2012. december 25., kedd

~38. Fejezet : Karácsony Napja! *-* ♥./Évad Záró/~


"Kinyitottam a lapot, és amikor elkezdtem olvasni, azt hittem elájulok, vagy infarktust kapok."

A papír egy szerződés volt, miszerint a(z) One Direction tavasszal turnézni indulnak Anglia és Írország területén. És a papíron 6 aláírás állt. Simon Cowell, Zayn Jawaad Malik, Louis William Tomlinson, Harold Edward Styles, Liam James Payne, és Niall James Horan.
Ettől féltem. Így Zayn messze lesz tőlem, körülvéve szebbnél szebb lányokkal. Nem fog tudni ellenállni, és meg fog csalni.
Bár mondjuk megérdemelném azok után, amit én és Louis csináltunk. De akkor is.
Nekem Zayn többet jelent, mint bárki más. Tudom, most azt mondjátok, hogy ha ez tényleg így lenne, akkor nem mentem volna bele abba a kis kalandba Louissal.
De ha hiszitek, ha nem, tényleg ő a legfontosabb.
Zayn megmozdult az ágyon, én pedig megijedtem, hogy felkelt, így gyorsan összehajtogattam a papírt, és óvatosan visszacsúsztattam a zsebébe.
Levettem a felsőm és a gatyám, és befeküdtem Zayn mellé az ágyba. Szinte rögtön elaludtam, Mint akit fejbevágtak.

Éjszaka, olyan hajnali 2 körül, Zayn simogatására keltem.
Lassan, érzékien simogatta az arcomat. Én kinyitottam a szemet, és ránéztem.
Valami nedveset éreztem az arcomon. Kezemmel letörötltem, és láttam, hogy ezek könnyek voltak.
-Miért sírsz?-kérdezte suttogva Zayn.
Én csak megráztam a fejemet.
-N...nem tudom..-leheltem halkan.
Zayn gyengéden felemelte a fejemet, és megcsókolt.
-Emlékezz vissza!-utasított, én pedig tettem amit kért.
Visszaemlékeztem. Az álmomon sírtam.
Azt álmodtam, hogy Zayn és a többiek elmentek turnézni, és egy hét után azt olvastam valahol, hogy Zayn Malik egy másik lánnyal csókolózott.
Teljesen kiborultam.
Valahol ennél a résznél keltett fel engem Zayn.
-Öm...nem emlékszem....-hazudtam Zaynnek, aki magához ölelt.
-Alszunk?-Zayn.
Én erre csak bólintottam, és mindketten visszaaludtunk.
Az álom hál'Istennek nem tért vissza.

Reggel majdnem egyszerre kelt fel az egész bagázs.
-Reggelt!-köszönt Loui engem nézve, bár nyilvánvalóan mindenkinek köszönt.
-Neked is.-válaszolt mindenki.
-Juuj!! Louii!! Neked ma van a szülinapod!!-ugrott fel Viki, mert eszébe jutott.-Boldog szülinapot!!-és megölelte Louist.
-Köszii-mosolygott, és visszaölelte Vikit
Mindenki boldog szülinapot kívánt Louisnak.
-El kéne kezdeni felállítani a fát. Meg díszíteni. Meg főzni.-mondtam, mikor megittam a kávémat.
-Akkor lássunk neki!-ugrott fel Niall és Harry, és kiszaladtak a fáért.
Liam utánuk ment, és segített nekik.
Felállítuttunk a fát, és mi lányok, Zayn és Loui kíséretében felmentünk a padlásra, lehozni a karácsonyi díszeket, égőket, gyöngyöket.
Levittünk minent, és nekiláttunk a fának.
Feldíszítettük, és egy igazán szép karácsonyfa lett belőle.
Aztán én és Viki elővettük a húst, vagyis egy egész pulykát, amit meg fogunk sütni..
Sacci is segített volna, ha tud főzni. De sajnos az mi drága baránőnk, egyáltalán nem konyít semmit a főzéshez.
Még egy reggeli zabpelyhet is nehezére esik megcsinálni.
Szóval szépen befűszereztük a pulykát, és betaktuk, egyelőre még csak a hűtőbe.
Csináltunk egy kis salátát mellé, rizst, krumplipürét és sültkrumplit, csak pert Nialler imádja a krumplit. Potatoes Forever!!<<< Ahogy ő mondaná.
Megfőztük a rizst, és betettük a sütőbe a sültkrumplit (Ez nem az olajban sült sültkrumpli megoldás.).
Innentől Vikire hagytam a főzést, én meg siettem a sütivel.
Talán rekord gyorsasággal gyúrtam meg a tésztát, és csináltam meg a bejglit.
8 rúddal csináltam, és gyorsan betoltam a sütőbe.
Amikor kisült és kiszedtem, Viki szinte azonnal tolta be a pulykát sülni.
Amíg a pulyka el süldögélt, én megtisztítottam a konyhapultot a sok liszttől, meg a ráragadt tésztától.
Mindenki felvett valami laza, otthoni ruhát. Én, egy Louis-szerű, fekete-fehér csíkos felsőt.




Este 7 felé leültünk vacsorázni.
-Olyan kiváncsi leszek, hogy mit hoz a Mikuláás!-mondta izgatottan Niall.
-Majd meglátod Niall. Most egyél. Te nem az a fajta vagy aki inkább beszél evés helyett....-Sacci.
Megvacsiztunk, és mindenki lehozta a többieknek szánt ajándékát.
-Ki kezdii??-kérdezte fülig érő szájjal Viki.
-Ha már így felhoztad, akkor kezdd te!-Harry.
-Oké.!-és felpattant.-Kry, ez a tied!-nyújtott felém egy dobozt.
-Huuh. Kiváncsi leszek.-mosolyogtam, és elvettem a dobozkát.
Kibontottam, és egy fénykép album volt benne. Erre furcsán néztem rá, ő meg várta, hogy kinyissam.
Így is tettem és kibontottam. Az első képen mi ketten voltunk még születésünk után. Minden kép egy gyönyörű emléket idézett fel.
Volt olyan, ahol 14 évesen voltunk még a horvát tengerparton. Időrendben voltak benne a képek. Hihetetlen volt.
-Jujj ez olyan édees!!! Köszönöm szépen!!-mondtam, és az albummal a kezemben megöleltem.
-Örülök, hogy tetszik!-suttogta Viki, és mindenkinek kiosztotta az ajándékát.
Mindenki nagyon örült neki és vigyorral az arcunkon folytattuk az ajándékozást.
-Most én!!-ugrott Zayn.
Felkapta az egyik ajándékcsomagját, és odaszaladt hozzám. úgy tűnik ma mindenki nekem adja először az ajándékát.
-A legszebb, és legfontosabb személynek adom először.-állt elém én meg csak mosolyogva harapdáltam az ajkamat.
Izgatottan bontottam ki. Izgatottan, de lassan.
A kicsomagolt verzió, vagyis a doboz, már jobban tetszett, bár becsomagolva is szép volt. A dobozáról nem tudtam semmit megállapítani.
Még izgatottabb lettem, és feszegetni kezdtem a doboz fedelét. Amikor végre le imádkoztam róla, akkor ravasz féloldalas mosoly terjedt szét az arcomon, ahogy megláttam, hogy mit rejtett.
Egy fekete fehérnemű volt. Néhol csillámok díszítették. Nekem személy szerint nagyon tetszett és éreztem, hogy Zayn is értékelni fogja, ha felveszem.


Liam mosolygott, de a fogát csikorgatta, és a keze ökölbe szorult. Mondjuk, megértem, mert, hát, ki szereti látni, hogy a 17 éves húga fehérneműt kap a nemsoká 18 éves pasijától..?
-Háhháá...-kuncogtam, és éreztem, hogy fülig vörös leszek.-Köszi.-nevettem.
-Tetszik?-kérdezte boldog mosollyal az arcán.
-Ühümm.-bólogattam.
-Akkor Jóó.-mondta, és megölelt, megcsókolt és a fülembe suttogott.-Boldog Karácsonyt! Szeretleek!!-és még jobban szorított magához.

-Én is szeretlek!-duruzsoltam a fülébe.
Amíg ő a többieknek is kiosztotta, én szétválogattam az ajándékokat, hogy kinek, melyiket szánom.
Én akartam utoljára szétosztani a dolgokat, így inkább csak lapítottam.
Zayn után Liam jött.
-Mostmár folytatom a láncot, és én is Kry-jal kezdem.-fordult felém egy plüssel, aminek egy hatalmas masni volt a fején.-Boldog karit hugi.-vigyorgott, én pedig elvettem tőle a plüssöt, ami egy nyuszi volt. (Háháá!!)
-Köszi bátyus!-és megöleltem.
Mindenkitől tök jó dolgokat kaptam.
Nialltől egy fülbevalót, ami hosszú ezüst szálakból állt, és leért egészen a mellemig.
Harrytől egy Christina Aguilera parfüm ajándék csomagot.
Louistól egy eper illatú testápolót, meg egy cuki köntöst.
Saccitól pedig egy fekete-fehér Ice Watch karórát.
Aztán rám került a sor. Mindenkinek kiosztottam az ajándékát, csak Niallnek és Zaynnek nem.
-Jaa, hogy ez célzás arra, hogy büdös vagyok...-szólt közbe Liam, amikor kinyitotta a parfümjét.
-Hülye!-röhögtem el magam, és megfogtam azt a dobozkát amibe Zayn telefonja volt, és Zayn elé léptem.
Odaadtam neki ő pedig olyan izgalommal bontotta ki a csomagot, mint egy kisfiú, aki azt várja, hogy a hőn áhított távirányítós autó lesz a csomagban.
Amikor meglátta  az IPhone-t, felcsillant a szeme.
-Ez az enyém??-kérdezte csodálkozva.
-Persze. Vagy nem tetszik??-komolyodtam el.
-Dehogynem!! Ez a legnagyszerűbb ajándék, amit valaha kaptam!!-mondta és önfeledten vigyorogva elkezdte bűvölni a telefont.
-Még egy csókot sem kapok értee??-néztem rá számonkérően.
-Már, hogy ne kapnáál??-mondta, és szenvedélyesen lesmárolt.
Innentől egész este mindenki csak egymással és az ajándékokkal volt elfoglalva.
Csináltunk a lányokkal a srácokról egy nagyon édes képet, ahogy viccesen felöltözve nyitogatják az ajándékokat:
Szerintem hihetetlenül édes lett :3


Karácsony alkalmából kicsit piáltunk is. Valami... tojáslikőrt vett Liam.
Amikor már mindenki eléggé be volt csípve, és fáradtak is voltunk felmentünk, és ezúttal mindenki csak mélyen aludt.

Ez egy nagyon jóó karácsony volt. Köszönök mindent fiúk, lányok. Szeretlek titeket! *-* ♥♥♥♥ 

Nektek pedig kedves olvasóim, nagyon boldog karácsonyt és kellemes ünnepeket kívánok! Nemsoká hozom a kövi részt, ami már a 2. évad lesz, mivelhogy ez volt az 1. évad lezárása. ☺☻
  Puszi: Enii- a blog írója. ♥♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése