2013. január 9., szerda

~2.Évad, 11. Fejezet : Utolsó Simítások, VÉGREE BULII!!*-*..~

"Természetesen Lananak is állatian állt, és miután vissza öltöztünk, lementünk még dolgozni a lenti dekoráción."

Miután a dekoráció tökéletesítve lett, leültünk egy picit. Ne tudtunk sokáig pihenni, mert csengettek. Megérkezett a sminkes.
-Szia Lana!!-köszönt lelkesen egy kedves lány.
-Szia Penelope! Már vártunk!-ölelte meg Lana a sminkes lányt.
-Sziasztok, ti biztosan a hátom csajszi vagytok, akiről Lana mesélt.-mosolygott lelkesen Penelope.
-Aha. Én Krystal Payne vagyok. De barátoknak csak Kry. Ő Victoria Stones, ez pedig itt, Sacci Peyton.-mondtam és kezet fogtam a lánnyal.
-Engem szólíts csak Vikinek!-bájolgott Viki.
-Én Penelope Stewens vagyok. De nektek csak Penny.-kedveskedett a lány.
-Akkor lássunk is neki! Kit sminkelsz először Penny?-kérdezte Lana.
-Hát, kezdem vele, mert rajtad nincs semmi smink. Addig Viki, Krystal, és Sacci lemossák a sminket ezzel.-és odanyújtott a kezembe egy sminklemosót.
Hárman bevonultunk a fürdőszobába, és lemostuk azt a pici vakolatot ami a fejünkön volt. Ez összesen 10 perc volt. Utána kimentünk és visszaadtuk Pennynek a sminklemosót. Lana sminkje már majdnem készen állt. Még 5 perc várakozás után egy hihetetlen sminkkel állt fel Lana a székből.
-Wáóóh!!! Ez de durvaaa!!!!-tátotta el a száját Viki.
-Most ki jöööön?!-nézett reménykedve Sacci.
-Krystal. Idő közben kitaláltam, hogy mit alkotok neki.-mosolygott cinkosan Penny és leültetett a székre én pedig hagytam, hogy úgy kimázoljon, ahogy akar. Elvégre csak profi sminkes....
Amíg Penny rajtam mesterkedett, addig én valamiféle álmodozásba kezdtem.
Elképzeltem, hogy milyen lesz a buli, hogy Liam mit fog reagálni, hogy Esetleg Niall, vagy Louis talál magának valakit.... Hmm... mondjuk ez nem is rossz ötlet. Ha Louisnak lenne valakije, legalább elfelejtene engem. Éppen ennek a gondolatnak a kellős közepén jártam amikor Penny felállított, és azt mondta, hogy kész a sminkem. félve, de besétáltam a fürdőbe a nagy tükör elé, és megnéztem mit alkotott rám Penny.
Mindenki megállt a fürdő ajtajában, én meg lassan közeledtem tükörképem felé. Távolról nem nagyon láttam az arcomat, de amikor közelebb értem, azt hittem elájulok.
-Jesszusom ez annyira széééép!!- nyitottam tágra a szememet.
A smink igazán kihangsúlyozta az amúgy is nagy, kékeszöld szememet.

Utánam Penny, Vikit sminkelte, aki azt mondta, hogy legyen visszafogott, mert nem szereti a túl erős sminket. Penny csak ravaszan vigyorgott, és látszott az arcán, hogy nem fogja teljesíteni Viki kérését. Legalábbis nem 100 %-osan.
Bár Viki nem szeretett volna olyan felvágós sminket, mégis majd' meghalt attól, ami a fején virított.
A szeme alapból nagyon kék, de ezzel a sminkkel Nagyon durván feltűnt.
Aztán Sacci következett. Talán vele töltött el Penny a legtöbb időt.  De megérte, mert Sacci sminkje óriási lett.  
Saccinak is hatalmas szemei vannak, és nagyon durván barna szeme. Hát Penny az ő sminkjét is megcsinálta úgy, hogy mindent kihangsúlyozzon.Ezek után felöltöztünk, és Lana kitalálta, hogy kezdjünk valamit a hajunkkal a maradék 1 és fél órában. 
Én még jobban kivasaltam és úgy csináltam meg, hogy a kék csík nagyon látszódjék benne.
Sacci begöndörítette vörös  sörényét és nagyon jól állt neki.
Vik pedig... Mindent végig próbálgatott de, szinte semmi nem tetszett neki.
-NEMSOKÁRA FEJBE LÖVÖM MAGAM!!! Nem találok semmit, ami jó lenne. Ezzel a kóccal a fejemen meg nem akarok megjelenni Liam szülinapján!-hörögte idegesen Viki.
-Na várj!-mondta Lana, és letérdelt mögé a nagy, földig érő tükör elé. 
Dúdolgatott, miközben Viki haját babrálta, majd egyszer csak mindent abba hagyott.
Viki felnézett az ölében fekvő könyvből egyenesen bele a tükörbe.
-Aztaaaaa!!!!-tátotta el a száját Vikk. 
Lana diadalittasan mosolygott és feltápászkodott a földről. 
Viki haja Be volt göndörítve, de egyszer Lana átvitte rajta a hajvasalót, hogy éppen csak hullámos legyen. Fújt rá valami csillogós izét... fújókát, ami olyan, mintha hajlakk lett volna, de nem keményítette be Viki haját.
-De komoly! Köszi Lana!!!-örömködött Viki, és odaengedte Lana-t a tükör elé, mert még csak az ő haja nem volt készen.
10 perc alatt megcsinálta a haját, és nagyon durva lett.
Lana rábízta Penny-re, hogy fogadja a vendégeket, akikből már nem egy volt ott, amikor elindultunk. De akkor még csak a Lana által meghívott sztárok voltak ott. Mindenkit megismertünk és széles vigyorral a képünkön távoztunk.
-Jó arcok.-mondtam még mindig fülig érő szájjal, miközben beszálltunk Lana 911-es Porche turbo-jába.
-Azok. Csak bulizás közben kicsit elszáll az agyuk, na de kinek nem??-mosolygott ránk vissza Lana, és beindította a motort, és mentünk is.
Lana házától a forgatás amúgy sem volt távol, de úgy pláne gyorsan odaértünk, hogy Lana olyan sebességgel vezet, hogy konkrétan a májam és a szívem helyet cseréltek.
-Jézusom Lana. Úgy vezetsz, mint egy őrült!-mondtam, mikor kiszálltam.
-Tudoom.-nevettett fel.-De szerintem éppen így élvezetes...-nevetett még jobban rám.
-Hát jó.-mondtam és elindultunk le a partra. Mindenki levette a cipőjét, mert elég necces lett volna platform tűsarkúban végigszambázni a homokos tengerparton.
Fiúk éppen végeztek és valami mekis kaját ettek.
-Halihó srácoook!!!!-integettem és kiabáltam nekik oda.
Ők elmosolyodtak, felpattantak és felénk rohantak. Mikor közelebb értek lelassítottak és gyanúsító pillantással méregettek minket. DE MIÉRT????
-Lanyok! Ti hova vagytok így kifestve, meg kicsípve??-tette fel a kérdést hunyorogva Louis.
-Mert fontos helyre megyünk. Na gyertek!!!-mondtam és kézen fogtam Zayn és Niallt, Viki Louis és Liamet, Sacci pedig Haroldot.
Én vezettem a fiúk kisbusz-szerű autóját.
Próbáltam Lana tempójában menni, de Lana megint úgy vezetett, mint akit üldöznek. 
Kb 5 perccel Lana után érkeztünk mi is meg.
Lassan totyogtam befelé és a fiúk az én tempómban mentek.
Nagyon sok kocsi volt Lana háza környékén. ezek szernit a vendégek nagy része itt van. Magamban el mosolyodtam.
-Te Kry, mi itt ez a sok kocsi??-Niall.
-Nem tudom. Biztos Lana-é.-mondtam halál lazán.
Niall csak tágra nyílt szemekkel ment tovább.
Amikor benyitottam a házba egy hatalmas "BOLDOG SZÜLINAPOT!" kiáltást hallottam.
Szélesen Liamre vigyorogtam aki boldogan mosolyogva meresztette a szemét a tömegre.
-Ezt te csináltad??-fordult felém nagy, boldog, és büszke barna könnyes szemekkel.
Én csak megrántottam a vállamat.
-Én, meg Viki, és Sacci. De a legnagyobb részét Lana intézte.-biccentettem a lányok felé, mert idő közben kiszúrtam, hogy hol is állnak. Ők pedig közelebb léptek.-Boldog szülinapot bátyus.-mondtam ezt már viszonylag halkan.
-Köszönööm!!!-mondta, és mind a négyünket átölelt.
-Akkor indulhat a buliiiiiiii!!!- sikkantott egyet Rita Ora
-Helyes!!-mondták egyszerre a fiúk és elindultunk egy nagyot bulizni. 
Még mielőtt bárki túlságosan berúgott volna, Lana felment a óriási nappaliban felállított miniatűr színpadra és közölte, hogy TOOOOORTAAAA!!!! (XD)
Liam oda állt a Torta mellé és mosolygott. Kést keresett, amivel felvághatta.
-Várt Liam! Hadd fotózzalak le!!-mondtam és gyorsan előkaptam a mobilom és elkattintottam egy képet. Nagyon édes lett!! 
Persze nem ez volt az egyetlen torta. Ez csak amolyan... Jelképes boldogságfokozó volt.
Volt egy sokkal nagyobb torta, amiből mindenki evett.
Ez után nagyon jó buli következett.
Mindenki teljesen be volt rúgva, és Penny volt az, aki csak nagyon nagyon keveset ivott. Én meg csak mérsékelten, de azért meg volt a jókedv-fokozó.
-Hello Cicaa!!-hallottam egy hangot közvetlen a hátam mögül, miközben épp egy kis Whiskeyt öntöttem magamnak. 
Hátrafordultam, és megláttam, hogy ki szólított le. Robert Pattinson. Látszott az arcán, hogy már nem kevés alkohol van benne.
-Van kedved táncolni?-kérdezte.
Én gyorsan lehúztam ami a poharamban volt, aztán rábólintottam a dologra.
Éppen nagyban táncoltunk, amikor Robnek lejjebb csúszott a keze a derekamnál.
-Pattinson a kezedre vigyázz!!-figyelmeztettem még nyugodtan, mire ő vadul elmosolyodott.
-Én vigyázok rá! Nagyon is.-mondta és erősen belemarkolt a fenekembe. 
Na erre kitágultak a szemeim, lerángattam magamról a karjait, felpofoztam, és faképnél hagytam.
Eszembe jutott Zayn. Annyian voltak ebben a házban, hogy akárhol lehetett.
Ezerrel dobogott a szívem, amikor végre megláttam egy bárszéken búslakodni.
Odamentem hozzá és megsimogattam az arcát.
-Mi a baj drágáám?-kérdeztem komoly arccal.
-Nagyon rossz dolgot tettem.-hajtotta le a fejét.
Én eléggé megijedtem. 
-Mit??-kérdeztem megint alsó ajkamat harapdálva.
-Gyere és elmondom.-motyogta, majd kézen fogott és felvitt az emeletre. 
Bementünk egy elegáns szobába és leültünk az ágyra.
Én kérdő kíváncsisággal pillantottam rá, ő pedig megint lehajtotta a fejét.
-Ajj Zayn mondd már!!-mordultam rá, mire ő szomorú kiskutya szemekkel nézett rám.
-Me... Megcsókoltam.....-itt már kikerekedtek a szemeim.- Megcsókoltam Demi Lovato-t.-mondta egyre halkabban.
Én nagy, és mély levegőt vettem.
-Mikor?-a hangom már remegett.
-Nem olyan régen. De már akkor is sok pia volt bennem.-a hangja elcsuklott a mondat végén.
Én meg elgondolkoztam. Ha Zayn iszik, néha nagyon nagy állta tud lenni. De, Deminek most hasonló haja van, mint nekem. Lehet, hogy összetévesztett vele, és csak aztán vett észre, hogy az a csaj nem Krystal... Vagy így, vagy úgy, de nem tudok rá haragudni most. Hiszen tényleg nem ő tehet róla.
-Semmi baj Zayn. -simogattam meg megint borostás arcát.-Sokat ittál. Olyankor mindenki elveszti az eszét. Én sem vagyok teljesen józan, ha hiszed, ha nem.  De most nem haragudhatok rád. Nem lenne igazság. -mosolyodtam el.
Ő is csak rám villantotta fehér fogait és megcsókolt. Hosszasan csókolóztunk, majd amikor elváltak egymástól ajkaink egymás szemébe néztünk. 
-Menjünk le. Bulizzunk tovább.-és kézen fogtam és levonszoltam magunkat az emeletről. 
Az este további része nagyon jól ment. Leszámítva, hogy minimum 2 hányásba léptem bele, és egyszer egy Zac Efron rá is taccsolt a lábamra...
Zac Efron hányásának lemosása után még igen sokat ittam, így én is megfelelően ittas állapotba kerültem. 
Egészen hajnalig buliztunk aztán mindenki szépen lassan elaludt. Mi még időben bevonultunk ledőlni Zaynnel egy szobába, hogy kényelmesen aludjunk. (Mi kis gonoszok :3 xD)
Jó mélyen elaludtunk, és senki nem zavart minket. (Vagyis lehet, hogy zavartak minket, de mi nem reagáltunk rá. Én legalábbis biztos, hogy nem. )

Na szóóval!!! Kikönyörögtem egy kis gépezést, csak most, csak miattatok! Nagyon remélem, hogy tetszik ez a fejezet!! ^^ 5 Komment és megpróbálom minél hanarabb hozni a kövit! Puszii!! -Szikra*-* ♥

5 megjegyzés:

  1. nagyon jó lett :DDDDDD*-* 10/10 kedvenc rész: Liam szülinap :D
    Rob, Rob... xdd <3 :DD (Saci)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett :D Kövit *-* 10 / 10

    VálaszTörlés
  3. Jóóó lett :DD *-* Kövit :D 10/10

    VálaszTörlés
  4. Nem rossz, 8/10! (Csabi)

    VálaszTörlés