2012. december 17., hétfő

~30. Fejezet : Karácsonyfa Vásárlás, Mézeskalács Sütés, Liszt Csata.~

*Reggel*

Ahogy lementem a nappaliba, mindenkit lent találtam. Ahogy láttam engem vártak.
-Kry! Öltözz fel gyorsan!-mondta Viki anyukásan.
-Minek? Most keltem fel basszus.-dörzsölgettem a szememet.
-Megyünk karácsonyfát venni! Na menj már öltözni!-Liam.
-Jól van már Lina!-forgattam a szememet fáradtan mosolyogva.
Felmentem és nekiálltam valami ruhát keresni.
Végül találtam egy egész elfogadható ruhadarabot.
Felvettem, feldobtam egy jó sminket, csípőig érő barna hajamat leengedve hagytam. Felvettem egy karika fülbevalót, és készen is álltam az indulásra.





Amikor lementem az emeletről Zayn, Niall és Louis tátott szájjal néztek rám.
-Most mi van?-kérdeztem zavarodottan.
-Ja, semmi. Jó ez a ruha...-Louis.
-ööö...Köszi.-mondtam, miközben be vánszorogtam a konyhába.-Na? Én készen vagyok. Mehetünk.-húztam ki magam.
Itt is mindenki csodálkozva nézett rám.
-Már megint mi van?-tettem csípőre a kezem.
-"Kicsit" dögös vagy.-nézett végig hosszú lábaimon.- De szerintem senkit nem zavar.-mondta nyugodtan Harry, mire Sacci adott neki egy taslit.
Erre felsóhajtottam.
-Szóljatok, hogy legközelebb eszembe se jusson ezt felvenni.-motyogtam, miközben kimentem a konyhából.
-Dehogy szólunk. Há' hülye vagy te?-Nézett végig rajtam Louis is.
-Fuuuh.....-sóhajtottam, és tovább mentem.
-Tényleg nagyon dögös vagy...-jött oda hozzám Zayn és átkarolta a derekamat.
-Köszi.-csókoltam meg.
-NAA AKKOR MEHETÜÜÜNK!!-kiabált Viki, és mindenki elkezdte felvenni a cipőjét.
Én a kedvenc téli magassarkúmat vettem fel.




Elindultunk oda, ahol fát lehet venni. Igazából fogalmam sem volt, hogy tulajdonképpen hol is van az. Csak követtem Liam kocsiját.
Végül egy fenyőfa árusnál kötöttünk ki. Mindannyian becsődültünk, hogy kiválasszuk a legjobb fenyőt.
-Úúú!! Ezt, Ezt lécci ezt!!!!-pattogott Loui.
-Jézusom Louis. Ezt biztos nem. Mekkora már ez?? Szerinted egy akkora nappliba mint a miénk, hogy nézne ki ez a majdnem 150 centis fenyő??- csaptam a vállára.
-Heheheee... Majdenm akkor, mint te vagy...-ondta idióta röhögéssel Niall.
-De szemét vaagy!!-nyújtottam ki rá a nyelvemet vigyorova.
-Én is téged Kry.-mondta vihogva és tovább nézelődött.
Mi Zaynnel kézen fogva sétáltunk és nézelődtünk a fák között.
Megint összefutottunk 2 lánnyal akik 1D rajongók voltak. Hallottuk, hogy a szüleik nem akarták ide egnedni hozzánk a lányaikat,de végül csak ide jöttek.
-Sziasztok! Zayn! Kaphatunk egy aláírást? Meg csinálunk fotót?-kérdezte a lány lelkesen.
-Persze!-válaszolt Zayn, és gyorsan lefotózkodtak, meg aláfirkantott Zayn két lapot.
-Köszi Zayn! Sziasztok boldog karácsooonyt!!-integettek.
Mi csak utánuk mosolyogtunk.
-Fuu Zayn nézd csak! Ez nem lenne jó otthonra?-mutattam egy 2 méteres nagyon szép fára.
-Szerintem szép. Szóljunk a többieknek, ho....-erre megjelentek előttünk a többiek.-vagy mégsem.
-Megvan a tökéletes fa!-mutattam arra a szépre ott mellettünk. Odajöttek, nézegették, vzsigálgatták, végül Harry szólalt meg.
-Ez lesz az idei karácsonyfánk!-emelte a magasba mutató ujját Harry.
-Remek! Akkor vegyük meg.-csaptam össze a tenyerem.
Megvettük a fenyőt, és indultunk is haza.
Én és Zayn még beszaladunk ide-oda sütinek valót venni, aztán mi is siettünk haza.
-Vikii, Saccii!!! Gyertek lányok!!-kiáltottam, ahogy beléptünk a házba.
-Mi van? minek kellünk?-loholtak le szinte azonnal a lépcsőn.
-Sütit sütünk. Kellenek a lányok.-mosolyogtam.
-Sütiii??? Hooool??-rohant le a lépcsőn teljes gőzzel Niall.
-Nyugi Niall! Még csak meg akarjuk sütni!-nézett rá furán Saccii.
-Ja, oksi. Akkor én visszamentem a szobámba.-mondta szomorúan Niall.
-Mi meg álljunk neki a sütögetésnek!-mondtam, és a szatyrokkal a kezemben elindutlam a konyha felé.
Megcsináltuk a mézeskalács tésztát, és elővettük a formákat is.
Mindenki nyomott ki formákat. Még a fiúk is.
Amíg ők szórakoztak a mézeskalács tésztájával, aggid én sorra tettem bele a tepsikbe a kivágott formákat.
Amikor már minden a sütőben volt, kikeverem a különböző színű cukormázakat.
Volt Piros, rózsaszín, kék, zöld, fehér meg lila. Vettem ilyen díszítő gyöngyöket is.
Mikor kisültek a mézeskalácsok, kicsit kiettük a teraszra őket, hogy hamarabb kihűljenek.
Amit bevittünk a teraszról azt rögtön el is kezdtük díszítketni.
-Niall légyszíves ne a szádba nyomd ki azt a cukormázat, hanem mondjuk rá a sütire.-magyaráztam a kis haspóknak.
Innen folytatta a díszítést. Ahhoz képest, hogy szinte felnőttek vagynk, olyan mézeskalácsokat csináltunk, mint az óvodások.
Éppen nagyban díszítettem, amikor el jött mellettem Liam, és a képembe vágott egy marék lisztet.
-Ezt a Linázásért Kry.-röhögött.
-Igen Lina? Biztos ezt akarod??-néztem rá felvont szemöldökkel.
beszaladtam a konyhába, kiöntöttem egy tálba két kiló lisztet, és azzal tértem vissza a nappaliba.
Liam háttal állt ár nekem, így nagyon jól hátba tudtam támadni.
Fogtam a tálat, és hátulról Liam fejére borítottam, és a fején hagytam a tálat.
Karba tett kézzel álltam, és angyalian mosolyogtam, amikor megfordult.
Hihetetlenül nagy nevetésbe kezdtem ahogy megláttam a fehér fejét és testét.
-Jólvan hugi...-mondta nyugodtan, és kihozott minden lisztet amit talált a konyhában, és kibontott egyet.
-Na neeem! Nem, nem nem.... maradj ott!-mondta vigyorogva.
Ő felém lépett. Én Zaynhez bújtam, hogy ne találjon el Liam, de nem érdekelte, Zaynt is nyakon öntötte liszttel.
Erre mindenki nagy liszt csatába kezdett.
Lisztes volt már mindenki, és fehér mint a fal, amikor elfogyott a liszt.
-Na remek. Pedig holnap bejglit akartam sütni...-mondtam duzzogva.
-Majd veszünk lisztet nyugi. De jó buli volt.-nevettek a többiek.
-Igen, nagyon.-nevettem én is, és háttal lefeküdtem a jó lisztes padlóra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése