2012. december 23., vasárnap

~37. Fejezet : Holnap Karácsony, Megállapodás Louissal..~


Amikor kinyitottam a szemem a szobában sötétség uralkodott.
Zayn mellettem feküdt, de már ébren volt, és engem figyelt, ahogy alszom.
Felé fordultam, megcsókoltam, és hozzá bújtam.
-Mennyi az idő?-néztem fel rá pár perc után.
-Hmm.... ööö... Fél 7 múlt.-mondta halkan, és belepuszilt a hajamba.
-Jézusom!!-mondtam és felpattantam az ágyból.
Zayn csak kérdően, felvont szemöldökkel nézett.
Én leszaladtan az emeletről, és már majdnem mindenki lent volt.
-Sziasztook!-köszöntem vigyorogva, és én is lementnem.
-Na hellóó Csipkerózsika!!- köszönt Harry, is mert én még mindig vigyorogva rányújtottam a nyelvemet.
Zayn még fel vett egy farmert, hogy mégse csak egy alsógatyában legyen, és ő is lejött.
Ketten ültünk a konyhában, amikor betoppant Liam.
-Zayn, hallod, most hívott Simon, hogy még ma el kéne hozzá mennünk.-szólalt meg a bátyám.
-Oké. De... Ilyenkor már nem fogjuk már zavarni?-Zayn.
-Nem. Azt mondta, hogy éjfélig mehetünk, szóval, hozd rendbe a fejed, és go.-mondta biztatóan Liam.
Zayn felszaladt az emeletre, és megsülködött, belőtte a haját, és elment a fiúkkal.
Én, Viki és Sacci lent ültünk a nappaliban, és nekem eszembe jutott Sacci tegnap esti akciója.
-Sacci emlékszel a tegnap estére?-kérdeztem sokat sejtetve.
-Nem...-nézett összehúzott szemöldökkel.-miért mi volt tegnap este?
-Egy tök idegen sráccal csókolóztál, és amikor meg akadályoztalak, azt mondtad, hogy Harry egy begyöpösödött hülye, aki unalmas.-forgattam a szemem.
Viki végignézett rajtam és Saccin, de nem tudott megszólalni.
-Ugye Harrynek nem mondtad?-kérdezte halkan, lehajtott fejjel.
-Nem. Nem hiszed komolyan, hogy szarba keverném a barátnőmet.-komolyodott még jobban el az arcom.
-Persze, hogy nem. Megbízom benned.-mosolygott halványan Sacci.
Ezek után csak ültünk, és néztünk ki a fejünkből mindhárman.
Úgy este fél 11 körül lehetett, amikor a fiúk hazajöttek.
Én Zaynt egy jó nagy cuppogós csókkal köszöntöttem. Még mindig benne voltunk a csókban, amikor Niall szólalt meg.
-Egek, ne itt nyalakodjatok!! Menjetek szobára, ha már nagyon nem bírjátok.
-Niall, attól, hogy neked nincs kivel, mi még csókolózhatunk nem??-vonta fel a szemöldökét viccesen Zayn.
Niall csak megrántotta a vállát és becsoszogott a nappaliba.
Mi is utána mentünk, és leültünk. Eszembe jutott valami.
-Gyerekek van fogalmatok, hogy ma hanyadika van??-néztem a többiekre.
Ők csak értetlenül pislogtak rám, mint hal a szatyorban.
-Istenem!!-csaptam a homlokomra.- Holnap karácsony van!!-mondtam végül.
-Wahaaa!!!! Szülinapom leeeeesz!!!!-ugrált Louis.-pedig reggel még a fejemben volt!!-tapsikolt mint egy ovis.
Elég vicces látvány volt. Senki nem bírta ki röhögés nélkül.
-Juuuuuhuuuu!!De jóóó!!!! Végre 19 leszeeek!!!-ugrált Louis.
-Oké, nyugi Lou...-rántotta vissza a földre Liam.
-Hehe... Ahogy kiugráltad magad, vörös lett a fejed, és most úgy nézel ki, mint egy paradicsom akit elcsaptak egy serpenyővel....-kuncogott Harry, de a mondat végére már rázkódott a nevetéstől.
Ez a poén nekem esett le először, és én majd' leestem a kanapéról a röhögéstől.
Amikor a többieknek is leesett, ők is röhögni kezdtek, csak Louis ült a nappali közepén durcás fejjel.
Még mindig nevettünk, amikor Louis fel állt a földről.
-Ugye nem sértődtél meg??- kérdezte riadt arccal Harry.
-Nem. Viszont Kry légyszi gyere velem!-hívott.
Én Liamre pillantottam, aki egy nehezen észrevehetőt bólintott, megnyugtató képpel.
Még mindig kicsit aggódva, de felálltam, és követtem Lou-t.
Bementünk a szobájába, és leültünk az ágyra. Én direkt jó messzire tőle.
-Nyugi Kry. Én... Nem szeretnék már semmit tőled. Liam ráébresztett arra, hogy te Zayn barátnője vagy, és tényleg szeretitek egymást. Engem meg egy lány sem fog úgy szeretni, mint te Zaynt.-hajtotta le a fejét Louis.
Abban a pillanatban teljes szívemből megsajnáltam.
Nem tudom pontosan, hogy tettemet érzelmek, vagy csak a sajnálat vezérelte, de a hátára löktem Lou-t, rá feküdtem, és csókolni kezdtem.
Louis keze vándorolni kezdett, nekem pedig fogalmam sincs, hogy miért, de nem volt szívem megakadályozni.
Tudat alatt egyre rosszabbul éreztem magam. De jelenleg nem tudtam ezzel foglalkozni.
Louis átfordított a hátamra, és benyúlt a pólóm alá. Egyre feljebb húzta, miközben hevesen csókolt.
Tényleg nem tudom, hogy miért hagytam neki. Tudom, nem lett volna szabad, de... de én nem is tudom, hogy mit hittem.
Már Louison csak egy alsó gatya volt, rajtam meg csak fehérnemű, amikor észhez tértem.
-Louis állj!! Ezt fejezzük be! Én ezt nem akarom, kérlek hagyj!!-löktem le magamról.
-Most mi van??-nézett értetlenül, zavarodottan Lou.
-Nem tudom, hogy miért támadtalak le, de sajnálom. Én nem akarom ezt. Tényleg szeretem Zaynt, és nem szeretném ennél jobban felszarvazni. Így is rosszul érzem magam emiatt.-mondtam, miközben nagyon gyorsan felöltöztem.
-Tényleg... Jó, igazad van.- ült fel mellettem lassan Louis is.
-Fejezzük be ezt az egészet oké? Legyen minden úgy, ahogy régen. Felejtsük el, hogy mi valaha csókolóztunk, és hogy idáig eljutottunk!-mondtam neki a kezét fogva, és már majdnem sírva.
-Jó. Megpróbálom. De nem ígérhetek semmit.-rázta a fejét Louis.
-Nem szeretnék veled rosszban lenni, így kérlek tedd meg.-mondtam, adtam egy puszit az arcára, felálltam, és kimentem.
Próbáltam minden erőmmel visszatartani a könnyeimet. Lementem a nappaliba, ahol Zayn már nem volt ott. Csak Liam, Viki és Niall.
Mielőtt bármit kérdezhettem volna, Liam felfele biccentett a szobánk felé.
Felmentem, és láttam, hogy Zayn mélyen alszik. Szerintem még mindig fáradt volt, mert ruhástul aludt be.
Olyan édesen aludt a plüssmacija mellett, hogy nem volt szívem felkelteni.

De észrevettem valamit. Egy papírt a farzsebében.

Odamentem, és óvatosan kihúztam a négybe hajtogatott A/4-es lapot Zayn zsebéből.
Kinyitottam a lapot, és amikor elkezdtem olvasni, azt hittem elájulok, vagy infarktust kapok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése