2012. december 17., hétfő

~31. Fejezet : Hó Csata, Váratlan Vendég.~




Másnap reggel mentem a nappaliba, és azt hittem, megáll a szívem.
Minden csupa egy merő liszt volt. Ijesztő látvány volt. Mintha idebent havazott volna.
Aztán a hóról eszembe jutott az ablak, és kinéztem.
-JUJJJJ!!! Gyerekek nézzetek ki az ablakon mekkora hó van kint!!!-ugráltam izgatottan, mire mindenki lecsődült, mintha fent nem lenne ablak.
-Tényleeg! De jóó!! Öltözzünk fel, és menjünk ki!-Louis.
-Jóóó!!!-mondta mindenki majdnem egyszerre, és visszamásztunk az emelerte felöltözni.
Aki elkészült az rögtön ki is ment az udvarra. Én amint kiértem, belevetődtem a hóba.
Több hó volt, mint hittem. Picit eltűntem benne.
-Krystal jól vagy?-hajolt fölém vigyorogva Zayn.
-Remekül. csak nem számítottam rá, hogy 35 centis hó van.-nevettem.-Segítesz felállni?-emeltem felé a kezemet.
-Persze. Gyere édes.-fogta, és felhúzott.
Amint két lábon álltam, hátra döntöttem a hóba Zaynt, és én is rádőltem.
Zayn csak nevetett alattam, és én is nevettem.
És akkor hátulról eltalált egy hógolyó. Ha nem lett volna rajtam a sapim, akkor belement volna a fülembe.
Felálltam, csináltam egy jó nagy hógolyót, és Harryhez vágtam, mivel Zayn eltátogta nekem, hogy Harry volt az.
Ez után nagy hócsatába kezdtünk. Mindenki mindenki ellen volt.
Zayn letepert a földre, és miközben össze-vissza dobáltak minket, ő rajtam fekve a hóban csókolgatott engem.
Ahogy a fényképező kattanásából hallottam Viki le is fotózott minket.
Amikor végre feltápászkodtam Zayn alól arrébb vonultam, és csak a feeling kedvéért elkezdtem hóembert csinálni.
Már az alsó nagyon nagy gombóc meg volt. Most jött a közepes. Egy 10 percig gurigattam, mire készen lett.
-Segítene valaki??-kérdeztem hangosan, mert rá akartam tenni a 2. fokot a hóemberemre.
-Ééén!!-rohant oda Niall, mint egy eszeveszett őrült, majd ráemelte a hatalmas golyót.
Elkezdtem a következőt csinálni. Még térden állva gurigattam a gombócot, amikor Zayn esett le elém, és fejjel pont bele az eddigi kis előttem lévő gombolyagba.
-Basszus bocsánat!-mondta megilyedve.
-Semmi vész. még kicsit volt. Hamar újra építem.-mondtam, és amig még előttem volt az arca megcsókoltam.
Újra elkezdtem gurigatni. Amikor ezzel is végeztem én tettem fel a fejet, és a hómanusom részeit, hogy le ne guruljanak egymásról, a golyók aljánál hóval összetapasztottam.
Beszaladtam a házba, és észrevettem, hogy sehol nincs liszt. Megrántotta a vállam, és könyvelte magamban, hogy biztos amíg mi szórakoztunk itt járt a takarító nő.
Fogtam egy sárgarépát, és pár szem kissebb diót, és visszamentem a hóemberemhez.
-SÁRGARÉPAAAAAA!!!!!!-szaladt felém Louis mindent eldobva, amit éppen csinált.
-Na nem Louis! Ez nem a tiéd!-dugtam a hátam mögé a répát.-Ez a hóemberem orra lesz.-dobtam hátra a hajamat, és elindultam a hóemberem felé.
A diókból csináltam neki szemet és szájat. a Répa ugye az orra lett. Szereztem két botot a karjainak, és egy régi ócska sálat is ráadtam.
Köcslönvettem neki Zayn egyik fekete kalapját, ráadtam, tettem még rá dióból gombokat, és kész is volt az én gyönyörű hóemberem.


-Nézzétek csak, milyen szép lett!-mutattam a hóemberemre, mire mindenki elvigyorodott (még jobban, ha ez lehetséges volt).
Mindenki megdicsért, hogy milyen aranyos lett, és vigyorogtak egy sort. Aztán még egy darabig folytattuk amit csináltunk.
Mindenki úgy játszott, mint az óvodások. Engem nem zavart. Örültem, hogy meg volt a hangulat, és mindenki boldog volt.
Én kicsit hamarabb mentem be, mert készíteni akartam egy kis forró karamellás tejet, mire a többiek bejönnek.
Levettem a meleg ruháimat, és nekiláttam.
Pont kiöntöttem a még gőzölgő karamellás tejet a bögrékbe, amikor beértek a házba a többiek is.
-Csináltam egy kis meglapit gyerekek!!!-vittem be a nappaliba, egy tálcán a bögréket.
-Juuuj! Karamellás tej!! Óó a kedvencem!!-lelkesedett Liam.-És még mindig az én hugom csinálja a legfinomabban a világon...-mondta miközben éppen csak egy picikét belekortyolt.
-Na teszteljük!- kapta a kezébe Niall azt a bögrét amin az ő neve állt. (Igen, külön neves bögréje van minenkinek, hogy ne használjuk egymásét. Praktikus megoldás nem? :DD )
Mindenkinek nagyon ízlett, és nevetgélve ittuk meg.
Én Zayn ölébe ültem, Viki Liam ölében, Saccii pedig az ő Harold-hercegének ölében.
Nagyban beszélgettünk, és nevettünk, amikor csöngettek. Saccii ment ajtót nyitni.
-Harry drágám téged keresnek!-mondta, miközben bejlebb tessékelte váratlan vendégeinket.
-Ki az szive.....-ugrott fel Harry, de amikor meglátta, hogy ki az teljesen lefagyott.
-Szervusz Harold.-köszönt egy teljesen unszimpatikus lány.-Sziasztok amúgy Katelyn Spell vagyok.-mosolygott felénk megjátszósan.
-Helló.-mondtuk mindannyian zavarodottan.
-Harry elárulnád, hogy ki ez a lány?-nézett kicsit pánikolva Saccii.
-Ő... ő a... a volt barátnőm. Mint már elmondta ő Katelyn Spell.-mondta zavarban Harry.
-És minek jöttél Kateryn?- kérdezte csípőre téve a kezét Saccii.
-Csak beszélni szeretnék NÉGYSZEMKÖZT Harryvel.-mondta flegmán Kateryn.
-Kate, én ne szeretnék veled beszélni.-mondta Harry magabiztosan.
-De én igen Harry.-erőszakoskodott Kateryn.
-Nem hallottad? Azt mondta, hogy nem! Értelmezd már te észlény!-támadt neki szavakkal Sacci.
-Ajj állj már le! Ki vagy te, hogy nekem magyarázz?-beszélt vissza Kateryn.
-Én Harry JELENLEGI BARÁTNŐJE vagyok, szóval tűnj el! És nagy csak Harry közeléből, hanem a házunkból is!!!-kiabálta Saccii.
Még mielőtt jobban elfajult a dolog felálltam Zayn öléből, éés odaálltam Kateryn és Sacci közé.
-Na jó. Lányok nyugi van. Sacci, te ülj le a helyedre. én ezt elintézem.-utasítottam.-kérlek Kateryn gyere!-mondtam, és kimentem a házból.
Követett, és kiültünk a kertbe.
-Csak annyi, hogy tudnod kell, hogy Sacci, vagyon szereti Harry-t. Én pedig nem akarom, hogy szomorú legyen, szóval tűnj el, és ne rontsd tovább a levegőt És Harry közelében sem akarlak meglátni.
-Miért mennék el? Nem te fogod megmondani...-nevetett dacolva.
-Azért mész el, mert én azt mondtam. És de én fogom megmondani addig amíg az én házam területén vered a nyáladat.-osztottam ki.-Szóval most takarodj innen!-ezt már ordítva mondtam.
-Jézusom...Jól van na. Nyugi van.-mondta és megforgatta a szemét.-Idegbeteg liba...Na csá!-mondta, és seggrázva elment.
Komolyan úgy járt, hogy azt hittem kitörik a csípője.... Vettem egy mély levegőt, hogy kissé lenyugodjak, és elindultam befelé a házba.
-Na? Elküldted azt a kis k*rvát?-pattant fel Sacci.
-Nyugi Sacci, elküldtem.-nyugtattam meg.
-Én hallottam, ahogy leordítottad a csaj fejét.-mondta Zayn, és a combomnál magához húzott.-Ez az én csajom.-mosolygott büszkén, és lehúzott az ölébe.
-Kicsi a bors, de erős.-nevetett Liam is.
Még egy darabig elhülyéskedtünk, aztán elmentünk egy étterembe kajálni.
Jól telt az este. Semmi különöset nem csináltunk, csak nevettünk, hülyéskedtünk.



Imádom ezt az 5 bolond hülye gyereket!!! 
NiallLiamHarryLouis ZAYN  Én bolondjaim! *-*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése