2012. december 21., péntek

~35. Fejezet : Louis Reggeli köszönése, Ötlet.~

Reggel megint én keltem fel elsőnek. Lementem a konyhába, és csináltam egy kávét, meg reggelit.
Éppen olvastam a magazinomat, amikor ismeretlen kezek simítottak végig a hátamon.
-Jóreggelt szépség.-suttogta a fülembe LOUIS... (?!)
-Louis kérlek hagyj békén! És ne becézgess! Nem vagyok a csajod, hogy szépségemnek, és minden másnak hívj.-fordultam felé mérgesen.
-Ugyan már, ne játszd itt a szentet! Tudom, hogy te is odavagy értem..-mondta  Louis, miközben belecsókolt a nyakamba.
Én felálltam a székemről, és ellöktem magamtól Louist.
-Te mégis mi a jó fenét képzelsz???-borult el az agyam.-Ne csókolgass, ne tapogass, és még csak ne is becézgess engem!!-ordítottam a képébe, mire Zayn és Liam leszaladtak az emeletről.
-Mi a baj Kry?! Miért kiabáltál?- jött oda azonnal hozzám Liam.
Ekkor könnyek öntötték el a szememet.
-S...Semmi....-mondtam, és félrelökve őt is és Zaynt is felrohantam az emeletre, magamra zártam az ajtót , térdre rogytam a szoba közepén, és csak sírtam.
Nem sokkal később egy nyugodt kopogást hallottam.
-Nem érdekel, ki vagy! Tűnj el!-mordultam rá az ajtó mögött álló személyre.
-Hugi, csak én vagyok. Liam. Elárulnád, hogy mi a baj?-kérdezte kedvesen, mire én felálltam a padlóról, odamentem az aajtóhoz, kinyitottam, Liam pedig bejött.
Majd aztán becsuktam és újra bezártam az ajtót.
-Na??-érdeklődött Liam.
-Louis amikor két napja félre hívott, akkor... Megcsókolt. És azt mondta, szerelmes belém. Én akkor szépen, óvatosan, hogy meg ne sértsem, elutasítottam, mert azt hittem, hogy megérti. De nem így lett. Ma reggel éppen nyugodtan olvastam, amikor éreztem, hogy valaki végigsimít a hátamon. Tudtam, hogy nem Zayn az, hiszen felismerem az ő simogatását. Aztán Louis jó reggelt kívánt, és szépségemnek szólított. Aztán elkezdte a nyakamat puszilgatni, amit én már nem tűrtem, fellöktem, és leordítottam a fejét.-mondtam egyre idegesebben.
-Ez nem Louis stílusa. Mi van vele??-kérdezte magát Liam.
-Én nem tudom, de jobb lesz, ha ezt Zaynnek nem mondjuk el jó? Nem szeretnék a bandában konfliktusokat, és ahogy Zaynt ismerem, ebből tuti, hogy nagy vitát csinálna...-mentegettem Louist.
Igazából nem is tudom miért védtem. Igazán megérdemelte volna, hogy Zayn kékre-zöldre verje. Szerintem ha tudna erről meg is tenné....
-Oké. Zaynnek nem szólunk. De én viszont elbeszélgetek Louissal, hogy tisztában legyen azzal, hogy te Zaynnel vagy és neki semmi esélye nincs, amíg együtt vagytok..-mondta és fel állt.
-Jó. Ha sikerült végre a fejébe verned, akkor kérlek értesíts!.-mondtak kedvtelenül és Liammel együtt én is kimentem az szobából, és lementem a konyhába.
-Zayn?-csak ennyit kérdeztem a már lent ülő Harrytől, ő máris a bejárati ajtó felé biccentett.
Ezek szerint kint cigizik a teraszon.
Mély levegőt vettem, hogy megnyugodjak, felvettem egy cipőt és egy kabátot és kimentem a teraszra Zaynhez.
-Szia.-köszönt kedvesen, miközben épp beleszívott a cigijébe..
-Szió.-mosolyogtam rá, és elhelyezkedtem az ölében, ő meg készségesen átölelt.
-Na mi a helyzet?-kérdezte, és én ezzel tudtam, hogy mire gondol.
Én csak elfordítottam a fejem, jelezve, hogy ezt inkább nem osztom meg vele.
-Ne firtassam ugye?-tette fel ezt az igen egyértelmű kérdést sóhajtva.-Na jó...-adta meg magát és tényleg annyiban hagyta a témát.-Hogy aludtál?-simogatta meg a hátamat.
-Hmm.... Jól. Te?
-A lehető legjobban..-vigyorgott.
-Ennek örülöök...-vigyorogtam vissza.
-Bemegyünk??-vett nagy levegőt, ahogy elnyomta a cigijét.
-Aha. Kaját kell adnom Rose-nak.-mondtam és felálltam Zayn öléből, és bementem a házba.
Levettem a cipőm és a kabátom, és felmentem az emeletre.
Elővettem a nyúltápot, és kivettem Rose tálját a ketrecéből.
Beleszórtam a tápot, és visszatettem neki a kaját. A kis rágcsáló persze azonnal enni kezdett.
Én mosolyogva néztem, ahogy az édes nyuszi eszik, és rágcsál.
Aztán mikor visszavonult aludnia, akkor én is lementem a nappaliba, ahol mindenki lent volt. Még Louis is. És Zayn éppen Louis mellett ült, mit sem sejtve. Hát remek. Zayn másik oldalán meg a karfa volt. Úgy döntöttem, hogy én inkább azt választom.
Ráültem a karfára, mire Zayn felém fordult.
-Miért nem ülsz ide?-mutatott a közte is Louis közötti helyre.
-Ömmm......-hümmögtem, miközben felálltam.
Jobb helyet találtam. Török ülésben  ültem Zayn vádlijai közé a földre. Egyik térdére ráhajtottam a fejemet, másik lábát meg átöleltem és úgy szólaltam meg.
-Jó lesz itt. Sőt, több, mint jobb...-mondtam elhalkuló hangon, és behunytam a szemem.
Egy órával később felálltam, és kimentem a konyhába inni.
-Hozzak nektek is valamit???-fordultam vissza a lányokra, és a fiúkra nézve.
-Nekem egy dobozos Peppert!-szólt utánam Harry és Viki majdnem egyszerre.
-Nekem iiis!!-Niall.
-Meg nekem is lécci hugii!!!-Liam.
Na ebből az lett, hogy mindenkinek vinnem kellett egy dobozos Dr.Pepper kólát.
Magammal együtt 8 üdítőt vittem ki KÉT kézben.
Kiosztottam mindenkinek a saját üdítőjét, és vagy fél percig folyamatos "dobozos-üdítő-kinyitási-hang" volt.
Aztán nyugodtan tv-ztünk úgy délután 2-ig. Akkor Liam felpattant.
-Van egy ötletem!! Nem megyünk el ma este bulizni? -kérdezte mindenkitől.
-Ohohoooohh!!! Dehogyneeeeem!!!! Legalább nem itthon tespedünk a tv előtt!!!-lelkesedtem.
-Oké!!-egyezett bele mindenki, és elmentünk készülődni.
Én először felmentem kerestem egy ruhát, amit még nem vettem fel, majd elindultam sminkelni.
Ezt az igen szép kis bulisminket dobtam össze.
A sminket követte a hajam elkészítése. a lehető legtöbbet gondolkoztam a frizurán, mire megcsináltam a tökéleteset. Viki és Sacci segítettek tökéletesíteni, Végül ilyenre sikerült:
Ez után nem kellett más, már csak egy ruha. az már ugye ki volt készítve így azzal már nem volt túl sok problémám. Csak fel vettem, és kész. Egy imádni való fekete félvállas ruhát vettem fel, aminek a váll nélküli oldalán a derekánál flitterek vannak.
Felvettem e mellé egy fekete platformos magassarkút, és én készen is álltam.
-Krystaaal!!!!!-kiabált le Sacci.
-Hmmm???-ordítottam vissza.
-Nincs még egy ruhááád? Elfelejtettem elhozni a buli ruháimat otthonróól...-húzta a száját Saccii.
-Dee van. -mondtam, és felbattyogtam az emeletre, be az én saját, nagy gardróbomba.
Egy ideig válogattunk, amikor Sacci rámutatott egy tényleg nagyon dögös, fehér darabra.
-Vigyed!-legyintettem, és becsuktam a szekrényt.
Amikor Sacci felvette, azt hittem elájulok. Hihetetlenül jól állt neki.
Azonnal beállítottam valami jó pózba, és lefotóztam.
Amikor Harry meglátta kiguvadtak a szemei, és egy darabig csak kocsányon lógtak. Amikor meguntam nézni Harry tátott száját, fogtam, meglöktem Sacci felé. Harry odament, megcsókolta, megölelte, és súgott valami bókot a fülébe.
 Aztán nem sokkal ez után mindenki elkészült lassan, és elindultunk bulizni. Megbeszéltük, hogy mivel két kocsival megyünk, két ember nem iszik.
Én magamra vállaltam az egyik szerepét, mivel most nem volt kedvem berúgni.
A másik aki nem ivott, az Liam volt, mert ugye ő volt a csapat nagy ÖREG BÖLCSE (a meg én is) és úgy döntöttük, hogy a kér Öreg Bölcs vállalja a dolgot.
Bementünk és én rögtön rendeltem magamnak és Liamnek egy kólát.................

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése