2012. december 18., kedd

~32. Fejezet : Séta A Londoni Karácsonyi Vásáron :D.~

 -Na mi legyen a mai program?-kérdezte Sacci kávézás közben.
-Este menjünk el sétálni, megnézni London belsejében a karácsonyi vásárt!-vetettem fel az ötletet vidáman.
-Szerintem ez jó ötlet.-Viki.
Mindenki rábólintott az ötletemre, így egész nap csak fetrengtünk.
Amikor elkezdett sötétedni, mindenki elvonult felöltözni.
Felvettem egy fekete cica nacit, hozzá egy barna félvállas pólóval. Előhalásztam a szekrény aljából a kedvenc téli sálamat, a hajamat leengedve hagytam.


Végül jött a smink. úgy gondoltam, hogy most megtehetem, hogy valami aranyos karácsonyi sminket tegyek fel, így nekiláttam.
Amikor elkészültem még magam is meglepődtem, hogy milyen profi lett.


Lementem, felvettem egy cuki magassarkút és startoltunk is.

Úgy döntöttünk, hogy odáig kocsival megyünk el, és aztán gyalog nézünk szét.
Amikor a London Eye előtt, két fasor között sétáltunk nagyon szorosan Zaynhez bújtam. Gyönyörű látvány volt, eléggé romantikus hatással.


Leszakadtunk a többiektől, és kettesben folytattunk a romantikus sétánkat. 
A Big-Benhez értünk és azt is megcsodáltuk. (:D)

 
-Hihetetlenül szép.-mondta Zayn halkan.
-Igen. Legutóbb karácsonyi vásáron itt Londonban 10 éve voltam. Akkor még apu is élt. Emlékszem, négyen jöttünk el ide. Apu, anyu, Liam és én. Mindig vettünk valamit karácsonyra.-mosolyogtam szomorúan.
-Miért nem jöttetek többet ide karácsonykor?-kérdezett Zayn.
-Mert azon a karácsonyon halt meg apu. Nem messze innen lőtték le. Éppen ajándékokat vásárolt anyuval, és el akartak tőlük lopni mindent. Amikor az egyik rabló anyura kezet emelt, akkor apu oda állt, és leütötte. De arra nem számított, hogy a páros másik felénél fegyver is van. Szóval fogta a másik ember, és lelőtte. Anyu tehetetlenül nézte végig, ahogy a tolvaj elszalad, és apu elvérzik a helyszínen. Ő csak kiabált, hogy valaki segítsen, de nem nagyon volt ember az utcán akkor. Nekünk pedig az volt a legrosszabb karácsonyunk. És én... Senkinek nem kívánom azt a kínt, amit átéltem.-mondtam a végén már halkan, majdnem sírva.-Mindig apuval jártunk ide, és ez után az eset után inkább otthon maradtunk.-ezt már suttogva mondtam.
-Nagyon sajnálom. Nem kellett volna rákérdeznem.-rázta a fejét.
-Nyugi, te csak kíváncsi voltál... Én is az lettem volna.-nyugtattam meg mosolyogva.
Ő csak visszamosolygott rám, és megáll ott ahol éppen voltunk, és megölelt.
-Iszunk egy forralt bort??-nézett, mikor elengedett.
-Ihatunk.-mosolyogtam, és elindultunk.
Romantikus hangulatban végig sétálgattuk London utcáit. Egy csomó ember végig bámult minket.
Meglepő ilyenkor mennyi piros busz van mindenhol. Több, mint általában.
Megcsodáltuk London utcáinak díszítését. Hihetetlenül szép volt. Mindenhol hatalmas égősorok voltak.



 

Már egy padon ültünk, amikor megcsörrent a mobilom.
-Halló?-vettem fel.
-Kry! Szia, hol vagytok? Mi már rég itthon ülünk.-nevetett Liam.
-Mi itt ülünk, egy padon, és még mindig jól érezzük magunkat.
-Nem jöttök haza?
-Várj csak!-mondtam, és Zayn felé fordultam.-Haza akarunk menni?
-Én nem, de ha te akarsz....- Zayn nem tudta befejezni, mert a fülemhez kaptam a mobilomat.
-Nem, Liam. Még kiélvezzük ezt a romantikus együttlétet. Szerintem későn érünk haza. Nem kell megvárni. Na Pusza, páá!!-mondtam, és lecsaptam a telefont.
Tovább sétálgattunk, és ismét egy csomó tekintet ránk szegeződött.
-Mit néznek ezek folyton basszus??-súgtam oda Zaynnek.
-Csak mindenki felismer engem. Tudod, én vagyok a(z) One Direction-os Zayn Malik...-forgatta a szemét.
-Ja, tényleg. Malik uraság.-mondtam viccelődve.
-Tessék Payne kisasszony?-szállt be a játékba Zayn.
-Semmi Malik.-löktem meg nevetve.
-Oké Payne.-rántotta meg a vállát.
-Mi csinálunk, ha hazamegyünk?-kérdeztem kíváncsian, bár sejtettem mit fogunk csinálni...
-Kettőt találhatsz.-mondta rossz fiúsan mosolyogva.
-Már ki is találtam.-vigyorogtam sokatmondóan, és egy szenvedélyes csókkal tudattam vele, hogy tényleg kitaláltam.
Találkoztunk egy nagyobb csapat lánnyal, akik mind One Direction rajongók voltak, és szokás szerint autogramot, meg képet kértek Zaynnel.
Amikor fotózkodásra került sor, hozzám szólt az egyik fan lány.
-Krystal gyere te is!-na ez meglepett.
Egyrészt, mert nem hittem volna, hogy tudják a nevem, másrészt meg mert én minek? Nem is vagyok 1D tag..
-Miért?-kérdeztem mosolyogva, zavarodottan.
-Zayn barátnője vagy. Te is kellesz a képre, hogy teljes legyen!-mosolygott a lány, és kinyújtotta felém a kezét.-Na gyere már!
-Hát, oké..-mondtam, és odaálltam mosolyogva a lány mellé.
-Jajj annyira köszönjük!-hálálkodott a leányzó.-Szia Zayn, szia Krystal!!-köszöntek el és tovább mentek.
-Na ez picit furi volt.-nevettem.
-Miért?-nézett rám Zayn.
-Mert nem szoktam meg, hogy velem is csak úgy lefotózkodjanak.-adtam neki választ.
-Jaa... Akkor kezdj hozzá.- tanácsolta Zayn.
-Igenis főnök.-szalutáltam lazán.
Olyan éjjel 11-12 körül értünk haza. Már mindenki aludt, így mi is felmentünk a szobánkba, bár az alvás még közel sem volt tervben.
Halkan, nehogy felkeltsünk valakit, felmentünk az emeletre, és bezártuk a szobánkat.
Lelöktem Zaynt az ágyra, és elkezdtem csókolgatni. Aztán valahogy a hátamra fordított, és mire észhez kaptam egyikünkön sem volt semmi ruha.
És folytatódott az éjszaka, ahogy kellett.... ;)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése