2012. december 17., hétfő

~29. Fejezet : Pláza És A Karácsonyi Ajándékok.~

*A plázában.*

-Niall most ettél otthon!-szólt rá Liam.
-Jólvan Lina, hagyjad csak had egyen amit, és amennyit akar!-hagytam rá.
-Nem sétálunk el kicsit külön?-súgta nekem Zayn.
-De perszee.-mondtam, és elindultunk az ellenkező irányba.
-Nagyon boldog vagyok Kry!-mondta önfeledt mosollyal.
-Tudom Zayn. Én is.-mosolyogtam rá vissza.
Egymás kezét fogvasétálgattunk, és lestük a kirakatokat.
-Juj tényleg! Venni kéne valamit mindenkinek karácsonyra!-jutott eszembe.
-Akkor lássunk neki a vásárlásnak.-bíztatott Zayn.
-Mit vegyek Niallnek?-töprengtem hangosan.
-Neki elég ha veszel egy szendvicset...-kuncogott Zayn magában.
-Ajj... Most komolyan..... Megvan! Veszek neki egy új telót! Úgy is pár hónapja nézi azt az IPhone 4S-t. Megveszem neki karácsonyra.-mondtam.
Ez persze csak egy kamu duma volt. A telefont nem Niallernek akartam megvenni, hanem Zaynnek. Valahogy az ő ajándékát is le kell rendeznem...
-Aha...telefon. Niallnek.-mondta unottan Zayn.
Megvettem a telefont, bele egy előfizetős kártyát.
Mindenkinek tök jó ajándékot vettem.
Liamnek egy nagyon jó, finom illatú Hugo Boss parfümöt, és egy óriási csokit.

 




 Niallnek (valójában) egy jó nagy plüss macit és egy I♥Bacon-ös nyakláncot.






 Harry-nek egy digitális képkeretet vettem, amibe otthon feltöltöm az első olyan képeket, amint ő, Niall, Liam, Zayn, Loui, meg én vagyunk, és egy bögrét amin "I ♥ MY GIRLFRIEND" írás díszelgett.













  Louiskámnak Paco Rabanne- Million parfümöt és egy új csíkos pólót (:PP).














 Zaynnek ugye a telefont vettem meg, és egy Guns  N' Roses-es felsőt.











 Saccinak úgy gondoltam, hogy ékszert veszek, mert imádja a bizsut. Vettem neki egy ilyen nagy díszes gyűrűt, egy hópihés fülbevalót, és egy "I ♥ MY BOYFRIEND"-es nyakláncot.












Vikinek vettem a legjobbat. Egy Lancome- La Vie Est Belle parfümöt, és egy világítós körömlakkot.




Remélem mindenki örülni fog neki.
Amíg én parfümériáról parfümériára jártam, Zayn is elment kicsit körbe nézni.
Gondolom ő is ajándékokat vett.
Egyszer csak megcsörrent a telefonom, és Loui hívott.
-Mi van Louis?-vettem fel a telefont.
-Hol vagytok?
-Vásárolunk. Vagyis én. Zayn meg elmászkált valamerre..-mondtam lazán.
-Nehogy már megint...-hagyta félbe a mondatot, de én tudtam mire gondol.
-Neeeem Louis dehogy! Isten ments!
-Oké. akkor mikor óhajtunk összefutni?
-Ömm... megkeresem Zaynt, és akkor várjatok meg a Mekinél!-adtam ki az utasítást.
-Jól van. Szia!
-Hali.-és letettem.
Egyből egy új számot tárcsáztam. Zaynt.
-Szia édes! hol vagy?-tértem egyből a lényegre.
-Szia. Ömmm.... most éppen egy hangszerboltban nézek Niallernek új gitárt...-én erre elég érdekesen nézhettem.
-Hát oks. Ebben a plázában még csak egyetlen hangszer bolt van, kb 7 üzletnyire tőlem, szóval várj meg oké?
-Okés siess.-amint letettem a telefont el is indultam a bolt felé.
Meg is találtam a boltot, és benne Zaynt is.
Nem vett észre, így kihasználtam az alkalmat és szépen halkan mögé osontam.
-Wáááá!-öleltem meg erősen hátulról, mire ő ugrott egyet.
-Basszus Kry a frászt hoztad rám...-mondta némi ijedtséggel a hangjában.
-Az volt a cél.-mosolyogtam gúnyosan.
-Miért is kellettem neked olyan sörgősen?-Zayn.
-Mert visszamegyünk a többiekhez. Louis most hívott.
-Ja, oké. és hol találkozunk velük?
-Lent a Mekinél, szóval lassan startoljunk.-mondtam megfogva a kezét.
-Okés. Akkor menjünk.-és elindultunk.
Mikor mi leértünk a Mekihez, még nem volt ott senki, így úgy döntöttünk, hogy iszunk egy forrócsokit.
Éppen leültünk Zaynnel, amikor megjelentek a többiek.
-Sziasztok!! -köszöntek.
-Haliii!!-köszöntünk vissza.
-Mehetünk haza?-tette fel a kérdést Liam.
-Persze, hogy mehetünk Lina.-mondtam nyugodtan, de majdnem elröhögtem magam.
Kb úgy délután 4-re értünk haza. Én és Zayn pedig azonnal felmentünk a szobánkba.
-Elárulod, hogy én mit kapok?-kérdezte Zayn vigyorogva.
-Hmm..... nem.-mondtam magabiztosan.
-És ha én is elmondom??-ravaszkodott.
-Akkor sem..-kuncogtam magamban.-Ez karácsonyi meglepetés.-mondtam, miközben elővettem a "Niallnek vett IPhone-t".
Szerencsére nem voltam benne biztos, hogy van-e itthon csomagoló papír, így vettem pár tekercset.
Nekiláttam mindent becsomagolni. Amikor a Zaynnek szánt ajándék másik felét csomagoltam, ő ne legyen a szobában.
Este fél 8-kor végeztem mindennel, eldugta az ajándékokat, és lementem a nappaliba.
Beraktunk egy filmet a többiekkel, de mi Zaynnel úgy döntöttünk, hogy felmegyünk kicsit, hogy kettesben legyünk.... Ha értitek mire gondolok... ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése