2012. december 18., kedd

~33. Fejezet : Niall És A Szendvics, Louis Titka.~

Reggel Niall keltett bennünket.
-ÉBRESZTŐŐŐŐ!! ÉBRESZTŐŐŐŐ!!!!-ugrált rajtunk.
-Jézus mi van ég a ház?-emeltem fel a fejemet.
Zayn mozdulatlanul aludt tovább.
-Krystaaaaaal!!!! Csinálj nekem egy szendvicseeeet!!!!-hisztizett Niall.
-Miért a többiek nem hajlandóak vagy mi??-ültem fel.
-El ment mindenki. Vásárolnak. De ugye csinálsz nekem egy szendvicseet???-hajolt bele az arcomba Niall.
-Lásd, hogy milyen rendes vagyok, csinálok fiam.-nevettem, és felálltam.
Niall tátott szájjal nézett. Aztán észrevettem, hogy nincs rajtam semmilyen ruha. Még egy bugyi se.
-Wáá! Niall azonnal menj ki!!-kiabáltam rá eltakarva a melleimet, mire ő azonnal a szemét takarta el, és kirohant a szobából.
-Mi történt? Miért kiabáltál?-fordult meg Zayn.
-Mert elfelejtettem, hogy nincs rajtam semmi ruha, és felálltam. Niall meg itt volt a szobában.
-Az szép. Most aztán jó napja van. Látott téged egy szál semmiben, és még szendvicset is csinálsz neki. Boldog lehet.-nevetett Zayn, és visszadőlt.
-És te nem is csinálsz semmit?-kérdeztem nevetve.
-Most már mit tudok? Látott, látott. Kész ez ellen már nem tudok semmit tenni.-nevetett egyre jobban.
Én hozzávágtam egy párnát.
-De egy kis köcsög vaaaagy....-vigyorodtam el én még jobban.
-Én is szeretlek.-mondta heherészve.
-Na jó, megyek csinálok ennek a zabagépnek egy szendvicset.
-Ruha!-mondta utánam, mikor a kezem már a kilincsen volt.
-Basszus de szőke vagyok...-mondtam, és felkaptam egy bugyit, fölé Zayn egyik hosszú, Bob Marley-s felsőjét, és lementem a konyhába, ahol Niall eltakart szemmel ült.
-Van rajtad ruha?-kérdezte félve.
-Nem, Niall anyaszült meztelenül jöttem le neked szendvicset csinálni. Persze, hogy van...-forgattam a szememet.
-Akkor jó.-nyugodott meg.
Elkezdtem neki megcsinálni a szendvicset, és amikor egyet megcsináltam elé tettem.
-Ezt komolyan gondoltad?-nézett rám elég viccesen Niall.
-Nem felel meg?-kérdeztem vissza.
-A szendviccsel semmi bajom, de csak egyet kapok?-eresztett felém árva kiskutya szemeket.
-Nem, Niall, csinálok még egyet.-álltam fel a székről, és nekiláttam.
-Még kettőőőőőőt!!-szólt utánam Niall, mire én nem szóltam semmit, csak sorra csináltam a szendvicseket.
Aztán valaki megfogta hátulról a derekamat, és adott egy puszit a nyakamra.
-Nekem is csinálsz, ha szépen megkérlek??-Zayn.
-Persze, hogy csinálok.-mondtam, és megpusziltam.
Megcsináltam 6 szendót. Abból kettő még Niallé volt, 3 Zayn-é és egy az enyém.
Kajálás közben hazajöttek a többiek is.
-Na hali. Mit vettetek?- álltam fel, és kikaptam Harry kezéből a szatyrokat, és bementem velük a konyhába.
Kipakoltunk mindent, és elraktunk a helyére.
Mindenki leült ezek után a nappaliba, és tv-ztünk.
-Krystaal, gyere egy picit!-állt fel Louis félrehívva engem.
-Hát jó.-mondtam, és én is felálltam Zayn öléből, és felmentem Lou-val az emeletre.
Mikor felértem bementem Louis után a szobájába.
-Na jó. Én nem bírom tovább magamban tartani.-mondta Louis.
-Mit Lou??..-ültem le mellé és simogatni kezdtem a hátát.
-Ellőre is bocsásd meg amit most tenni fogok...-mondta.
Én nem értettem a helyzetet és épp gondolkozni akartam rajta, amikor Louis letámadott.
Megcsókolt. Erősen csókolt. Olyan erősen, hogy az már-már fájt. Nyelvével szétfeszítette össze szorított ajkaimat, nekem pedig esélyem sem volt ellenkezni, sem elszakadni tőle, mert magához szorított.
Úgyhogy hagytam magamat. Louis sokáig csókolt, majd amikor elhúzta az arcát én csak egyet kérdeztem.
-Befejezted?
-Be.-válaszolt.
-Ez mi volt Lou?? Minek csókoltál meg??-kértem számon végül.
-Tudod, én már.... jó ideje titkon szerelmes vagyok beléd. És kezd elegem lenni, hogy mindig Zaynnel csókolózol, ölelkezel, stb.-mondta fejrázva.
-Louis én szeretem Zaynt. És nem szeretném még egyszer elveszíteni.-lehajtottam a fejemet.
Louis megölelt, de keze lejjebb csúszott. A derekam helyett a fenekemet fogta meg.
-Ömm... Louis a kezed.-figyelmeztettem.-Figyelj... ezt majd megbeszéljük. De egy biztos. Nekem Zayn mellett van a helyem, és nem más mellett.-mondtam halkan, és kimentem a szobából.
Amikor lementem próbáltam zavartalan fejet vágni, nehogy Zayn, vagy bárki észrevegye.
Egész este jól el tv-ztünk. Néha Louis vetett felém egy-egy kósza pillantást, ahogy Zayn ölében ülök és átölel.
Aztán mi felvonultunk Zaynnel kicsit.... barátkozni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése