2012. december 26., szerda

~2. Évad 1. Fejezet :Kösz Louis.../Évad Nyitó/.~

Nos, igen. Vége lett 2010-nek is.
Mi egy orbitális nagy bulival zártuk az évet.
Mindenki jól érezte magát. és Nem kicsit volt mindenki berúgva.
Én még mindig érzem a sok pia hatását, így 2011 január 3-án reggel.
Csak én voltam lent a nappaliba, és csöndben, csukott szemmel elterültem a kanapén.
Aztán minden előjel, vagy hang nélkül valaki megcsókolt.
Éreztem, hogy nem Zayn. Hiszen, egyrészt felismerem a csókját, másrészt ő nem ilyen siettetőn csókol.
Kipattantak a szemeim, és ellöktem magamtól LOUIST!
-Már meg mi a jó fenét művelsz?!-ugrottam fel, és mostmár elég csúnyán felpofoztam.
-Most mi van nyuszó?? Tegnap nem ellenkeztél.-mosolygott Louis.
-Hogy mi van?!-kerekedett ki a szemem.
-Mi a baj cicu? Mit csináltok Louissal, hogy így kiabálsz?-ölelt át hátulról Zayn.
Én erre nem tudtam mit mondani, de Louis szóra nyitotta a száját.
Tudtam, hogy el akarta szólni magát.
Gyorsan kitaláltam valamit, mielőtt Lou mondhatta volna ki az igazságot.
-Áhh... Semmi édes. Semmi küldönös, vagy érdekes.-és teljes testemmel Zayn felé fordultam, és elkedztem a konyha felé tolni.
-Jól hazudsz Krystal!-szólt utánunk Louis.
Abban a pillanatban a szívem megállt egy pillanatra. Mint, ahogy Zayn is mellettem.
-Hazudsz?? Miről hazudsz?-nézett rám Zayn zavarodva.
-Louis ne beszélj hülyeségeket! Nem jó poén.-próbáltam természetes maradni, de ahogy Zayn elkomolyodó arcát láttam nem sikerült.
-Miért hazudsz Kry?-néeztt rám szelíden Zayn.-Mostmár látom, hogy hazudsz. De mit kell annyira eltitkolni előlem?-Zayn.
Louis gúnyos fejjel rám vigyorgott.
-Mondd csak el Krystal!-Louis.
-Louis...-kezdtem, de aztán olyan erővel az ajkamba haraptam, hogy elkezdett vérezni.
-Na mondd csak Kry. Vagy ilyen helyzetben már nem vagy olyan nagylány?-kért számon Louis.
Én egyre gyorsabban vettem a levegőt, szívem egyre gyorsabban kalimpált. Szememet könnyek öntötték el ahogy Zaynre néztem.
-Fejezd be Louis! Mindek kell kínozni??-ugrott oda Liam engem védve.
Én nem szóltam semmit, csak megfordultam és felszaladtam a szobába.
Hallottam, ahogy két ember feljön a lépcsőn, és Louis hangját, ahogy azt mondja:
-Na várj csak! Gyere és én elmondok mindent, amit Krystal nem mondott el neked eddig.
Most meg tudtam volna ölni Louist. Hogy tehet velem ilyet?? Tudtam, hogy mostmár én hiába tennék bármit, Louis akkor is elmondaná neki.
Nem is emlékszem, hogy hogyan de a gondolatban mérgelődés közben elaludtam.
Már csak arra keltem, hogy valaki motoszkál a szobában. Azt hittem, hogy csak a nyuszi kaparászik a ketrecében, de nem.
Zayn pakolt egy bőröndbe ruhákat. A saját ruháit.
-Mmmm...Zayn. Mit csinálsz?-ültem fel az ágyon.
Erre felállt, és felém fordult. Szemei vörösek voltak, és kisírtak.
-Hogy tehetted ezt velem Kry?-kért számon viszonylag nyugodt hangon.-Hogy feküdhettél le Louissal? Éppen Louissal?!-vált egyre idegesebbé a hangja.
Na erre nagyot néztem. Lefeküdni?? Louissal?? Jézusom, miket hazudozhatott Louis.
-Mi?? Nem! Nem feküdtem le vele!-próbáltam kiszedni magam a szarból.-Ezt tényleg csak hozzá tette!
-És mi a garancia rá, hogy nem hazudsz? Louis elég hihetően adta elő az egészet. Ne tagadd kérlek!-Zayn.
-Jó! Tudod mit? Higgy neki! Végülis, csak velem vagy együtt több, mint fél éve, velem bújsz ágyba minden este, de igazad van, Louisnak kell hinni.
-Nem is érdekes! Úgy is elmegyek. Vége Krystal. A kapcsolatunknak annyi!-vágta oda nekem Zayn, majd elfordult és megint pakolni kezdett.
-Maradj csak! Megyek én!-mondtam idegesen, és csak egy sporttáskéba hajigáltam bele pár göncöt, összeszedtem a mobilom és pénztárcám, és le is mentem az emeletről.
-Hova mész hugi?-kérdezte Liam egy szendviccsel a kezében.
-El. Louis szépen bekeverte közém és Zayn közé a szart.-ezt már sírva mondtam.
-Mesélj el mindent hugi!-ültetett le Liam, de én rögtön fel is álltam.
-Nem. Elmegyek és ennyi. Mondd meg Zaynnek, hogy többet nem lát.-és felkaptam a kocsikulcsot, és elmentem.
Anyuhoz mentem. Megálltam a ház előtt, és berohantam.
-Jézusom kicsim kopogni vagy csöngetni?-szaladt ki a konyhából idegesen.-Szűz anyám! Mi a baj drágám?-közeledett hozzám lassan.
-Semmi. Csak... Nem bírom ezt tovább. Zayn szakított velem, mert Louis hazugságát hitte el, Louis meg tönkretette az életemet.-bőgtem.
-Nyugodj meg édesem! Menj fel a szobádba! csinálok egy meleg kakaót, felmegyek utánad és elmesélsz mindent!-mondta és én elindultam fel a szobámba.
Annyira régen jártam a szobámban. Ahogy beléptem Zayn illata csapott meg. Olyan volt, mintha kivágtak volna egy darabot a szívemből.
Bejjebb mentem és leültem az ágyra. Még erősebben éreztem azt az eszméletlenül jó, Zayn illatot.
Az ágynemű ugyan úgy volt, mint aznap, amikor itthagytuk. Hátra fordultam, és megláttam Zayn egyik pólóját az ágyon. Az volt rajta amikor legutúbb itt aludtunk.
Megfogtam, és mélyen beleszagoltam. Leeresztettem az ölembe a pólót és lehajtott fejjel csönbden rámtört a sírás.
Nem tudtam felfogni, hogy szakított velem. Nekem ő a mindenem. A legfontosabb dolog ő a világon számomra.
Anyu trappolására eszméltem gondolataimból. Szép nyugottan csoszogott fel a lépcsőn, aztán betért a szobámba.
-Itt vagyok kicsikém.-és odaadta nekem az egyik kakaós bögrét.- Na mesélj!-utasított és árgus szemekkel kezdett figyelni.
Elmeséltem neki az egészet. Mire a történet végére értem, a könnyeim megint záporozni kezdtek.
-Ez szörnyű kicsim...-simogatta anyu megnyugtatóan a hátamat.
Egyszer csak csöngettek.
-Megyek. Nyitom én.-mondta és leszaladtam a lépcsőn.
Kinyitottam az ajtót és a küszöbön kívül Liam állt.
-Hogy vagy hugi?-ölelt meg amint meglátott.
-Mit gondolsz? Most dobott a szerelmem egy közeli barátom szarkeverése miatt. És nem örülök.-haraptam be szomorúan az alsó ajkamat.
-Liaaam! Kisfiam de jó téged is látni!-ölelte meg anyu, ahogy lejött a lépcsőn.
-Szia anyu.-üdvözölte Liam.-Kry, gyere csak!-mondta és megfogta a kezem és felmentünk a szobámba.
-Mi vaan?-ültem le, mint egy durcás kisgyerek.
-Zayn mindent elmondott. Figyelj hugi! Velem legyél őszinte! Tényleg lefeküdtél Louissal?-nézett rám nagy szemekkel.
-Nem. Egyszer... jutottunk el odáig, hogy rajta már csak egy alsó gatya volt, rólam meg hiányzott a felső. De megállítottam! Nem volt semmi komoly köztünk.-magyaráztam.
-Én elhiszem hugi. De Louis olyanokat mondott Zaynnek, hogy ti igen durván, én nem is egyszer szexeltetek.-rázta a fejét Liam.
-Áááá!!!-kiáltottam el magam, és lelöktem az asztalkámról egy üvegpoharat, ami szilánkokra tört.
-Én már nem tudok mit tenni. Rajtad és Zaynen múlik minden.-mondta Liam, aztán felállt és csendben kisétált a szobámból.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése