pillantással mért végig. Ha pillantással ölni lehetne, ez a nő már kinyírt volna.
-Khmm... Szóval. Úgy hallottam, hogy nem rég forgattatok klipet Los Angeles tengerpertjain. Hogy ment?-váltotta át a beszédtémát riporter asszonyka.
-Jól! Elszórakoztunk a tengerparton, az pedig ráadás volt, hogy a lányok is velünk voltak, és minden napm mellettük voltunk.-mondta Zayn. Láttam rajta, hogy észrevette a riporter nő nyomulását, és most ilyen rólunk (lányokról) szóló válaszokkal akarja húzni az agyát a nőnek.
-Értem. De, ha már enniyre emlegetitek őket, akkor kinek, hogy hívják a barátnőjéét? Teljes nevet kérek!-tettette lelkesedését a csaj.-Harry?
-Sacci Peyton, és ő a világon a legszebb, legédesebb, legokosabb lány.-áradozott Harold.
-Liam??-riporter.
-Victoria Stones. És csodálatos nő!-Liam.
-Z...Zayn?-akadozott a nő hangja. Mi titokban cinkosan összenéztünk Zaynnel.
-Krystal Payne. És nála jobb lány nincs a világon! Imádom!-mondta végül Zayn is édesen.
-Értem... Krystal Payne, az nem Liam testvére?-húzta össze a szemöldökét a riporter nő.
Vettem a fáradtságot és végre elolvastam a székén szereplő nevet. Hannah.
-De, ő a húgom.-húzta ki magát nagyon büszkén Liam, mier én elvigyorodtam.
-És mennyi idős? Mármint... Zayn 18 éves! Ha Krystal a húgod, akkor csak nem egyidős Zaynnel...-ravaszkodott Hannah.
Fuuuu!!!! 15 perc alatt jobban megutáltam, mint bárkit. Nem tetszenek nekem ezek a hátulról jövős dumák.
Viki látta rajtam, hogy ideges vagyok, ezért megfogta és gyengén megszorította a kezemet.
-Csak egy évvel fiatalabb nálam is meg Zaynnél is. Nemsokára ő is 18 éves, úgyhogy a kora miatt nem kell aggódni.-magyarázta Liam, de feltűnt, hogy már őt is idegesítette a riporter össze-vissza beszéde.
-Okés. Hát.... Akkor szerintem mára ennyi is lenne! Majd még valamikor biztos találkozunk...-mondta és, ahogy felállt, elég feltűnően végigsimított Zayn combján. Nagyon erősen a nyelvembe haraptam, nehogy utánakiabáljak és elküldjem a fenébe.
Ökölbe szorított kézzel álltam, és legszívesebben megöltem volna ezt a Hannah-t.
Nem elég, hogy megpróbál flörtölni a pasimmal, még elkezdi simogatni? A COMBJÁNÁL?!?!
Ekkor Zayn odajött mellém, és a riporter lány előtt, szorosan átkarolta a derekamat és jó szenvedélyesen megcsókolt.
Én gondoltam húzom még picit a csaj agyát, átkaroltam Zayn nyakát, és a hajába túrtam.
Amikor elszakadtunk Zaynnel egymástól, felém lépett Hannah.
-Mit akarsz?-kérdezte.
-Most mi van?-vontam fel az egyik szemöldököm.
Félrehúzott, hogy a többiek hallótávolságon kívülre essenek.
-Miért mászol rá a pasimra te liba???- kérdezte idegesen Hannah.
Erre kikerekedtek a szemim. Hogy az ő pasija???? Az szép.
-Mióta is a pasid? Mert tudtommal én várok vele lassan több, mint egy éve. -nevettem.
-De én szeretem is!
-Aha, persze. Szereted a pénzét, szereted a hír  nevét, és szereted a stílusát. Legfeljebb így gondoltad. Mert egy találkozás és 20 percnyi beszélgetés után nem lesz valaki szerelmes, és nem ismeri meg annyira a másik embert, hogy igazán beleszerethessen.-forgattam a szemem.
-Egyszer akkor is megszerzeeem!!-gúnyolódott a nő.
-Biztos, hogy nem. De próbálkozni lehet. Csak nehogy te járj rosszabbul.-kacsintottam.
Hahhah éppen megemelte felém a kezét és ütni készült, amikor Sacci elkapta hátulról a kezét.
-Eszedbe ne jusson bántani, különben véged!-morogta Sacci.
-Juuuj, mit fogsz tenni egyedül Ribizli Gizi? Csúnyán nézel rám??
-Nem. Sokkal többet tudok tenni, mint gondolnád. Mellesleg nem vagyok egyedül. Itt van Kry. Meg Viki.-ahogy Viki nevét kimondta, az előlépett a fal mögül, komoly, fenyegető arccal.
-Csak falkában jöttök mi??-horkant fel Hannah.
-Nem. Csak megvédjük egymást. Bökkenő?-Viki.-Na gyere Kry. Hagyjuk itt ezt a nőt.-ustasított Viki és én beálltam a lányok közé és visszamentünk a csapathoz.
Amikor visszaértünk én egyből Zaynhez mentem oda.
-Minden rendben?-kérdezte halhan.
-Aha, persze.-mosolyogtam.
-Srácok menni kéne! Most hívott Daniel, hogy elkészült a klip. -Paul.
-Juhiii!!!! Menjünk nézzük meg!!-ugrándozott Sacci és szorosan megfogta Harry kezét.
Elindultunk kifelé, én pedig megint Zayn kezér szorítottam, és hozzá bújtam a fotósok elől. Paul megint mellém állt, és olyan védelmező, komoly arccal jött végig mellettem, mint egy szigoró apuka.
Mikor végre elértünk a kocsiigbeültünk, és indultunk is oda, ahol megnézzük a klipet.
-Sziasztok!-üdvözölt mindket lelkesen Daniel.
-Halii!!-köszöntünk mi is neki.
-Gyertek be, és egyből térjünk is s lényegre!-lelkesedett a rendezőő.
Bementünk egy kellemes kis házba, és leültünk. Daniel kihozta a laptopot, gyorsan rászerelte a TV-re, és elindította a klipet.
Nekem valami hihetetlenül tetszett. Annyira dinamikus, és lélegzet elállító volt az egész! És a zene is.


-Imádjuk!!-szólaltak meg tökéletesen egyszerre a fiúk.
-Mi iss!! -szólaltunk meg mi lányok, Daniel, meg elképedt, de nevetett összehangoltságunk láttán.
-Akkor, mégsem ma tennénk közzé, hanem mondjuk.... hétfőn? Addigra mindenkinek van ideje picit pihenni, és felkészülni a dolgokra.-mondta szakszerűen Daniel.
A srácok rábólintottak, mi meg csak összenéztünk a lányokkal.
Ezek után még beszélgettünk egy darabig, miközben szépen lassan kint besötétedett.
-Ideje lenne haza menni!-állt fel az eddig csendes Paul.
Mi is felálltunk, és elköszöntünk. Daniel adott egy CD-t, és azt mondta, hogy arra van kimásolva a klip.
Aztán beszálltunk a kocsiba és elindultunk hazaa.
Az autóúton valahogy elaludtam, és Zayn vállára dőlve nyugodtan szuszogtam.
Nem aludtam teljesen, csak félig meddig, így hallottam, ahogy a Zaynnel szemben (igen vele szemben) ülő Niall Zaynhez szól.
-Tényleg szereted igaz?
Ekkor Zayn végigsimított a hajamon és az arcomon.
-Persze, hogy szeretem. Ő az életem értelme. Napról napra egyre jobban szeretem.-suttogta, és megpuszilta a hajam.
Ez annyira édes volt tőle! Remélem tudja, hogy én is nagyon-nagyon-nagyon-nagyon szeretem! -gondoltam.

*Amikor hazaértünk*

-Ébresztő Álomszuszék!-suttogta a fülembe Zayn.
-Mhmm....-nyögtem halkan és kinyújtóztam.
-Itthon vagyunk szépségem.-megcsókolt, és látta, hogy nincs kedvem felkelni, így fogott, felkapott, és elindult velem a házba.
Én csak kapaszkodtam a nyakába, és nagyon közel bújtam hozzá, hogy érezzem azt a hihetetlenül jó illatát.
Éreztem, ahogy felmegy velem a lépcsőn, és mikor beért a szobánkba, óvatosan letett az ágyra.
Résnyire nyitottam a szemem, és Zaynre néztem. Olyan édes volt! A haja össze-vissza kócosan állt, és csodáló pillantással nézett rám.
Felemeltem a kezem, beletúrtam már amúgy is kócos hajába és közelebb húztam magamhoz.
-Hallottam, amit a kocsiban Niallnek mondtál.-mosolyogtam halványan.
Visszamosolygott és a szeme aranyosan csillogott.
-A vitánkat a Nando's kajáldáról, vagy amit rólad beszéltünk?-nevetett.
-Hülye...-nevettem fel én is.- Amit rólam beszéltetek...
-Szeretlek!-Zayn.
-Szeretlek!-mondtam és is és megcsókoltam.
Zayn beindult és levette a felsőmet. Gondoltam egyet és én is lerángattam az övét.
Mire észbe kaptam rajtam csak egy bugyi volt, Zaynen meg csak egy alsógatya. És Zayn volt felül, ami most idegesített, így fogtam, lelöktem magamról, és ráültem a csípőjére.
Egy rövid csók után a nyakát kezdtem el harapdálni, ami belőle egy halk férfias nyögést váltott ki.
Lejjebb haladtam, végigpuszilva egész felső testét. Aztán, hogy idegeljem még picit, visszatértem a szájához és csókolni kezdtem.
Minden előjel és kopogás nélkül Liam rontott be a szobába.
-Kry holnap jön any....-kezdte, de nem tudta befejezni, mert meglátta, hogy minek a közepén voltunk Zaynnel.
Azonnal felhajoltam Zayn fejétől, és még mindig a csípőjén ülve, eltakartam a melleimet, és Liam felé fordítottam a fejemet.
Meglehetősen hülye fejet vághattam, de Liam is igen vicces arccal nézett.
Felső és alsó ajkait beszívta és a szemei teljesen kitágultak.
-Jézusom! Bocsánat!-mondta ijedten.
-Baszki Liam húzz már ki!-kiabáltam rá, amikor felfogtam mi is van.
Liam nem szólt semmit, csak sokkolt állapotban kiszáguldott a szobából.
-Ahh basszus.-morogtam, miközben leszálltam Zaynről és felvettem egy pólót.
Teljesen felöltöztem én is és Zayn is, aztán lementünk a nappaliba, ahol Liam ült még mindig sokkos állapotban.
-Khmm... mit akartál mondani az előbb, amikor csak úgy berontottál ránk?-ültem le a kanapé szélére.
-Ja, csak, hogy....ööö.... Holnap jön anyu. Mert már régen látott bennünket.-hebegte Liam.
-Ahha... Csak ennyi? Ez nem várhatott volna egy órát??-mondtam olyan "Menj a jó fenébe" fejjel.
-Nem is tudom amúgy, hogy miért rontottam be csak úgy rátok... de nagyon sajnálom!-mondta Liam bűnbánó arccal.
Erre felálltam, odamentem hozzá és leültem a fotel karfájára és letámadtam.
-Annyira hülye vaagy!!-mondtam és elkezdtük egymást csikizni. Pont úgy, mint régen.



Na hellooo!! Ismét itt a fejezet és 5 kommentért jön a kövii, és a szokásosakat írjátok komiba! Puszii- Szikra.*-* ♥

5 megjegyzés:

  1. Nagyon jóóóó *---* 10/10 köviiit! *-* :D

    VálaszTörlés
  2. Előző komment (ha már Szikra kierőszakolta h írjak másikat xd)Saci voltam xd

    VálaszTörlés
  3. Jóó let :D 10/10

    VálaszTörlés
  4. Nagyooon jóóó lett :DD Kövit! 10/10

    VálaszTörlés