2012. december 9., vasárnap

~18. Fejezet : Színpad, Kiesés, Éjszaka, Kalandok.~

Jane a csuklómnál fogva rángatott ki az öltözőből.
-Jane mi a fenét művelsz?? Hova rángatsz??-kértem számon.
-Mondtam már Krystal! Majd meglátod.-nevetett.
-Jézusom.... Kell félnem?

-Félned?? Neeeem... Rettegned kell.-vigyorgott gonoszan.
-Édes anyukáám!-fogtam a fejem.
-És most állj!-fékezett le előttem.-Figyeld! most jönnek a fiúk a második fordulóban.-Jane.
-Juhuuj!! -álltam és tapsikoltam.
Megnéztük ahogy énekelnek, és a végén, amikor beszélgettek a mentorokkal, Nicole Scherzinger feltett egy kérdést a fiúknak.
-Srácok. Simontól hallottam, hogy néhányótoknak van barátnőtök.-Nicole.
-Igen.-mondta Harry.
-És itt van minden barátnő? Már akinek van.-mosolygott Nicole.
-Hát...Igazából itt van minden lány, de csak nekem és Zaynnek van barátnőnk.-Liam.
-Hát akkor lássuk a lányokat! Hozzátok fel őket!-mondta ezúttal Cheryl Cole.
Ekkor Liam és Zayn leszaladt a színpadról. Zayn meg sem állt, csak megragadta a kezemet, és felcibált a színpadra.
Időm sem volt semmit mondani, sem pedig tiltakotni. Olyan gyorsan értünk fel a színpadra, hogy már csak azt vettem észre, hogy egy csomó szempár rám, Zaynre, és Vikire és Liamre szegeződik.
-Nos, ők lennének a mi csodaszép barátnőink!-Liam.
-Hogy hívják őket?-Nicole.
-Vitoria Stones.-mondta büszkén Liam.
-Krystal Payne.-mosolygott Zayn, miközben egy puszit nyomott a számra.
-Payne??-nézett nagyot a 4. mentor, akinek nem tudtam a nevét.-Van netán valami köze Liamhez?
-Igen ő a hugom!-válaszolt Liam.
-Fuh.. hát ez szép.-húzta fel a szemöldökét Cheryl.
-Na jólvan fiúk! Menjetek, fujjátok ki magatokat!-Simon.
Lementünk a színpadról, és visszamentünk az öltözőbe. 10 percet elbeszélgettünk, de a fiúk kimentek, hogy kiderüljön, tovább jutottak-e a végső döntőbe.
Mi is kimentünk (de persze nem a színpadra), hogy láthassuk mi lesz.
Mindenki feszült figyelemmel várta a kiseső versenyző nevét.
-A kieső fellépő pedig....... A One Direction.-közölte a műsorvezető, és a reménykedő mosoly lefagyott az arcomról.
Fel sem fogtam, hogy kiestek. Erősen az ajkamba haraptam, hogy ne sírjak.
A fiúk lejöttek a színpadról, és az én Zaynem szomorú arccal lépett oda hozzám, és magához szorított.
-Semmi baj Zayn! hihetetlenek voltatok, és az én meglátásom szerint hatalmas dolog egy ilyen tehetségkutató műsorban idáig eljutni.-nyugtattam egyszerre minden fiút.
-Igaz!-Louis. - Nem kell itt depizni! eljutottunk a végső 3-ba és csak ez számít.-mosolyodott el.
-Tényleg Igazad van Kry! -értett egyet Harry is.
-ÉS tényleeeeg!-Nialler.
-Akkor menjünk el bulizni, és megünnepelni, hogy ilyen teljesítményt nyújtottatok!-tett ajánlatot Vikk.
-Jó ötlet!-pattogott Louis.
-Akkor menjünk, vegyünk fel valami alkalomhoz illőt, és let's go to the partyy!!-vigyorogtam, és mindenki elindult az öltöző felé.
Az öltözőbe a fiúk elvonultak öltözni, én meg kint ültem. Gondoltam egyet, és bementem oda, ahol Zayn öltözött éppen.
Zayn meztelen felső teste, és csíkos alsógatyája szúrt szemet nekem először. Aztán az az édes rossz fiús mosolya.
 



odamentem hozzá, és meöleltem.
-Nagyon szeretlek, és tudd, hogy hihetetlenül büszke vagyok rád, és örülök, hogy a barátnőd lehetek!-megcsókoltam, aztán Zayn felöltözött, és kézen fogva kimentünk a többiek közé.
Elmentünk bulizni, és mindenki nagyon jól érezte magát.
Mi Zaynnel kissé ittasan úgy döntöttünk, hogy átmegyünk hozzám.
Kimentünk a klubból, és beültünk egy taxiba.
A Taxi kitett minket a ház előtt, és bementünk.
Éppen csak becsuktam az ajtót, Zayn nekiszorított a falnak, és csókolni kezdett. A nyakamon, a számon, az arcomon. Mindenhol.
Felkapott, lábaimat a dereka köré kulcsoltam, és valahogy felmentünk a szobámba, és végigdöntött az ágyon.
Lehúzta rólam a szép kékeslila ruhámat, és én is az övét. Mivel már elég gyakorlottak voltunk a dologban, én sem tétováztam semmiben. Mindent tettem, ahogy tennem kellett.
Kikapcsolta a melltartómat, én pedig közben az övével szenvedtem.
Leszedtem róla a nadrágot, és a hátamra feküdtem.
Zayn testem minden szegletét aprócsak puszikkal lepte el, amitől én 100%-ig beindultam.
Végül el ért céljáig, és lehúzta rólam a bugyit.
Innentől minden úgy ment, ahogy kellett.

*reggel*

Amikor Én felkeltem, Zayn még mélyen aludt. Gondoltam lemegyek a nappaliba, így hát felöltöztem, és letipegtem.
-Jóreggelt!-köszöntem az anyámnak.
Várjunk csak! AZ ANYÁMNAK?!?!
-Anyu! Te meg mit keresel itt??-kérdeztem riadtan.
-Hááát édesem, tudtommal én itt lakom.-mondta anyám, miközben kávét öntött a csészéjébe.-Kérsz?-biccentett a kávé felé.
-Aham.. kösz.-motyogtam.
-Amúúgy... szólhattál volna este, hogy hazajöttél.-mondta anyu, miközben kiöntötte az én kávé adagomat is.
-Bocs. nem tudtam, hogy be kell jelentkeznem, ha haza jövök.-mondtam dacolva.
-Nem bejelentkezned kell, csak nem örülök neki, hogy a nyögéseitekből kell értesülnöm arról, hogy itthon vagy.-oktatott anyu.
-Aha...Ja. Oké...-mondtam flegmán, és egy másik bögrébe kiöntöttem egy harmadik adag kávét, és elindultam felfelé Zaynhez.
Amikor beértem a szobámba, Zayn még mindig aludt. Letettem az éjjeli szekrényemre a két bögrét, és feltérdeltem az ágyra.
Puszilgatni kezdtem Zayn rövid borostáktól szúrós arcát. Erre nem nagyon reagált egy halk morgásnál többet. Eszembe ötlött egy remek ötlet.
feljebb húztam a fejemet és gyengéden Zayn fülcimpáját keztem harapdálni. Erre már reagált.
Megfogta a derekamat, emelt rajtam egyet a hátamra fordított, és fölém hajolt.
-Még egy ilyen húzás, és nem lesz jó vége a dolognak.-fenyegetett meg játékosan.
Én szándékosan magamhoz húztam a fejét, és megint gyengén megharaptam a fülét.
-Te akartad!-mondta, és feljebb húzott engem az ágyon.
Nem tudtam mit akar, de a kiváncsiságtól vezérelve hagytam magamat.
A kezemet az ágytámlának szorította, hogy ne tudjak tiltakozni.
Vadul megcsókolt, és bele-bele harapott a számba. Lejjebb ment, és az államat puszilgatta.
Én csak csukott szemmel feküdtem, és csöndben élvezkedtem.
Állam után a fülemen éreztem meleg lehelletét, amitől tetőtől talpig libabőrös lettem és kirázott a hideg.
Aztán leszállt rólam, és felállt.
-Most mi van?-kérdeztem lihegve.
-Semmi.-mosolygott sunyin.
-Hahhh... Hoztam fel neked is kávét. Ott van az éjjeli szekrényen.-mutattam a bögrékre.
Kérnem sem kellett, és Zayn odaadta az én bögrémet is, és beült mellém az ágyba.
Megkávéztunk, és megcsörrent Zayn mobilja.
Niall hívta, és megbeszélték, hogy talizunk a kedvenc éttermünkben a Temze partján.
Elkezdtem készülődni én is, meg Zayn is, de természetesen Zayn lett előbb készen. amíg én még szépítkeztem Zayn lent várt a nappaliban. Anyám társaságában.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése