2013. január 19., szombat

~2. Évad, 17. Fejezet : Taylor, Sokk.. ~

"Felmentem a szobához, és türelmesen bekopogtam. Vártam. Fél perc múlva az ismerős szőkeség nyitott ajtót, barátságos mosollyal az arcán.
Fuu... De undorító ez a bájolgás...-gondoltam magamban, de azért én is magamra erőltettem egy eredetinek tűnő, barátságos művigyort."
-Szia!-köszöntem kedvesen.
-Hali. Öö... ki vagy? -nézett mosolyogva
A végzeted te ribanc!!-ezt akartam mondani, de nem akartam megijeszteni. Először a bizalmába kellett férkőznöm..
-Krystal Payne. Harry Styles egy barátja... -rebegtettem a szempilláimat.
-Oh, gyere csak bee!-invitált.
Ja bocs, hogy ez ennyire jóban van Harryvel?? Bocs!
-Ülj csak le ahova akarsz! Bocsi, hogy kupi van, csak tudod elég nagy kavarodások vannak most körülöttem.-szövegelt.
ÉS EZ KI A JÓ BÚBÁNATOT ÉRDEKEL?!?!
-Áhh semmi gáz... Nálam sincs nagyobb rend..-nevettem erőltetetten.
-Szóóvaal. Te vagy Liam tesója igaaz?? -szélesedett a csaj vigyora.
NEM BASZKI AZÉRT VAGYOK PAYNE, MERT AMÚGY LOUIS TOMLINSON TESÓJA VAGYOK.....  Az a logika öcsém...  A LOGIKA!!
-Aha. Liam a bátyám.-szögeztem le.
-És minek köszönhetem a látogatásodat?
-Tudod lenne itt egy dolog....Harryvel kapcsolatos....-kezdtem bele, mire ő ijedten nézett rám.-Nyugi, semmi baja sincs csak... Tudom, hogy milyen kapcsolatban álltál/állsz Harryvel.-mondta jelentőségteljesen.
-Ohh.... értem és ezzel mi a baj, ha szeretjük egymást??-nézett nagyképűen.
-Taylor, Harry, nem szeret! Neki volt melletted egy barátnője, akit viszont tényleg szeretett!-
próbáltam nem felemelni a hangom. Ez szerintem sikerült is.
-És honnan tudjam, hogy te nem csak egy újabb idióta rajongó vagy, aki Liam húgának adja ki magát, csak hogy megszerezze valamelyik 1D-s srácot?? -Tay szemei villámokat szórtak.
-Ajj Taylor!! Kérlek! Ha kell egyesével felhívom neked Harryt, Niallt, Liamet, Louist, és Zaynt..
-Hívd!-Taylor.
-Oké. Kit hívjak fel??
-Zaynt! Elvileg ő Liam húgának a barátja, szóval őt.- mondta dacosan Swift.
-Hát oks.- motyogtam, és felemeltem a telefonomat.
Taylor orra előtt érintettem rá a Zayn nevénél lévő "tárcsázás" gombra.
Gyorsan kihangosítottam, hogy Taylor is megfeleően hallja, amint Zayn beleszól a telefonba.
Három csöngés után Zayn felvette a telefont.
-Szia Cica! Mi újsáág?
-Szia Baby... Csak azért hívtalak, mert Miss Swift nem akarja nekem elhinni, hogy tényleg Krystal Payne vagyok.... Légyszii édes, magyarázd el neki!!-kértem Zaynt.
-Ki vagyok hangosítvaa?-Zayn.
-Ahham.
-Nos, Taylor, közölnöm kell veled, hogy Ő tényleg az igazi Krystal Payne! Sajnálom, hogy csalódást kellett okoznom, de ez van. - erősített meg Zayn.- Hiszel nekem??? Ugyanis személyesen Zayn Jawadd Malikkal beszélsz.
-Jól van! Elhiszem!!- szólalt meg Taylor.
-Na akkor én le is teszem. Sziia Zaaayn!-köszöntem el.
-Szia Cica. Hello Swift.- és letettem a telefont.
-Na Taylor? Megfelelően bebizonyítottam neked, hogy TÉNYLEG Krystal Payne vagyok??- kérdeztem, miközben zsebre vágtam a mobilomat.
-Igen!-húzta a száját Taylor.
-Oké. Szóval... Van/ Volt Harrynek az a lány... melletted. Csak, hogy tudd! Az a lány volt előbb. Lassan már egy éve, hogy együtt vannak... Kérlek Taylor! Felejtsd el Harry-t!-kérleltem még normális hangon.
-Krystal légyszi ne kérj ilyeeet!!
-TAYLOR! Harry barátnőjét Saccinak hívják, és ő az egyik legjobb barátnőm! Nem fogom hagyni, hogy ennél jobban tönkretedd a kapcsolatukat! Kérleek! Szeretik egymást! Harry csupán.... hibázott egyet az életben. De ki nem hibázott még? Taylor, csak mert párszor lefeküdtetek az nem azt jeleni egy fiúnál, hogy szeret is. -magyaráztam neki.
-De azt mondta, hogy szereeet!!!-erősködött Tay.
-Taylor...egyik éjjel.. beszéltem Harryevel és... azt mondta, hogy csinált egy hülyeséget, amit nagyon megbánt. És elmesélte, hogy lefeküdt veled, és irtózatosan megbánta. Taylor szépen megkérlek, hogy felejtsd el Harry-t!
-Addig nem lesz semmi, amíg az a Sacci nem tud én és Harry kapcsolatáról!-dőlt hárta nyugodtan Taylor.
-DE MÁR TUDJA! Harry elmondta neki. Azért mondta el, mert szereti és nem tud neki hazudni!! Most már érted?!-förmedtem rá Taylorra idegesen.
-Igen értem...-hajtotta le a fejét Taylor.
-Akkor gondolom hagyod Harry-t. -váltottam megint nyugodt hangra.
-Hagyom. De még meg akarom beszélni vele, hogy miért nem szólt nekem Sacciról. És miért ÉPPEN VELEM csalta meg szegény lányt. - Taylor.
-Tudod.... ahhoz képest, hogy úgy jöttem ide, hogy megöllek....  Nem is vagy olyan szörnyű nő, mint azt gondoltam.-mosolyogtam rá.
-Köszi. És... Légy szíves mondd meg Saccinak, hogy nagyon nagyon sajnálom. Tényleg. -mondta bűnbánó arccal.
-Oké. Átadom.-válaszoltam és elindultam kifelé.
-Krystal! Ha szükséged lenne bármire, akkor kérd el Harrytől a számom.-mosolygott.
Vissza mosolyogtam rá,  és bólintottam.
-Nos, akkor sziia. -és elmentem.
Beültem a kocsiba és elindultam haza.
Elhatároztam, hogy Harry nem ússza meg ilyen könnyen.
Amikor haza értem villám gyorsan rohantam be a házba.
-SACCI!!! SACCII!!!-kiabáltam, éppen, amikor beléptem az ajtón. Mindenki a nappaliban ült szomorú vagy komor arccal. Harry pedig.... zokogott.
Még Zaynnek is megviselt arca volt, pedig most jöttem meg.
-Mi a baj? Mi történt? -egyre hangosabban és gyorsabban lélegeztem. Éreztem, hogy valami nincs rendben. Szinte kézzel fogható volt a feszültség.
Viki fel állt Zayn és Liam mellől, odajött hozzám és megfogta a kezemet.
-Kry... Sacci elment. És azt mondta, hogy semelyikünket nem akar látni többé.
Én teljesen lefagytam. Csak néztem magam elé és ingattam a fejemet.
-Nem.... Az nem lehet. Biztos visszajön a cuccaiért, vagy valami!!-hebegtem remegve.
-Mindenét elvitte. Abszolút semmit nem hagyott itt.  Csak egy papírt adott Zaynnek, hogy adja oda neked. De ne nézze meg.-mondta Viki szomorúan.
-Kérem azt a papírt Zayn!-nyújtottam fel e kezemet.- ugye tényleg senki nem olvasott bele??
Zayn csak megrázta a fejét.
Úgy álltam, hogy senki ne lássa ami a levélbe volt írva.
Sacci szép, olvasható és kifogástalan külalakkal írt. Mint mindig. Bár ezúttal betűin látszott a zaklatottság.
"Kedves Krystal! Nagyon szépen kérlek, hogy ne haragudj rám amiatt, amit mondtam. Sem amiatt, hogy nem akarlak titeket látni, sem amiatt, hogy csak Harry miatt voltam itt. Mindenkit nagyon szeretek, csak egyszerűen nincs erőm folytatni semmit. Az életemet nincs kedvem már tovább folytatni. Harry nélkül pedig nem is akarom. Ígérem, hogy legközelebb már csak a halálhíremet fogjátok hallani... Szeretlek titeket. Puszi : Sacci...."

Ahogy ezt olvastam odaléptem az ebédlő asztalhoz és a szélét szorongattam, nehogy
elájuljak. Letettem a lapot, és a másik kezemmel is megmarkoltam az asztalt, és lehunytam a szememet.
-Nem... nem... ez nem lehet.....-suttogtam lassan, remegő hangon.
-Mi van Kry??-lépett oda Viki.
Éreztem, ahogy minden vér kifut az arcomból, és falfehér lesz.
-Krystal el ne ájulj itt nekem!-fogta meg hátulról a derekamat Zayn. 
-Mit írt a levélben Krystal?? Mondd már!!!-szólt rám idegesen Liam, én pedig oda nyújtottam neki a papírt.
Liam hangosan felolvasta, én pedig magam elé meredve hallgattam. 
-Jézus Istenem!-tört ki a zokogás Vikiből.
Harry csak a legeldugottabb fotelben ült, és ömlöttek a könnyei.
Én teljesen sokkot kaptam. Magam elé nézve kibontakoztam Zayn karjaiból, és elindultam felfelé.
-Krystal....-szólt utánam Zayn.
-Z....Zayn, kérlek hagy most egy picit!-kértem és felvánszorogtam a lépcsőn.
Annyira lesokkolt Sacci levele, hogy sírni sem tudtam. Bár legszívesebben teli torokból ordítottam volna.
Bedőltem az ágyba, és meg sem mozdultam. Hirtelen, mintha kiszállt volna belőlem a jókedv.
Percekig, talán órákig feküdtem ott, azt nem tudom. De azt igen, hogy rájöttem, mire célzott Sacci a levél utolsó mondatával :  "Ígérem, hogy legközelebb már csak a halálhíremet fogjátok hallani... Ígérem, hogy legközelebb már csak a halálhíremet fogjátok hallani...". Egyetlen szót tudtam erre találni. Öngyilkosság. 
Ahogy ez a szó elhangzott a fejemben, elsötétült a szemem előtt minden. Ha Zayn feljön legfeljebb azt hiszi, Elaludtam......

Sziasztok! Lenne hozzátok két kérdésem!  1. Jó ötletnek tartjátok, hogy a következő rész legyen az utolsó ebben a blogban??   2. Milyen írónak tartotok engem?? 
Köszönöm a válaszokat és 5 válasz után folytatoom! Puszi: -Szikra *-*♥

6 megjegyzés:

  1. Istenem!! *---* 10/10000
    1. Nem! Nem! Nem! És NEM! Még vidd sokáig :DD *-*
    2. Elképesztő jónak! :DD *-*
    (Saci)

    VálaszTörlés
  2. 1. Nem lenne jó ötlet *.* Imádom a blogodat :)
    2. Elmondhatatlanul jónak :)

    VálaszTörlés
  3. 10/10 :)
    1. NEM.
    2. és tudod jól a véleményem, de ha kell itt is leírom, hogy nagyon jó írónak tartalak :)

    VálaszTörlés
  4. 1.legyen kövi ,nekem ez az egyik kedvenc blogom és nagyon jó♥
    2.eszméletlenül jó író vagy:),folytasd továább :D

    VálaszTörlés