2013. január 2., szerda

~2. Évad, 7. Fejezet : Új Rendező, Egy Kis Romantika Zaynnel, Viki.~


 -Na, akkor elmegyünk a fiúkhoz???-kérdeztem izgatottam, miközben hosszú hajamat csavargattam.
-Felőlem....-Sacci.
-Jóó!! Menjünk!-pattantunk fel mindannyian és elindultunk újra a tengerpartra.
Mikor odaértünk, lassan leballagtunk a partra.
-Helló!-köszöntünk az egyelőre még ismeretlen rendezőnek.
-SZÜNET!-kiabálta a fiúknak ők meg csak ide fordultak.
-Mi a fiúk barátnői vagyunk.-mosolyogtam.-Ömm.. Én Krystal Payne vagyok, ő Sacci Peyton, ő pedig Victoria Stones. Ja, és egy barátnőnk Lana Del Rey.
-Nagyon örülök, hogy találkoztunk.-vigyorgott vissza a rendező-Én pedig Daniel a srácok új rendezője.-nyújott kezet.
-Sziasztok lányok!-jöttek oda a srácok.
-Kry?-kérdezte Zayn Lanatól én meg csak megköszörültem a torkomat és közelebb létem hozzá.
-Itt vagyok Zayn.-mosolyogtam rá.
-Te... Hogy.... Mi lett veled?-vonta fel a szemöldökét majd körbe nézett.-És Saccival??-egyre furábban nézett.
-Nyugi édes, csak fordásznál járunk.
-De mitől lettél kék csíkos platina szőke?
-Ömm... hajfestéktől???-pislogtam.
-Jó, azt odáig vágom, de minek?
-Mert azt mondtam Lana fordászának, hogy szabadkezet adok neki. Miért annyira rossz??-riadtam meg.
-Nem dehogy! hihetetlenül jól áll, csak.....furcsa...-Zayn
-Majd megszokod.-mondtam és hozzábújtam és adtam neki egy puszit.
-Amíg szünet van elmegyünk itt a parton sétálni picit?-kérdezte Zayn, miközben megfogta a kezem.
Én csak bólogattam és elindultunk a part másik vége felé.
Egy ideig csak némán ballagtunk, majd Zayn törte meg a csendet.
-Ugye tudod, hogy mi lesz holnap után?
-Liam szülinapja. Már 17 éve, hogy nem felejtettem el. Nem pont 18. alkalommal felejteném el...-mosolyogtam.
-És mit kap?
-Szervezünk neki egy hatalmas bulit a lányokkal Lana házában. Meghívunk egy csomó hírességet, akiket Lana ismer, meg a mi tágabb baráti körünket is. Ja, és kap egy Batman-es tortát is-mondtam el neki a tervet, de a Batman-es torta résznél elnevettem magam..
-Ezt te találtad ki?-csodálkozott Zayn.
-Ömm..... Részben. De a lányok is nagyon sokat segítettek.-mondtam belevonva a lányokat is.
Zayn csak kedvesen bólogatott.
Aztán megálltunk és nekidőltünk a hátunkkal egy szikla falnak.
Egyszer csak valami rájött Zaynre és nekiszorított a falnak és csókolni kezdett.
Bevallom, borzasztóan élveztem. A hideg kirázott, a lélegzetem egyre inkább akadozott, a szívem -bár néha ki-ki hagyott egy ütemet- egyre gyorsabban és hevesebben vert.
Mikor picikét feleszméltem Zayn csókjai alól, eltoltam magamtól Zayn arcát.
-Zayn....-kezdtem lihegve.-szerintem neki itt kéne. És nem most.-mondtam a szemébe ő pedig lesőtötte azt.
-Igazad van. De mit szólnál, ha ma késő éjjel kijönnénk ide egy picit szórakozni?-harapta be az alsó ajkát, ami annyira hihetetlennül szexire sikeredett, hogy két másodpercre teljesen elakadt a lélegzetem..
-Én benne vagyok.-kacsintottam ó pedig elmosolyodott és megint megcsókolt.
Visszamentünk a többiekhez és egy ideig még beszélgettünk majd fojtatódott a forgatás.
Danielt egyszer hallottuk ordítani, akkor is tök jogosan ordította le Louis fejét.
Tök jól elvoltunk mi csajok a forgatás alatt.
Lana még telefonálgatott pár haverjának, pl. Jay-z, Jennfier Lopez, Shakira, Usher, és még sok ilyen zenei ikont hívott fel. Akkora mázlink volt, hogy nagyon sokan ráértek így a vendégek miatt nem kellett aggódnunk.
Amikor a forgatást befejezték, mi elköszöntünk a stábtól és mentünk haza.
Én és Zayn bevonultunk a szobánkba és mindent elmondtam neki szépen részletesen Liam party-járól.
-Héé, Baby, mi lenne, ha a ma esti tengerparti kiruccanás előtt elmennénk vacsizni?-ölelt át Zayn már az ágyon heverve.
-Hmm... csábítóan hangzik....-mondtam vadító hangon és fölé hajoltam és megcsókoltam.
-Akkor kezdjünk el készülődni, mert fél 8 múlt.-pattant fel az ágyból és elkezdett öltözködni.
-Hát jó... De még kimegyek szólok a többieknek, hogy elmegyünk. mondtam és kiszambáztam a szobából.
-Naa! Kry! Most akartam megkérdezni, hogy enm kértek-e palacsintát.-Louis.
-Nem Louis kösz, de nem kérünk. Hol vannak a bátyámék?-néztem körbe a szobában.
-Ja, lementek kicsit kikapcsolódni a szálloda welness részlegébe.-felelt.
-Hát jó. Figyelj, mi elmegyünk vacsizni Zaynnel. Majd mondd meg nekik, hogy hajnal előtt ne nagyon várjanak.-kértem Louist.
-Hajnalig vacsoráztok? Az szép....-puffogott féltékenyen Louis.
-Louis neked semmi közöd ehhez. csak közöltem, hogy mit mondj Liamnek. És ha hazudsz neki én esküszöm a jó Égre, hogy kiheréllek.-fenyegettem, majd megfordultam és beviharzottam a szobába.
Felvettem egy helyes kis ruhát és cipőt.





-Cica, szerintem hozz fürdőruhát!-csókolt a nyakamba hátulról Zayn.
-Jólvan, hozok édes...-motyogtam és eltettem egy bikinit.
Fürdőzés a tengerben... Hmm... Jól hangzik...- gondoltam olyan ravasz mosollyal a képemen.
Nem sokkal később elidultunk. Valami drága és puccos étteremben ettünk. Igazán romantikus volt.
Amikor megvacsiztunk, beültünk a kocsiba és mentünk a part felé.
Kiértünk a partra és egy darabig csak mezitláb, egymás kezét fogva lassan sétálgattunk.
Gyönyörű volt a kilátás a tengerre és olyan csöndes, és nyugodt volt minden. Az egyetlen zaj, amit hallottunk, az a tenger hangja volt.
Egyszer csak Zayn vággyal teli szemekkel felém fordult, átölelte a derekamat, és megcsókolt.
Össze-vissza csókolgatott, én meg természetesen hagytam magam.
Ledőltünk a puha homokba és ott folytattuk a 'romantikát'.

[........................]

Amikor hazaértünk hajnali 3 óra volt. Már mindenki aludt.
Halkan beosontunk a szobánkba és hamar elaludtunk.


*Viki szemszöge*

Hallottam, ahogy Krystalék hazajöttek.
Őszintén, picit megkönnyebbültem, mert ugyan tudtam, hogy hova mennek, de Los Angeles akkor is ismeretlen környék mindegyikünknek.
Még ha Kry-ék miatt meg is nyugodtam, volt valami, ami nem hagyott teljesen nyugodni.
Úgyan úgy, mint Saccival Harry, Liam is olyan távolságtartó volt velem az utóbbi időben. Valamiért azt érzem, hogy nincs minden teljesen rendben.
Ki szeretném deríteni, hogy mitől is ilyen, de néha úgy érzem, hogy jobb, ha nem tudok róla......
A plafont bámulva agyaltam Liamen, és valahogy, elaludtam.
Mikor még csak fél álomban voltam, éreztem, hogy Liam átkarol, és picivel később keze lecsószott a fenekemre.
Hiába próbáltam szabadulni karjai közül, nem ment. Felkelteni meg nem akartam.
Hagytam, hogy engem ölelgetve aludjon.
Aztán én is mély álomba szenderültem.


Remélem tetszik ez a fejezet is :3 Ja, és mostantól Enii helyett Szikra vagyok ;) Na szóval még mindig 4 komment és hozom a következő fejezetet :D Puszii!!-Szikra.. ♥ *-* ^^

4 megjegyzés: