2012. december 15., szombat

~25. Fejezet : Hát Jól Van....~

-Ez volt életem legjobb bulija!-mondtam, amikor reggel lementem a nappaliba, ahol Liam, meg a többiek már lent voltak.
Este sokan elmentek már. A meghívottak 85%-a. Csak Liamék, meg Viki maradt itt. Meg Saccii.
-Örülünk, hogy élvezted.-mondta vigyorogva Loui.
-Ömm... hol van Harry, meg Saccii?-kérdeztem, de meghallottam Sacci hangos nevetését az emeletről.-Ja, megvannak.-mosolyogtam.
Ekkor lejött a lépcsőn Sacci, és megölelt.
-Na milyen 17 évesnek lenni? Jövőre ilyenkor már nagyorú vagy.-puszilt meg Sacci.
-Hehe.
Ez után bementünk a kórházba Waliyha-hoz, mert ma engedik ki.
-Jól vagy Waliyha?-kérdeztem, ahogy kiléptünk a kórház ajtaján.
-Tökéletesen!-ugrott egyet.
-Na, azért még ne nagyon ugrálj, mert fordulhatunk is vissza a kórházba...-dorgálta Zayn.
-Jól van na....-duzzogot Waliyha.
Visszamentünk Zayn szüleihez, mindneki összepakolta a cuccait, és hazamentünk Londonba.
Amikor hazaértünk kipakoltunk, és pinentünk kicsit.
Éppen csendben feküdtünk Zaynnel a szobánkban, amikor Zayn megtörte a csendet.
-Nem megyünk el valamerre?-vetette fel Zayn.
-Hova?
-Nem tudom. Mondjuk... Egy romantikus séta a parkban?-mosolygott.
-Én benne vagyook!-pattantam fel az ágyból.
Lementünk az emeletről, felvbettünk egy kabátot, és elindultunk. Mivel a park nincs túl messze, így gyalog mentünk.
-Alíg van hideg...-mondtam a hidegben a lehelletemet figyelve.
-Én nem fázom annyira. A szerelem fűt.-mondta nevetve.
Erre én is felnevettem, és megöleltem.
Éppen nagyban ölelkeztünk, amikor odajön hozzánk 2-3 lány.
-Szia Zayn...-köszöntek félénken.
-Helló!-Zayn.
-Csinálhatnánk veled egy képet, meg kérhetnénk aláírást?-kérdezték vigyorogva a lányok.
Zayn csak rábólintott, és elengedte a kezemet.
Azok a csajok engem, mintha észre sem vettek volna. Az egyik félrehívott engem, olyan messzire mentünk a többiektől, hogy hallótávon kívül legyünk.
-Na mi van?-kérdeztem, és próbáltam csöppet sem ideges lenni.
-Most jól figyelj! Zayn az enyém! Úgyis megszerzem, és te csak egy kicsike akadály vagy, amit könnyedén átlépek.-mondta a csaj.
-Aha... Persze...-motyogtam flegmán.
-Ha közénk állsz, én esküszöm, hogy kicsinállak!-fenyegetőzött Miss.PlázaBarbie.
-Te nem vagy 100-as. Egy akadálynak nézel engem, pedig biztosra veszem, hogy tudod, hogy Zayn belém szerelmes.-nevettem dacolva.
-Zayn akkor is az enyém lesz! Úgyhogy hagyd őt békén!-húzta fel az orrát.
-Majd meglátjuk.-mondtam mosolyogva, és nagy léptekkel megindultam Zayn felé.
Ő már csak beszélgetett a többi lánnyal, láthatóan erőltetett mosollyal.
Amikor odaértem mellé, megfogtam a kezét, és igen szépen lesmároltam.
Zayn értetlenül, de viszonozta a csókot, és amikor végeztünk megkérdeztem.
-Mehetünk?
-Szerintem igen.-mosolygott.
Én egy kárörvednő vigyort engedtem el a fenyegetőző csaj felé, és elingultunk.
-Zayn!-kiáltott utánunk a lány.
Zayn egy nagy sóhajjal vissza fordult, és a lányra nézett.
-Csak, hogy tudd! Ez a csicska liba megcsal téged...Niallel.-mondta gúnyosan a lány.
Zayn felvont szemöldökkel rám pillantott, és meg hülyén néztem a csajra.
-Bocsi, de nem neked fogok hinni. És amúgy is.Krystal nem tenne ilyet.-mondta nevetve, magabiztosan Zayn, és tovább mentünk.
Én Zaynhez bújtam, és hátra pillantottam.
A lány bosszúsan nézett utánunk, én pedig egy olyan "Na-látod?!" vigyort eresztettem felé.
Lassan sétálgattunk a parkban, közben betérünk a közeli Starbucskba, ahol vettünk két jó forró kávét, és mentünk is tovább.
Sokáig sétálgattunk, majd hazamentünk.
-Halii!-kiabáltuk, amikor hazaértünk.
Amikor beléptünk a nappaliba kissebb meglepetés ért minket.
Sacci, és Harry a kanapén csókolóztak, de nem is akárhogy. Harry Saccin feküdt, de hála az égnek még mindkettejükön volt ruha.
-Jesszus atyám!-Zayn.
Azon a hangsúlyon ahogy mondta nagyon röhögtem.
-Öööö.. Istenem ez de kínos...-lökte le magáról Sacci Harry-t.
-Nyugi... Folytassátok csak menjetek szobára!-mondta nevetve én.
Harry megfogadta a tanácsomat. Felkapta Saccit, és felszaladt vele az emeletre, mi meg leültünk a kanapéra, bekapcsoltuk a tv-t, és hangosra állítottuk.
Nem voltunk kiváncsiakk arra, hogy mit csinálnak odafent.
Amikor a többiek is megérkeztek, lejjebb halkítottuk a tv-t, mert tudtuk, hogy ha Louis és Niall a házban vannak, akkor sose lesz túl nagy csönd.
-Hol van Harry?-ült le mellép Liam.
-Ömmm... fönt. Éppen Saccival foglalkozik.....-mondtam sokat sejtető hangon.
-Jaaaa...-röhögött Liam.-Akkor nem zavarom.
-Hé Zayn!-szólt Lou.-Van kedved elmenni a konditerembe? Csak úgy.
-Háát.-mondta Zayn és rám nézett.
-Zayn nem kell engedély kérned. Felnőtt ember vagy, én meg nem az anyád vagyok, csak a barátnőd.-mosolyogtam.
-Oké édes-pattant fel az kanapéról, és nyomott egy puszit a számra.-Akkor elmegyek Louissal, Niallel, meg...-nézett felvont szemöldökkel a bátyámra.
-Én most nem megyek. Harry és Sacci fent vannak, én meg itt maradok egy kicsit a hugommal. Úgy is régen beszélgettem vele úgy igazán.-ölelt át Liam.
-Na jó.-Akkor mi mentünk is.-ragadta meg Zayn, meg a konyhából kirángatta Niallt, aki épp egy szendvicset majszolt, és elindultak.
-Hát oks...-mondtam nevetve.
-Kimegyek hozok inni. Hozzak neked is valamit?
-Ömm... ha van még ahhot egy dobozos Dr.Pepperrel megajándékozhatsz.-vigyorogtam.
Liam kiment a konyhába, és amig kint volt végigkapcsoltam a tv-t, de sehol nem láttam semmi érdekeset. És végre visszatért Liam, két dobozos Dr.Pepperrel a kezében.
-Tessék Hugi.-nyomta a kezembe a kólát.
-Ohh. Köszike.-és kibontottam az üdítőt.
Aztán komolyabb beszélgetésbe lendültünk Liammel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése