2012. december 29., szombat

~2. Évad, 3. Fejezet : Utolsó nap otthon.~


Otthon összepakoltam a cuccaimat, amik az utazáshoz kellenek majd.
Paul mondta, hogy nem kell sok mindent vinnünk, mert mindent kapunk.
Így hát beraktam pár alsógatyát, zoknit, még egy farmert, néhány pólót és ennyi.
Ledőltem az ágyra és nem sokkal később fel is álltam, mert megéheztem, és gondoltam lemegyek kajálni kicsit Harry készítésű nagyszerű spagettiből.
A konyhába hatalmas meglepetésemre Niall állt és EVETT. Ó, hogy ez míly meglepőő!
-Csőő.-köszöntem.- Na mi van?
-Hali. Semmi. Hallom megbeszélted a dolgokat Krystallal és megint együtt vagytok.-lelkesedett Niall.
-Ja... ööö.... Liam mondta? -kérdeztem, miközben kiszedtem egy tál spagettit.
-Aha.-bólogatott teli szájjal.- Azt mondta, hogy őszintén örül a dolognak.-Niall.
-Nálam nem jobban.-mosolyogtam és betettem a kajámat a mikróba.-Amúgy, holnap mikor indul a gépünk?.-jutott eszembe.
-2kor. vagyis fél 2-re ott kell lennünk a reptéren.-én erre csak bólintottam és leültem.
Megvacsiztam aztán elmentem fürdeni. Utána elmendtem és lefeküdtem aludni.
Egészen amíg el nem aludtam Kry-ra gondoltam.

Reggel 7-kor keltem.Lementem egy alsógatyában, és megittam egy kávét.
Aztán felmentem, felkaptam az első pólót és farmert ami a kezembe akadt és mire felvettem őket, egy páran már felkeltek. Köztük Liam is.
-Hova-hova?-állított meg Liam.
-Ja, csak Kry-hoz. El szeretnék búcsúzni tőle.
-Oké.-mosolygott kicsit furcsán és ravaszul Liam.
Én nem kerítettem neki küldönösebben túl nagy feneket, mivel egyelőre folyamatosan az járt a fejemben, hogy Krystallal találkozzak.
Beültem a kocsiba és már indultam is.
Gyorsan odaértem Kry-hoz. Amint kiszálltam a kocsiból egyból az épületbe siettem. Miután beértem a recepciós pult felé vettem az irányt.
-Jó reggelt-köszöntem.
-Oh, jó reggelt.-nézett rám a pultban ülő hölgy.-Miben segíthetek? Mi járatban ilyen korán?-pislogott rám furcsán.
-Ömm... Krystal Payne-hez jöttem. A párja vagyok.-mondtam a nőnek, aki csak aki úgy bámult rám, mintha nem is ezen a bolygón lennék, hanem egy távoli galaxisban.-Khmm... Hölgyem!-köszörültem meg a torkomat.
-Ja, Igen. Krystal Payne párja. Értem. Oké. Akkor biztos tudja, hogy hol a szobája.-mondta egy 1000 vattos mosoly kíséretében.
Vissza mosolyogtam rá és bólintottam. Elléptem a pulttól, és még hallottam,ahogy a nő felsóhajt és azt mondja :
-Micsoda mázlista ez a Krystal Payne.
Én csak elfordutam és mentem Kry szobája felé.
Mikor oda értem kopogta és aztán Kry hangját hallottam.
-Tessék!
Lassan benyitottam és Krystal háttal volt nekem.
Becsuktam magam után az ajtót, mögé léptem, és hátulról átöleltem.
-Szia édes!-suttogtam a fülébe ő pedig elmosolyodott.
-Sziiia!-fordult meg és azzal a lendülettel megcsókolt.-Hogy-hogy itt vagy? Értem jöttél?-nézett nagy szemekkel.
-Gondoltam utazás előtt még benézek. És... Érted??-vontam fel az egyik szemöldökömet.
-Aha. Liam nem mondta, hogy ma mehetek haza?-kerekedtek el a szemei Kry-nak.
-Nem. De most akkor jössz velünk Los Angelesbe??-mosolyodtam el szélesen.
-Elvileg igen.-mosolygott rám vissza.
-Akkor gyorsan pakold össze a cuccaidat és menjünk haza!.-mondta és megöleltem.
Kry lehúzta az ágyáról a nagy rózsaszín bőrőndjét és kihúzta magát.
-Készen vagyok főnök úr!.-mosolygott elég izgatóan.
-Akkor menjünk!-mondtam és kikaptam a kezéből a bőröndöt.
-Várj nekem még szólnom kell Selenának, hogy most megyek. -mondta és eltűnt a szemem elől.
Kimentem a szoba elé, és megvártam Kry-t.
Nem sokkal később meg is érkezett.
-Na, akkor menjünk haza.-mondta boldog mosollyal és elindultunk kifelé.
Kézenfogva mentünk a kocsimig, aztán bepakoltam a csomagtartóba Kry cuccait, és indultunk is.
-Nagyoon-nagyon hiányoztál.-fogtam meg a kezemet Krystal.
-Te is.-pusziltam meg a haját.
Amikor hazaértünk bevittem a cuccokat és Kry-t mindenki nagy örömmel várta és üdvözölte.
Aztán leesett, hogy Liam miért vigyorgott olyan ravasz fejjel.
-Te hülye! Miért nem szóltál, hogy ma engedik hazaa?!-mondtam nevetve és vállba boxoltam.
-Meglepetésnek szántam!-nevetett vissza Liam.
-Hát, jól megleptél.-löktem meg finoman.
-Na jó, akkor mikor induluuunk??-Kry.
-Még három óra.-mondta Harry ránk vigyorogva.
-Pont van időm pakolnii!!-ugrott Kry és azonnal felment a szobába.
Utána mentem én is.
-De régen jártam itt.-mondta szomorú arccal.
Meglátta a nyúlketrecet és odament.
-Jaaj de édes vagy! Emlékszel még rám?-simogatta meg a nyuszi orrát, aki csak, mintha értette volna amit Kry mondott, hozzábújt.
-Még van 3 óránk. -mentem oda mögé.-És te hamar össze pakolsz... Szóval, nem csinálunk valami...... Érdekeset?-motyogtam Kry nyakába, és elkezdtem csókolgatni.


*Krystal szemszöge*


Megfordultam és lelöktem Zaynt az ágyra. Ráültem csípőjére és megcsókoltam. Közben felfelé kezdtem húzni atlétáját, míg végül le nem vettem róla. Végig puszilgattam felső testét, majd elértem nadrágjához és azt is lehúztam. Boxeren keresztül kezdtem simogatni, majd lehúztam róla és úgy kezdtem verni neki. Lassan végig nyaltam párszor, majd az egészet bekaptam. 

-Óh anyám, mennyire hiányzott ez. - nyögött egyet. Gyorsítottam a dolgokat, mire Zayn hangosan a számba élvezett. Felült levette felsőmet, melltartómmal együtt és szájával kezdte kényeztetni a mellemet. Megmarkolta a fenekemet, mire egy kicsit felnyögtem. Ismét ölében ültem és dörgölőztem hozzá. Elhúzódott. 
-Idegesít ez a nadrág baby. - mondtam mély, szexis hangján. Levette rólam a nadrágot, majd egész egyszerűen magára ültetett. Lassan, majd egyre gyorsabban kezdtem rajta lovagolni. Felült, és magához húzott. Köröket írtam le csípőmmel, ami arra késztetett mindkettőnket, hogy hangosakat nyögjünk. Pár perc múlva mindketten hangosat nyögtünk és elmentünk. Lemásztam Zaynről. 
-Négy kézlábra.! - utasított. 
Tettem amit mondott, ő pedig keményen belém hatolt. Nem fogta vissza magát, erősen tolt és nagyon gyorsan, közben pedig melleimet markolta. 
-Zayn el fogok menni. MOST.! - az utolsó szót már kiabáltam. 
És abban a pillanatban el is mentem, Zayn pedig rögtön követett. 
-Aah baby, annyira hiányoztál. - ölelt meg.
-Te is.-pihegtem és ledőltem a hátamra.
Szépen lassan mindkettőnk lélegzete lelassult, végül felvette a normális tempót.
-Szerintem el kéne kezdeni felöltözni. Nekem meg még pakolni is.-mondtam és felálltam.
Felöltöztem és nekiálltam bepakolni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése