2013. január 1., kedd

~2. Évad, 6. Fejezet : Készülődés Liam szülinapjára, Vásárolgatás, Fodrász, ÚJ HAJ! *-*♥.~

Reggel arra keltem, hogy valaki pakolászik kint.
Halkan felálltam és kimentem a konyhába, ahonnan a zajt hallottam.
Lana éppen reggelit sütögetett.
-Reggelt.-köszöntem a fejemet vakarva.
-Szia! Ömm... csináltam reggelit.-biccentett egy tányér felé. Bocsánat nem is egy tányér felé.
Sok tányér volt még ott. Mindenkinek egy.
Én és Lana leültünk és szépen megreggeliztünk.
Lassan mindenki kiszivárgott a szobából, mivel, hogy a srácoknak időre kellett menniük és nem késhettek el.
-Tényleg Liam. Most mi lesz ezzel a rohadék Jeffel?-kérdeztem, két falat között a bátyámtól.
-Nem tudom. Nekem Paul azt mondta, hogy nagyon sok rendező jelentkezett a klippre, így valószínűleg már meg is van, hogy ki lesz mostantól a rendező.-rántotta meg a vállát.
-Remélem az nem lesz akkora tahó, mint Jeff volt.- jött ki a szobából kómásan a fejét vakirgálva Zayn. Odalépett mellém és adott egy puszit a számra.-Jóreggelt édes.-mosolygott.
-Neked is jó reggelt.-mosolyogtam rá vissza.
Leült mellém én meg elé toltam egy tányért, amin kaja volt, és enni kezdett.
Én hátra dőltem a székben, és gondolkoztam. Eszembe jutott a mai dátum. Augusztus 27. Holnap után Liamnek szülinapja van.
-Lányok! Mit szólnátok, ha mi ma körbenéznénk LA-ben?-hoztam fel a témát.
-Én benne vagyok!-Lana.
-Én is!-Viki.
-Még szép, hogy én iss!!-Sacci.
-Akkor srácok, ti hányra mentek?-fordultam Liam felé.
-Ömm... Hány óra van?-nézett a falon lógó órára. Amint meglátta a mutatókat, kikerekedett a szeme.-Basszus késésben vagyunk!-ugrott meg Liam és benyargalt a szobájába.
A többi fiú is baszaladt a szobába és 5 perccel később mindenki készen kijött.
Akkor vettem észre, hogy Zayn még mindig alsógatyában ült mellettem.
-Neked nem kéne készülődnöd drágám?-mosolyogtam rá.
-Ja, de.-mondta, majd fel állt, adott egy puszit a hajamra, bement és 2 percre rá kijött.
-Ajj... muszáj menned???-álltam fel és kéz kézzel átöleltem Zayn derekát.
-Sajna igen Cica.-mondta és jó erősen megcsókolt.
-Na jó. Majd lehet, hogy beugrom hozzátok.-motyogtam Zayn mellkasába.
-Oké.-mondta, és ahogy a fejem neki volt támasztva a mellkasának, olyan kellemes érzés volt, ahogy beszélt.-De most sietnünk kell Baby.-fejtette le magáról a karomat, adott még egy édeskés csókot, és elindult kifelé a többiek után.
Én csak elülte és agyalni kezdtem, hogy mi a jó fenét kéne venni Liamnek.
-Neked valami ötleted Viki? Elvégre te vagy a barátnője.-fordultam Vikk felé.
Ő csak úgy nézett rám, mintha megzavarodtam volna, de aztán eszembe jutott, hogy nem hallotta azt amit gondoltam.
-Ja, tudod. Holnap után van Liam szülinapja. És venni kéne neki valamit. Ezen agyalok már tegnap este óta...-húztam el a számat.
-Juuuuj basszus tényleg! Jesszusom elfelejtettem majdnem! Fuuu....-fogta a fejét Viki.
-Ma elmegyünk vásárolni és megveszünk neki mindent.-mondtam.
Csakhogy adódott egy kis gond. Nem tudtam, hogy mit vegyek neki.
Abban a pillanatban, ahogy elkezdtem az ajándékon agyalni, rájöttem mit is kap tőlem 18. szülinapjára az én drága bátyuskám.
Rendezek neki egy bulit.
-Viki, mit szólnál, ha rendeznék neki egy bulit? Elvégre egyszer 18 éves az ember bátyja.-mosolyodtam el. Picit furi, hogy nagykorú lesz a bátyuskám, de megszokom.
-Jó! Én benne vagyok! És hol szerveznéd Kry?-kérdezte.
Na ez elbizonytalanított. fogalmam sem volt, hogy hol lehet itt bulit tartani a környéken.
Ekkor megszólalt Lana.
-Mi lenne, ha az én házamban tartanánk? Hatalmas ház. Egy-kettő át lehet alakítani valami fasza kis buli barlanggá.-tett ajánlatot Lana.
-A te házadban? Szerintem nem örülnél neki, ha letarolnák az egészet, szóval inkább ne.-ráztam a fejem.
-De. Csak nyugodtan! Úgy sem én takarítok, hanem a bejárónő, szóval a buli végétől nem az én bajom lenne a takarítás.-vigyorgott.-Naa tartsátok ott!!
Én összenéztem Vikivel és megvontam a vállam.
-Na jó! -adtam be a derekam.
-Én ma rendelek neki egy tortát. Milyen legyen?-harapta be az alsó ajkát töprengve Sacci.
Megint összenéztünk Vikivel és sunyin kuncogni kezdtünk.
-Tudod, Liam kiskora óta Batman mániás. Szóval, valami Batman-eset. És szerintem emeletes legyen.-mondtam izgatottan.
-Okés! Akkor ma megrendelem.-mondta Sacci.
-Akkor menjünk a dolgunkra. Még be kell vásárolni a bulira.-álltam fel és bementem a szobába.
10 percet kutakodtam, amikor végre találtam valami viselhető darabot.
*kép*
Össz annyi sminket raktam a fejemre, hogy a nagyobb bőrhibáimat picit le alapoztam, aztán szemceruza és spirál. És már készen is álltam.
Felkaptam egy fehér Converse cipőt és egy napszemcsit és már startoltunk is a lányokkal.



Sacci elment egy ilyen... cukrászda szerű izéhez, amit Lana ajánlott.
Én és Lana meg elmentünk vásárolni és bár Viki is velünk volt, ő minden közelebbi ismerősünket végig telefonált.
Annyi mindent vettünk, hogy fuuu... többek között ugye piát, meg egy csomó ilyen.... rágcsálni valót, meg vagy 5 kiló kenyeret, hogy tudjunk szendvicset gyártani.
Elmentünk egy party-boltba, ahol megrendeltük a HÉLIUMOS (muhahaaa!! :D) lufikat, meg a dekorációt.
Amikor ezzel végeztünk, valahol egy LA-i sétálóutcában kötöttünk ki. És immáron már Sacci is velünk volt.
-Mit szólnátok, ha Liam szülinapja előtt elmennénk vásárolni és fodrászhoz?-vigyorodott el Lana.-Itt van nem messze a világ legjobb fodrásza. Nekem ingyen dolgozik.-vigyorgott egyre szélesebben.
-Nekem oké.-mondtam. Úgy is ráfért a barna hajamra egy kis igazítás.
-Nekünk is!-vihogott Sacci és Viki egyszerre.
Körbejártunk vagy 40 ruha üzletet és mindenkinél vol minimum 4 szatyor telis teli ruhákkal.
Én az egyik nagyon szimpatikus ruhát már a boltban, fizetés után fel vettem. Imádtam. annyira jól nézett ki...

A ruhavásárlás után  betértünk pár cipő boltba, ahonnan természetesen cipős dobozokkal megpakolva távoztunk
.


Ezek után elmentünk a fodrászhoz és én kerültem legelsőnek sorra.
-Szóval kislány, milyen hajat szeretnél?-kérdezte a fodrász viszonylag vékony hangon. Mellesleg férfi volt, csak olyan forró, hogy ha ráköpnek sistereg.
-Ömm.... Én arra gondoltam, hogy mivel Lana mondta, hogy jó fodrász vagy, ezért 100%-ig szabadkezet adok neked a hajammal kapcsolatban. Akármit csinálhatsz vele.-mondtam mosolyogva.
-Értem. Nos, amikor beléptél már tudtam, hogy milyen hajat fogok neked csinálni. Szóval én úgy terveztem, hogy az egészet befestem platina szőkére, és lesznek benne nagyon csincsi kis kék tincsek, de csak alul.-magyarázta, miközben a hajamat babrálta.
-Nekem megfelel.-vigyorogtam Alexander (ő a fodrász) felé.
Alexander nekilátott a hajamnak. Miután felkerült rá a szőke festék,és nekem ugye várnom kellett, a fodrász elkezdte Viki haját, mert abból csak éppen, hogy egy ici-picit kellett a végéből vágni.
Mikor végzett Viki hajával éppen akkor lett jó nekem a szín a hajamon. Leszedett róla mindent, megszárította és ahogy megláttam a platina szőke hajamat, azt hittem elsírom magam a gyönyörtől.
Hihetetlenül jól nézett ki. Aztán jöttek a kék tincsek. Na attól megmondom őszintén, hogy nagyon paráztam. csak 5 percig hagyta fent Alexander a festéket a hajamon, hogy ne legyen olyan sötét.
Amikor azt is lemosta és megszáradt, azt hittem hogy meghalok! Gyönyörű lett a hajam. Alexander még begöndörítette az amúgy szög egyenes hajamat és készen voltam.

 -Wáóóó!!! Azta hihetetlen lett!-Lana.
-Úristen!! Ennél jobbat én még nem láttam!!-pattant fel Sacci és Vikk is.
-Na jól van köszi..-mosolyogtam és elkezdtem azon agyalni, hogy mit fog reagálni Zayn, ha meglátja.
-Nos, babácskám, akkor most te jössz.-ragadta meg Saccit, aki meg vigyorogva ült az én előző helyemre.
Saccinak lángvörös lett a haja. Nagyon durván jól nézett ki.


Aztán Lana is sorra került és utána elköszöntünk és mentünk is.
-Istenem, hihetetlenül nézünk ki!-ugrándozott Sacci örömében.
-Igen. Igazad volt Lana! Az a fodrász tényleg nagyon tuti. Bár... ahogy észrevettem picit, mintha.... 'MÁS' lenne...-hangsúlyoztam ki a  más szót.
-Hát igen... Alexander nem  éppen az a nőkedvelő típus... mármint tényleg hót ratyi.-mondta ki végül.
Mi mindannyian elkezdtünk röhögni és mentünk tovább.
Én önfeledten dobáltam az új szőke hajamat és irtózatosan büszke voltam rá.


Remélem tetszett a fejezet!! 4 komment és folytatom! :D ♥ -Eni.. ♥

6 megjegyzés: