2012. december 31., hétfő

~2. Évad, 4. Fejezet : Los Angeles.~

Miután összeszedtem a cuccaimat, megcsókoltam Zaynt és lementünk a nappaliba.
-Krystal, Zayn, legközelebb lehetne kicsit halkabban?-mondta vihogva Niall.
-Hugi, konkrétan mindent hallottunk.-röhögött Liam.
Én csak riadtan néztem és alsó ajkamat beharapva pillantottam Zayn felé. Ahogy összeütközött pillantásunk mindketten elröhögtük magunkat.
-Bocsi..-nyögtem ki végül még mindig kicsit nevetve.
Végül mindenki fel állt,  és elindultunk.  Én fel vettem az egyik úgy nevezett : "Utazós Magassarkúmat".
A reptéren egy csomó tinilány elkapott minket és letámadták a fiúkat autogramért és fotóért.
Elkészültek mindennel és mi majdnem sikeresen lekéstük a repülőt.
Aztán becsekkoltunk és elindultunk Los Angelesbe.
Hosszú volt a repülő út. Nagyon hosszú.
Fél úton járhattunk, amikor valamitől rosszul lettem.
Felpattantam és kirohantam a WC-re ott pedig kijött aminek ki kellett jönnie.
Aztán visszamentem és Zayn éppen velem szembe jött.
-Jól vagy?-kérdezte feszült tekintettel. Aggódott. Persze, hogy aggódott. Nem is ő lett volna, ha nem teszi.
-Ühüm. Persze.-suttogtam, megfogtam a kezét és visszahúztam a helyünkre.
Visszaültünk és  én elaludtam Zayn vállán.
Nem tudom, hogy mennyit aludtam, de Zayn ébresztett fel.
-Kry, szívem leszálltunk.-simogatta meg a combomat Zayn.
-Hmm... Okéééé......-mondtam kómásan és kinyújtóztam.Ránéztem az órára, ami hajnali fél 1-et mutatott.
2 percre rá bemondták, hogy kapcsoljuk be az öveket, mert megkezdték a leszállást.
A leszállás alatt hamar teljesen magamhoz tértem és mindenki megindult lefelé a gépről.
Együtt szálltunk le és mentünk a cuccainkért.
A repülőtér parkolójában egy nagy fekete limuzin várt ránk. Én csak csodálkozva összenéztem Zaynnel és a többiekkel. Hát oks.-gondoltam magamban.
Kiszállt belőle egy nagy és ijesztő alak. Pöppet megijedtem és idegesen bújtam Zayn vállába.
-Szevasztok srácok!-köszönt kedvesen.-Öö... Azt hiszem veled még nem találkoztam-nyújtott felém kezet.- Paul vagyok. -mosolygott barátságosan. Én visszamosolyogtam rá és kezet ráztam vele.
-Krystal Payne..-mondtam mire ő mégszélesebben elmosolyodott és a bátyámra nézett.
-Szóval ő a kishùgod?
-Ahham.- felelt Liam.
-És az én barátnőm. -húzta ki magát büszkén Zayn.
Paul csak mosolygott.
-Na gyerekek akkor üljetek be és irány a szálloda..-nyitotta ki a limuzin ajtaját nekünk. Mi beültünk és már mentünk is.
10 perc utazás után megálltunk egy nagy épület előtt.
Bevonultunk a hatalmas luxus szallodába, és Paul elintézett mindent. Kiderült, hogy előre le volt foglalva a szobánk. A szálloda legnagyobb szobájában szálltunk meg. A legfelső emeleten volt. Felmentünk és egy hihetetlen méretű szobába léptünk be. A tetőtérben volt egy része és valami medence szerűség volt az òriási erkélyre beépítve.
-Hát oks... - csak ennyit tudtam kinyögni, mert szinte elállt a lélegzetem.
Aztán mindenki bejjebb csődült és megcsodálta a hálószobákat.
-Ez az enyéém!!!-ordította Niall épp akkor és arra a szobára, amit én és Zayn akartuk lestoppolni.
Niall azonnal hasast ugrott a nagy francia ágyra.
Én nevetve néztem Zaynre. Látta rajtam, hogy én is ezt a szobát akartam lefoglalni.
-Aha, meg a francokat Niall- ment utána Zayn.- Ez én és Krystal szobája lesz, úgyhogy emeld fel szépen a szőke fejedet az ágyunkról.-mondta nevetve Zayn.
-Én ezt a szobát nem hagyom el!-makacskodott Niall.
-Nos, akkor Mr. Horan sajnos erőszakkal kell magát eltávolítanom a szobábòl. - mondta vigyorogva és elindult Niall felé. Rá vetődött, megragadta Niall két bokáját és lehúzta az ágyról.
Ahogy leért a földre, Niall igen csúnyán lebucizta a padlót. Amikor én azt a mozdulatot megláttam, térdre rogytam a röhögéstől.
Annyra röhögtem, hogy alíg kaptam levegőt és egyszer csak elkezdtem sípolni. Mikor meghallottam, hogy milyen hangot adok ki, még jobban rám jött a röhögőgörcs és még inkább nem kaptam levegőt. Már tiszta könny volt az arcom. Nagy nehezen le tudtam állni a folyamatod nevetéssel.
Zayb és Niall csak álltak felettem és ők is rázkódtak a nevetéstől. Feltápászkodtam a földről es nagy mély levegőt vettem.
-Oké mostmár minden rendben. -mondtam mosolyogva. Zayn felém lépett és adott a számra egy puszit.
-Én meg elintéztem a szobánkat.
-Remeek!-örvendeztem és adtam Zayn arcára egy puszit.
Aztán visszamentünk a nappaliaba, ahonnan behordtuk azokat a cuccainkat, amiket Paul már felhozott.
Ki sem pakoltunk, de mindenki elment aludni. Fáradtak voltunk. Nagyon.

Éjjal olyan 3-4 körül arra keltem, hogy mellettem Sacci suttog.
-Krystal. Kelj fel kérlek!-ébresztgetett.
Én a szememet dörzsölgetve és a fejemet fogva ültem fel.
-Hmm...?
-Segíts kérlek!- mondta könnyes szemmel, amire én megijedtem.
-Jézus mi a baj.?-nyíltak tágra csipás szemeim.
-Gyerr, kint elmondom. Nem akarom, h Zayn meghallja.-húzott fel az ágyamból.
Kimentem vele a nappaliba és leültünk a hatalmas nappaliban.
-Na mi van?-szegeztem rá a tekintetem.
-Hát az, hogy Harry mostanában annyira furcsa...
-Hogy érted?
-Hát... Olyan visszahúzódó velem szemben. Mintha már nem szeretne. Vagy lenne neki valaki más.-suttogta és a könnyei végigfolytak az arcán.
-Nyugi, nem lesz semmi gáz-öleltem meg finoman.
-De mi van, ha van neki valaki más? Mi van, ha megcsal?-hüppögött a vállamba.
-Tudod mit? Kiderítem, hogy ki van vele oké?-ajánlottam.
-Jó. -szipogott.-de hol aludjak?
-Egyelőre tegyél úgy, mintha minden rendben lenne. -javasoltam.
-Na jó. Köszi, h így az éjszaka közepén meghallgattál-ölelt meg megint.
-Ugyan. Tudod, hogy téged bármikor, bárhol meghallgatlak.-öleltem meg. - na mejnünk aludni!-álltunk fel.
Lekapcsolgattuk magunk után a villanyokat és mindenki elment a saját szobájába aludni.

Reggel én és Zayn keltünk a legkorábban.
-Ma délután kezdünk neki a forgatásnak.-mondta Zayn, miközben izgatóan szexi mosollyal az arcán leheveredett a kanapéra és az ölébe húzott.
Nem bírtam ki, hogy ezt ne tegyem meg, de úgy ültem az ölébe, hogy lábaimat össze tudjam kulcsolni a hátánál. Elhelyezkedtem és szenvedélyesen megcsókoltam. Ajkaink és nyelveink zavarbaejtő módokon játszottak egymással. Zayn néha beleharapott az alsó ajkamba. Ez nekem nagyon tetszett.
Annyira beindította őt a csókunk, hogy éreztem, ahogy elkezt 'valami' keményedni a nadrágjában.
Zayn elkezdte lehúzni rólam a babarózsaszín pólómat, de megállítottam és elhúztam tőle a fejemet.
-Zayn szerintem ezt nem most kéne. Bármikor kijöhet, vagy felkelhet valaki.
Erre Zayn morgott egyet és beletörődött, hofy most ebben a percben nem kaphat nem engem, akármennyire is szeretne. De azért én továbbra is úgy ültem az ölèben.
A kis akciónk után nem sokkal felkelt Louis.
-Jó reggelt.-köszönt, mi meg hanyag hangon köszöntünk neki vissza.
Aztán szépen lassan mindenki kiszivárgott a szobájából csak ketten hiányoztak már.
Végül boldog mosollyal a képén Viki lépett ki Liam szobájából. (?!?!) Enyhén meglepett.
-Hát te? - kérdeztem gyanúsan mosolyogva.
-Tegnap megbeszéltül Liammel, hogy pontosan miért is tette azt, amit tett é vége a "szünetnek" kettőnk között!- ugrándozott boldogan Viki.
-Juhiiiii!!!!!!!!-ugrándoztam én is vele és megöleltem.-Annyira örülök!
-Ti ilyenkor mit is éretek pontosan?-kérdezte vicces fejjel Niall.
-Olyat, amilyet te sosem foooogsz!-nyújtottam ki rá a nyelvem és mindenki aki ezt látta elnevette magát.
Innentől leültünk és tovább pihentünk egészen addig, amíg Paul nem jött a srácokért.
Utána csak mi hárman csajok maradtunk otthon és úgy döntöttünk, hogy mivel itt LA-ben jó üzletek vannak, így mi elmegyünk itthoról VÁSÁROLNIIII! @.@

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése